فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

ورودت به ماه هفتم روتبریک میگم

1391/2/19 17:27
596 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به نی نی گلم وعزیز مامانی فاطمه گلی

 

می دونی مامانی امروز 2روزی میشه که واردماه هفتم

شدی درست روز عیدفطر شش ماهت تموم شد

بهت تبریک میگم که با تلاشت گامهای 

ورود به این دنیا را طی می کنی

مامانی زیاد حالش خوب نیست به خاطر همین

دیر دیر می نو یسم آخه بدنم زیاد ورم کردم دستم

درد می کنه شبها ازدرد دستم نمی تونم بخوابم  حتی

ماساژورهم نمی تونه آرومش کنه ولی به وجود توکه

فکرمی کنم تحمل برایم ممکن میشه عزیز خوشگلم

دوستت دارم

ودرهمه لحظات با توآم حس قشنگ باتوبودن وتکان خوردن

ولگد زدنت به شکم من برایم قشنگترین لحظات است

توبااین حرکات قشنگ بامن حرف می زنی به من احساس

آرامش می دهی با هرتکان و حرکتت جانی تازه میگیرم

 

هر وقت گرسنه ات میشه به من می فهمانی که

گرسنه ام

و هر وقت خسته ای تکانی حس نمی کنم می دونم

که خسته ای اون وقته که می خوابم ونازت می کشم

یه شکلات می خورم شمای شکمو زود میای

اونومی خوری  اون موقع است که تکونتو حس می کنم

و من قه قه قه می خندم خیلی با مزه است نه؟

گلی جون یه خبر بد هم دارم بچه همسایمون

یعنی بچه خاله بتول نزدیک به دو هفته است

که توشکم مادرش مرده نمی دونستن تازه فهمیدن حالا

رفتن شیراز تا عمل بشه یه پسر بود اخه مامانش دیابت

حاملگی داشت ازنوع شدید بچه هم گرفته بود وخفه شد

خیلی ناراحت شدم حالا دیگه نگرانی منم بیشتر شده

دخترم قوی ومحکم باش

 

                                                              

                            روز سه شنبه 88/6/31ساعت 2/10 ظهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یسنا
15 اردیبهشت 91 18:40
چقدر خوبه که خاطرات قبل از به دنیا اومدنش رو داری که اینجا بنویسی واسه دخترت
محدثه
16 اردیبهشت 91 13:55
مبارکههههههههههههههههه
محدثه
16 اردیبهشت 91 18:37
مرسی گلم بازم ممنونم
مهسا
16 اردیبهشت 91 20:16
سلام فاطمه جون خوش به حالت چه مامان مهربونو خوبی داری که خاطراتتو مینویسه میبوسمت عزیزم مرسی مامان فاطمه که به وبلاگ دخترم سر زدی