فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

سلااااااااااااااااااااااااام

1391/9/30 22:22
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااام

چون وقتم کمه نمی دونم چی بنویسم در واقع من تمرکز ندارم

 انشالله بتونم وقت خوشی گیر بیارم بیام بنویسم فقط بگم فاطمه

 سرما خورده بود وحالا خدارا شکر بهتره عاشق داداششه هر وقت

 گریه می کنه براش شعراشو می خونه واونم آروم میشه نمی زاره

 گریه کنه  محمد رضا حالش خوبه راستی فردا قراره ختنه بشه 

ودر ضمن هفته آینده تولد فاطمه هست خدا کنم بتونم برنامه ای

 که براش دارم بتونم اجراش کنم

منتظر خبرای جدید وعکسها باشید پس تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیر مهدی (سوده)
1 دی 91 2:37
اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشود برایتان هزاران یلدای شکلاتی ارزومندم عمرتان طولانی قلبتان افتابی یلدا مبارک... انشااالله به سلامتی عزیزم
مامانی درسا
4 دی 91 2:50
عزیزم انشاالله 120 سالگیتو چشن بگیری ...... تولدت مبارک و بهترینها رو واست آرزومندم ....
مامان حسین جون
4 دی 91 9:05
سلام فاطمه جونی تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120ساله بشی عزیزم خدا بچه های نازتونو براتون نگهداره ایشالله سایه شما بالا سرشون باشه
مامان چشم عسلی
4 دی 91 10:31
تولدت مبارک خانوم گلی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 دی 91 10:46
سلام عزیزم تولدت مبارک
مریم--------❤
4 دی 91 11:30
سلام عزیزممممممممم
تولدت مبارککک
هوراااااااااااااا

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک



متشکرم مریم جونم
باران قلنبه
4 دی 91 11:39
عزیزم تولدت مبارک سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان ساینا
4 دی 91 18:51
تولدت مبارک فاطمه جونم. انشاله 120 ساله بشی گل خانومی. داداشیتم خیلی ماهه ماشااله هزار ماشاله


ممنون خاله نظر لطفتونه
مامان یسنا
4 دی 91 23:23
منتظرتیم بانو
ناهید مامان فاطمه گلی
6 دی 91 12:14
سلام سوده جون
وسلامی مخصوص به امیرمهدی گلم
خوشحالم که حالش بهترشده وهمراه با هم یلدای خوبی داشتید وحسابی بهتون خوش گذشته واینکه پیشرفت امیر مهدی خوب بوده بسیار خوشحال وخوشبختیم آفرین به گل پسر
سوده جون تا یه نی نی دیگه نیومده خوب استفاده کن که مثل من وقت کم میارید
خوش وسعادتمند باشید می بوسمتون

اي واي من چم شده من اين نظررو براي سوده جون گذاشته بودم حالاكه اومدم نظراروببينم ديدم براي خودم فرستادم خيلي باحالم نه ؟
سوده ببين تورو خداچكاركرد م



MJ
4 بهمن 91 10:56
از وبلاگ عموتون جناب آقای شفیعی به اینجا اومدم!
از دانش آموزای امام رضا بودم که الان پزشکی شیراز رو می خونم. یه جورایی مدیون جناب شفیعی هستیم و همیشه ارادتمند ایشون.
اگه یه موقع عمو جونو دیدین؛ لطفا ازشون تشکر کنید ؛ از طرف من !


سلام خوشحال شدم چشم ولی ای کاش خودتونو بیشتر معرفی می کردید تا بهتر بهش ادرس می دادم بازم بیاین