فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

ورود به ماه هشتم

1391/2/19 17:27
622 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم بمیرم که روز به روز جات تنگتر میشه آخه توماهی

هستی که بیشترین رشدت شروع شده داری بزرگ میشی

منم که طبق معمول حالم مساعدنیست دست راستم خیلی

درد می کنه ولی دارم به خاطرت تحمل می کنم شمادخترگلم

که به دنیااومدی می دونم که تمام دردهام هم ازبین میرن

گلی جون امروز 2شنبه هست وتو8 ماه رفتی یعنی 11روزه

که وارد 8ماه شدی که خطرناکترین ماهه


 

19روز دیگه واردماه نهم میشی ومن اون وقته که خیالم

راحت می شه وروزشماریها وشمارش معکوس برای به

دنیااومدنت شروع میشه عزیزم این روزها همه از من

می پرسن که بچه پس کی دنیا میادانگاراونااز خودم

عجولترن همه دوست دارن بدونن شما چه شکلی

هستی بخصوص که تو خانواده بابات تونوه ها شما

تک دخترید       

واین خیلی برای من وبابات جذابیت داره

خانمی بابات هم که سرکاره 28 همین برج میادمن هم که

دل نگرانم که نکنه بابات برای تولدت نباشه نکنه

یه وقت بهش مرخصی ندن من که مرتبابهش گوشزد می کنم 

بابایی میگه مگه من دوست ندارم باشم ولی اگه خدایی ناکرده

بهم مرخصی ندن من که نمی تونم کاریش کنم


ولی من دلم روشنه که بابایی هست چون این حقه من وتوهست مگه نه دخترم؟

شمابهتراز هر کس حرف دل منو می فهمی چون تو نیمی از

وجود منی درون منی پس توکه پاکترینی از خدابخواه تاباباتو

برسونه

دوستت دارم

مامان فاطمه خوشگله   

 

                                                      88/8/11 شنبه ساعت 3/45 بعدازظهر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آجی مهدیه
16 اردیبهشت 91 18:18
اوووووووووووووووووووخی چه دخملی نازی خدا حفظش کنه برات عزیزم فاطمه جونی زودی شعراتو بنویس با هم بخونیمشون
مامان ریحان عسلی
16 اردیبهشت 91 18:29
سلام
مرسی از نظرخوبتون چشم سعی می کنم تواین فکربودم ولی گفتم شایداگه پشت سرهم باشن بهتر باشه چشم
حسناسادات
16 اردیبهشت 91 19:09
ان شاالله که نی نی نازتون صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان ریحان عسلی
16 اردیبهشت 91 19:10
وای کامنتم چرا ویرایش شد؟ عزیزم اگه دسته بندی موضوع داشته باشی خود به خود پشت سر هم قرار میگیرن فقط کافیه موقع ارسال کردن پستتون توی موضوع مربوطه اش قرار بدی
حسناسادات
16 اردیبهشت 91 19:12
راستی نی نی دومتونه؟
مامان ماهان نفسی
17 اردیبهشت 91 0:09
سلام ممنون که به ما سر زدید و منم با افتخار شمارو لینک کردم فاطمه گلی رو ببوس خیلی ملوسه