فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

بازسرما وبازم سرما خوردگی ............................

1391/10/29 1:07
451 بازدید
اشتراک گذاری

بازم فصل زمستان وباز سرما خوردگی وانتقال ویروس به هم که

کوچولوهای من این مدلی سرما خوردن

عصر چهار شنبه 6دی 1391 در حالی که بابایی سر کار بود منم تواین مدت

در گیر محمد رضا بودم بعداز خوب شدن شکستن دستاش ختنه شد وحسابی

خسته و کلافه بودم وتنهایی با دو بچه تو خونه حوصلمون به کلی سر رفته بود

طفلی فاطمه گلم هی چرخ می خورد می گفت مامان من خستم شده دلم

سوخت این بود که رفتیم خونه بابام وشب هم اونجا موندیم محمدرضا اون شب

خیلی ناارومی می کرد اخه هنوز زخم داشت به مامیش چسبیده بود من

نمی دونستم با اینکه چربش هم می کردم غافل از اینکه .....................

نزدیکای صبح فاطمه لجبازیش گل کرد ونذاشت پتو بندازم روش منم گفتم حالا

بذار خواب بره بعد خودم روشو می گیرم نگو خودم هم خواب رفتم از بس بد خوابی

کشیده بودم صبح بود که دیگه عطسهاش شروع شد وبا بوس کردن داداشش رو

هم گرفتار کرداون روز بارون هم میومد فاطمه مثل اینکه از زندان آزاد شده

بود به زور باید تو خونه نگهش می داشتیم مرتبآ بیرون بود شب برگشتیم

خونه محمد رضا تا صبح بینیش گرفتگی داشت سرفه می کرد ومن تنهایی می ترسیدم

که نکنه دیگه نتونه درست نفس بکشه وشیر نخوره قطره هم تا یه مدت کوتاهی جواب

می داد فردا با عمو محمود یش دکتر رفتیم وخدارا شکر هنوز سرما خوردگیشون زیاد

جدی نشده بود حلا من موندم واین دوتا وروجک که باید داروها رو سر ساعت بهشون

می دادم تا اینکه بعد از یک هفته خوب شدن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

دست گل خاله سوده مامان امیر مهدی نی نی وبلاگ خودمون هم درد نکنه که بهش

زنگ زدم وراهنماییم کرد اون یه پرستارنمونه ویه مادر خوب ویه دوست با ارزش برای

ماهست که اگه بگم برام خواهری کرده باور کنیدهمین طور بوده امیدوارم هم اون وهم

شما مامانای گل سایتون از سر گلهای زندگیتون کم نشه وهمیشه در کنار هم سالم

وشاد باشید

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پرهام
8 دی 91 23:17
مامان آویسا
10 دی 91 10:55
هیچی بدتر از سرما و سرماخوردگی کوچولوها نیست ان شاالله که زود دوتاییشون خوب میشن
مامان امیر مهدی (سوده)
10 دی 91 15:10
امان از سرماخوردگیییییییییییییییییییییییی!
مامان پريا
10 دی 91 18:27
سلام به مامان خوب.ايشالاگا هاي زندگيت زود زودخوب بشن.ازطرف من ببوسيدشون
مامان پريا
10 دی 91 18:39
دوباره سلام.فكر مي كردم قبلا ادرس وب دخترمو گذاشتم .بايد ببخشيدادرسش هست پري نازم
سلام عزيزم خوبيد مامان پريا جون پس چرامن نمي تونم وارد وبتون بشم بايدآدرس وبلاگرو توقسمت نظرات بنويسيد تامن داشته باشم
بتونمبيام پيشتون
مائده(ني ني بوس)
11 دی 91 17:34
آخي ايشالا زودتر خوب شن.ساريناي منم بعد از ١٠ روز سرماخوردگي تازه داره خوب ميشه
الهه مامان یسنا
15 دی 91 23:18
ایشالاا بلا دور باشه از عزیزانت. الان حالشون چطوره؟ خوب شدن؟
مامان جوجو 92
20 دی 91 11:31
سلام عزیزم بلا به دور باشه،مواظب خودت باش عسلم دیگه مریض نشی راستی خیلی دخمل نازی هستی مامان ناهید جون من از مامانای جدیدم خوشحال می شم به وبلاگ جوجو کوچولوم سر بزنید
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 14:43
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم
مامان شايان
24 دی 91 9:54
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 11:22
سلام خانمی. بچه های گلتون چطورن؟ دلم برات تنگ شده بود. لطفا به دو نفر رای بدین وگرنه رای تان حساب نمی شه. مرسی عزیزم
مامان امیر مهدی (سوده)
25 دی 91 6:10
وایییییییییی گلم من که کاری نکردم عزیزم انقدر به من لطف داری خوبی از خودته عزیزم .انشاالله خدا جمع خانواده ات رو همیشه صحیح و سالم حفظ کنه عزیزم .دوستت دارم دوست گلم.


عزیزم تعارف نبود حقیقت رو گفتم شما لطف دارید وبرام مثل یه خواهر می مونید عزیزم منم دوستتون دارم