فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

آقای پدر عذاب وجدان می گیردکه............

1391/10/29 15:17
778 بازدید
اشتراک گذاری

پدری که بعداز 22روز دوری از خونه وزن وفرزند وحالا مرخصیش رسیده وبا عشق راهی

شهرشون میشه وباور نمی کنه کی برسه وفرزندان را در اغوش بگیره وحالا این پدرعاشق

به ارزویش می رسهYellow Head Funny Smiley وبعداز کمی استراحت اکنون احساس مسئولیت می کنه و

به کارهای نیمه تمام خونش میرسه یه راست میره تو حیاط خلوت واونوقته که مادر خونه

صدای گمبه گمبی می شنود ودرمی یابد که صدای شکستن دیوار است برای لوله کشی

مادر خونه در حالی که در آشپزخانه مشغول نظافت بود با صدای گریه دختر بچه 3سالهYellow Head Funny Smiley وپدر سرگردونYellow Head Funny Smiley مواجه میشه وقتی می پرسه چی شده با صورت کبود شده

دخترش دنیا روسرش خراب میشه وپدردر حالی که خودراسرزنش می کردبا دستپاچکی

یخ روی قسمت کبود شده می گذارد تا مسکن درد شود ماجرا از این قرار بود که درهنگام

چکش زدن توسط آقای پدر وهمچنین در حالی که دختر بچه رواز صحنه دور کرده بودازپشت

احساس می کند چکش به چیزی برخورد کرده تا می چرخد ببیند چی بود صدای گریه

دخترش دلش رو می لرزونه واین اتفاقی بود که عصر پنج شنبه 91/10/28 رخ می دهد

واین پدر کسی نبود جز بابای فاطمه گلی من واین دختر هم کسی نبود جز فاطمه گلی

خوشگل مامانی که الهی بمیرم که چرا اینقدر بلا سرت در میادYellow Head Funny Smiley وحالا بابایی

عذاب وجدان بدجوری آزارش میده چرخ می خوره دخترشو می بوسه میگه الهی قربونت

برم بابایی آخه کجا یهویی اومدی پشت سرم متوجه نشدم چرااومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................Yellow Head Funny Smiley

ومادر طوری برخورد می کند که پدربیشتر احساس رنجش نکند ولی دلم کلی گرفت وقلبم

داشت از جا کنده میشد وماجرا که تمام شد شوخی منو بابایی شروع شدYellow Head Funny Smiley

من :اگه من این کارو کرده بودم می گفتی تقصیر شمابود که مواظب نبودی اون فقط

یه بچه است

بابایی: اگه شمااین کارو کرده بودید یه راست می فرستادمت خونه باباتYellow Head Funny Smiley

من:آهااینطوریه بعد ببینم تنهایی با دوبچه که حوصله یک دقیقه گریشونو نداری می خواستی چکار کنی؟Yellow Head Funny Smiley

پدر:بچه می خوام چکار؟Yellow Head Funny Smiley

من :جدی!!!!!!!!!؟Voskl1.gifVoskl1.gifVoskl1.gifVoskl1.gifVoskl1.gifشماکه می خواستید به خاطر بچه منو بفرستید خونه بابام حالا

بچه می خواید چکار؟

وبعد هردوبا صدای بلند به حرفهایبابایی کلی خندیدیم Yellow Head Funny Smiley

bottle-elttobbottle-elttob

اما اتفاق که برای محمد رضا همون شب افتاد اونم توسط فاطمهYellow Head Funny Smiley

درحالی که داشتم روی پاهام داداشی رو خوابش می کردم فاطمه هم داشت با

نی نی لای لای بازی می کرد زیر پاهاش در میره مستقیم می خوره تو صورت داداشیYellow Head Funny Smiley

الهی قربونت برم تو خواب پرید کلی گریه کرد فاطمه هم ترسیده بود ودر حالی که گریه

می کرد با صدای بلند جیق می کشید Yellow Head Funny Smileyمی گفت بابایی بیا من زدم تو صورت

داداشیم وبابایی دلداریش می داد که عیب نداره نترس عمد که نکردی Yellow Head Funny Smiley

ولی کوچولوی مانان کلی گریه کرد وبا آبجیش همدرد شد ولی خداراشکر صورتش کبود نشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هستی
29 دی 91 13:58
سلام
مامانی فاطمه غصه نخورین قضا بلا بوده چیزی نیست
انشاالله دیگه هر دوتا فاطمه و محمد رضا همیشه سلامت باشند
اومدم یک وبلاگ ختم قرآن به شما معرفی کنم که برای بیماری سه پسر سه ساله به نام علی گرفته شده به امید شفا
http://termination.blogfa.com/
و یکی هم یک وبلاگ کار خوب است که یک جمع کوچیک دوستانه هستیم و خوشحال می شیم شما هم کنارمون باشین ممنون می شم به هر دو آدرس سر بزنین ولی اگر تمایل
ندارین به کار خوب سهیم باشین اشکالی نداره
انشاالله همیشه موفق و موید باشید
اینم آدرسش
http://kare-khoob.blogfa.com/

چشم حتمآ میام سرر میزنم
مریم--------❤
29 دی 91 14:23
خدا رو شکر که فاطمه کوچولو اتفاقی بدی براش نیافتاده.کبودی صورتش خوب شد؟ تاتنه کوچولو بیشتر مواظب باش که داداشی رو خدایی نکرده بلایی سرش نیاری خاله
مریم--------❤
29 دی 91 14:26
کاکل چیندی آخرش؟

نه بابا ما عیالواریم نمی تونیم بریم زن همسایمون بیکاره الان می خوام برم اریشگاه به زور بعد 2ماه وقت نمی کنم که
مامان پريا
29 دی 91 15:02
سلام مامان مهربون.ادينه تون بخير.ايشالاكه بلادوره.اسپند دودكنيد وصدقه بندازيد.ايشالاديگه فقط خبراي خوب بشنويم.

سلام مامان پریای خوب وای به خدابه این آدرسی که گفتید من وبلاگی پیدا نکردم میشه ادرس بالای وبتون روبرام بدید چند بار این مطلب وعرض کردم ولی ظاهرا شما ندیدید
مامان پريا
30 دی 91 16:41
سلام مامان فاطمه جون خوبيد .بچه هاي نازتون بهترن ايشالا.راستشوبخوايد من هميشه با پري نازم واردميشدم ولي فكركنم عوضش كردمويادم نبوده.معذرت ميخوام[hr
سلام خداراشکر بالاخره پیام منو دیدید حالا یه آدرس دقیق بدید که بتونم بیام پیشتون ممنون
مامان پریسا
1 بهمن 91 0:06
سلام مامانی خوبی عزیزم.
خیلی وقت بود ازتون بی خبر بودم.

وای پست رو خوندم و اون لحظه که چکش خورده به صورت فاطمه جان تصور کردم و تنم لرزید.

خدا خیلی دوستتون داره که به خیر گذشته لطفا صدقه فراموش نشه.

ممنون که سرزدید خداخیلی رحم کردچشم حتمآ
الهه مامان یسنا
1 بهمن 91 0:43
ای وای چه اتفاقهای بدی افتاده... حتما یه صدقه کنار بذار .


اره خدابهمو رحم کرد چشم حتمآ
مامان پريا
1 بهمن 91 0:50
2231385.niniweblog.com البته ببخشيداشتبه شداول شماره هابعدنيني وبلاگ بعدهم دات كام.مرسي


سلام مامان پریا مثل اینکه قسمت نیست من بیام تووبلاگتون آدرسودرست وارد کردم ولی باز نشدنمی دونم عیب از کجاست
مامان آویسا
1 بهمن 91 14:07
خدا نگهدارش دوتاییشون باشه
مامانی بابایی مواظبشون باشین خوب


ممنون عزیزم چشم قربونت
مامان امیر مهدی (سوده)
1 بهمن 91 18:05
وایییییییی خدا مرگم بده چکش چطور خورد تو صورت بچه؟؟؟!!!خدا رحم کرد به هر دو تاشون عزیزم براشون حتما صدقه بده.عکست باز نشد عزیزم


سلام ممنون سوده جون چشم حتمآ کدوم عکس رو میگید تواین پست عکسی نذاشتمبوووووووووووووس
فرم دهنده ی موی بامتل
2 بهمن 91 2:07
سلام لحظه های با آرامش رو بهتون تبریک میگم فروشگاه پرسل اولین فروشگاهی هست که 20 درصد تخفیف خورده محصولاتش تاالان 800 وبلاگ از سرویس نی نی بلاگ از ما خرید کردند که پر فروش ترین محصول فرم دهنده مو بوده شما می تونید به آدرس زیر برید برای تماشای محصول http://persell.marketfa.biz/prod-103.html خانم رسولی
خاله نرگس
2 بهمن 91 22:55
اهید جونم آدرس وبو عوض کردم که خواهر. گمونم محمدرضا حواس برات نذاشته. اشکال نداره پیش می یاد خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیفتاده. بچه ها غیرقابل پیش بینی هستن.