فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

2چیلدرن وعکسهاشون

1391/11/21 23:30
482 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

مامانی رو ببخشید که دیر به دیر میام اخه مشغولیاتم خیلیه که وقت استراحت

هم ندارم اینترنت ایرانسل رو هم کنار گذاشتم وتازهEDSL وصل کردم دلم لک زده

بود برای اومدن به اینجا وهمچنین یه عالمه دلتنگی برای دوستان

divider ~ hearts

این مدت با وجود اینکه بابایی پیش ما هست خیلی خوشحالیم مخصوصآ شما دوتا

فرشته که یه عالمه بهتون خوش میگذره بابایی هم خداییش تو کار خونه بهم کمک

می کنه آخه مشتریها اومدن سراغم مجبورم کردن لباساشونو بدوزم وکم کم شروع

به دوخت کردم محمد رضا هم کمی آرومتر شده اگه خوابش بیاد می زارمش تو گهواره

در ومی بندم دوتایی منو فاطمه میریم تو اتاق خیاطی ومن کارمو شروع می کنم داداشی

هم می خوابه عزیز مامانی که چقدر بعدش دلم برات می سوزه که وقت ندارم همیشه تو

آغوشم باشی امروز صبح ساعت 6 بود که دیدم فاطمه ناآرومی می کنه وقتی بردمش

دستشویی برای برگشتن افتاد به استفراغ که تا ساعت 8 سه بار استفراغ کردبعدشم که

بابا روبیدارکردم صبحانه خورد ودوتایی با هم رفتن دکتر الهی مامان فدات بشم که چقدر گریه

کردی که شما هم بیا بریم ولی داداشی تنها بود رفتین تاسر کوچه دوباره برگشتین بابایی به

من اشاره کرد بیا فاطمه گفته برگرد می خوام با مامان خداحافظی کنم تو حالت گریه گفتی

مامان خداحافظ من زود میام داشت نفسم بند می آمد که دلت شکسته بود فدات بشم

مامانی که یه جورایی بهت ظلم میشه تو هنوز کوچیکی بیشتر به من نیاز داری گلم

حالا هم که اسهال گرفتی استفراغت هم که قطع شده البته دکترگفته اگه اسهال بگیره

  خوبه ساعت 9 رفتی تو حیاط وبا صدای الله اکبر وشلیک گلوله اول ماتت برد بعد

پرسیدی چیه؟بعد هم که باصدای بلند الله اکبر سردادی گفتم بریم تو گفتی یه کوچولو

من نگاه کنم بعد میریم الاااااااااااااااااااااااااهی که چقدر شیرین زبونی کلی ذوق کردی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه ایرانیان تبریک می گوییم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

برای دیدن عکسها

 

 

                          عصر روز 5شنبه 13بهمن همگی با هم رفتیم دنبال

                          عمه سکینه وابوالفضل که ببریمتون پارک اینم شما

                         تو ماشین عاقل ومودب

                        

                         اینم محمد رضا مردکوچک

                        

                         فاطمه وابوالفضل که دارین میرین به گفته خودت

                        سر سر

                       

                        اینجاهم ماشین سواری که من با ابوالفضل سوار شدم

                       وشماهم با بابایی واین هم دوتاییتون که بعدآسوارشدید

                       و  به زور بیرون رفتید

                       

                        توپارک کنار چاه

                       

                        محمدرضا در کیسه خواب در دشتی از گل در پارک خضراء

                     

                      اینم سه تاییشون                                                                                                                                                                                                                                                

                  به اصرار خودت گل زدم تو سرت که ابوالفضل هم هوس کرد

                  من این عکسو خیلی دوست دارم

          

                     

                  اینجا هم با خانواده دایییها و عمه فاطمه ومادر جون روز جمعه

                 فردای همون روز رفتیم صحرا کلی خوش گذشت

         

           یه ماچ آبدار از آبجی فاطمه نازو خوشگل

         

                 

                      

                       خاله بازی فاطمه ونرجس دختر دایی

                  

                                     اینجا هم کلبه محمدرضا که با پشه بند ویک عدد چادر

                                    شب درست شده کلی استفاده داد جات گرم ونرم بود

                                    تاعصر گرفتی خوابیدی وگذاشتی مامان کلی کیف کنه

                                   اخه هواسرد بود اگه بیدار می موندی مجبور بودیم تو ماشین

                                    قرنتینه بشیم آفرین به پسرم

                                                  

                                  برای اولین بار دمر یارو شکم شدی ساعت 11 شب

                                  16 بهمن که روز تولد بابایی هم بود

                         

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
22 بهمن 91 16:25
سلام خانم. با قرمز نوشته شد ه
دانلود کلاه میکی موس. همونو کلیک کنید و بعدش کلمه دریافت فایل رو کلیک کنید.


سلام ممنون همین کارو کردم ولی دریافت فایل چیزی باز نکرد
مامان ریحان عسلی
22 بهمن 91 19:54
سلام خوبی خوشید خوشحالم بهتون داره خوش می گذره در کنار همسرتون و بچه ها
مامان محمد
23 بهمن 91 11:04
سلاااااام به همتون...به مامانی مهربون...به فاطمه جون شیرین و داداشی ناز نازی و کوچولو... همیشه به گشت...انشالله که همیشه به شادی و تفریح... همه عکسا قشنگ شدن...من که خیلی لذت بردم...ممنون که به ما سر زدین...خیلی خوشحالم کردین..
مامان ماهان
23 بهمن 91 13:46
سلام فسقلیا. ماشاالله، خداحفظتون کنه. فاطمه جان ایشاالله هیچ وقت مریض نشی عزیزم. وبلاگتون قشنگه . خوشحالم از آشناییتون.
مامان امیر مهدی (سوده)
24 بهمن 91 21:17
قربون هر دو تا دسته گلت برم الهیی خدا نکنه فاطمه گل مریض بشه.