فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

تولد 5 ماهگیت مبارک محمد جانم

1392/1/25 16:33
819 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به دختر نازم وبه گل پسرم

 

عزیزم امروز یک ماه دیگه گذشت وبزرگتر شدی جاااااااااااااااانم، مامان شما

boom_5.gifماهه شدید قربووووووووووووونت فداااااااااااات بشم که نفسم

به نفس شما بنده،Avazak.ir smili6 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)  با اینکه روزها خیلی خسته می شم وبیشتر

اوقات کلافه ، با لبخند شما جان می گیرم وامید رو در من زنده می کنیدAvazak.ir smili7 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)

الهی مامان فدای تارتار موهاتون بشه خدای مهربان لطفش آنقدر زیاد هست که

هرچی شکرش را کنیم کم است خدای مهربون سپاسی دوباره برای همه چیز به

خصوص اینکه فرزندانی سالم به من عطا نمودید واز تو می خواهم که صالح باشند

وآینده ای پربار برای ما وکشورمان برایشان رقم بزنید

Avazak.ir Line48 تصاویر جداکننده متن (4)

حالابرویم به سراغ محمد رضای گلم که ماهگیش تمام شد ووارد ماه

شدآقا محمدرضا شاهزاده کوچولوی من تبریک می گویم نمی دونی چه آقایی شدی

دومین مرد خونه من Avazak.ir smili36 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)،بابایی می گه وقتی من نیستم شما مرد خونه اید خوش

به حالت ،

تولد ماهگیت مبارک عزیزم

Avazak.ir Line50 تصاویر جداکننده متن (4)

 

تو این یک ماه کلی رفتارهات تغییر کرده یعنی خوب پیشرفت داشتی اولاش به زور رو

شکم میشدی ولی الان پشت سر هم کارت شده که رو شکم بشی وخسته بشی

تا اینکه من بیام ونجاتت بدم شلوارتو می گیری ومی خوای بلند بشی زور میزنی

تا قسمت شونه هاتو می تونی بالا بیاری

Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)

پاهاتو بلند می کنی با دو دست انگشتهای پاهاتو می گیری  زبونتو در میاری البته یه

بار من اشتباه کردم زبونمو بهت نشون دادم شما یاد گرفتید و حالا فقط برا من زبونتو

نشون Avazak.ir smili2 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)می دی ایقدر خوردنی میشی که دلم می خواد زبونتو بخورمAvazak.ir smili48 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

Avazak.ir Line9 تصاویر جداکننده متن (1)

بلند بلند می خندی البته بیشتر برا آبجی فاطمه با حرکتهای موزونی که ازخودش

نشون می دهAvazak.ir smili39 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2) شمارو ذوق زده می کنه

Avazak.ir Line19 تصاویر جداکننده متن (2)

اسباب بازیها وجغجغه وهر چیز دیگه ای که به دستت بدیم خوب می تونی نگهش داریAvazak.ir smili30 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2) وهر چیز دیگه ای به دستت بیاداونا رو تو دهنت می کنیAvazak.ir smili46 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

 

 

صدات که می زنم زود سرتو بر می گردونی برام لبخند می زنی وخودتو لوس می کنی فدای اون لبخندت بشم

Avazak.ir Line23 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

خیلی وقته که دیگه خوب من وبابایی وآبجی رو می شناسی

Avazak.ir Line25 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

ایام عید بود وگرفتاری زیا که وقت نشد چکاو چهار ماهگیتو بنویسم

دور سرت سانت46

قدت  63سانت

وزنت 7900 کیلوگرم

همه چیز نرمال بود

Avazak.ir Line47 تصاویر جداکننده متن (4)

وواکسن چهار ماهگیتو هم زدی عالی بود خدارا شکر نه تب کردی ونه درد داشتی وقتی واکسنتو عمو زد چون خیلی دردت گرفت زدی زیر گریه وزود سرتو برگردوندی نگاه

به عموهه کردی می خواستی ببینی کی بود که این شک ناگواری رو به شما وارد کرد قربونت برم که تو همون موقع که داشت گریم می گرفت زدم زیر خنده

Avazak.ir Line55 تصاویر جداکننده متن (4)

 

آبجی فاطمه خیلی دوست داره اما این دوست داشتناش بعضی وقتها مایه عذابت

میشه مثلآتو خواب بوست می کنه اونم چه جوری فشارت می ده که از خواب می پری

یا محکم می زنه رو شکمت که برات حرف بزنه شکمتو فشار می ده که بالا میاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

چند روز پیش تقلید از من که بهت قطره ADمی دادم رفته از تو یخچال قطره اسهال و

استفراغ خودشو بهت داده بود دیدم در اتاق رو بسته صداشم نمیاد گفتم لابد داره یه

کار خرابی می کنه رفتم دیدم تا وای وای وای................


خودشو می ندازه روت که بهت شیر بده نفستو قطع می کنه


ازبس باید هواسم باشه وبعضی وقتها دلواپس این میشم که نکنه بلایی سرت بیاد

حواس پرتی گرفتم خودم هم یه کارهایی می کنم عجیب


مثلآ پستونکتو میشورم میام می زارم تو دهن فاطمه هی او مقاومت می کنه وهی

من سعی می کنم بگیره تا اینکه خودش میگه مامان چیکار می کنی تعجبتعجبAvazak.ir124 شکلک های یاهو (3)  یا

شیشه شیرتو می زارم تو دهنششکلکهای مژی جوووووون بیچاره داد می زنه تا من متوجه میشم داری

 

چکار می کنمAvazak.ir124 شکلک های یاهو (3) یا به جای دارو دادن به شما ،میرم سراغ آبجیAvazak.ir131 شکلک های یاهو (4)

 

همین دیشب فاطمه رو بردم دستشویی، اومدم  دیدم شما هم پی پی کردید

شستمت مامیت کردم شلوارتو پوشوندم که فاطمه با صدای بلند وحالت تعجب

شکلکهای مژی جوووووونگفت مامان شلوار منو پای داداش کردی کلی از کارم خندیدمYellow Head Funny Smiley

شکلک های محدثه

عکسهای ماهگی آقا محمد رضا این مرد کوچک

خواب رویایی فداااااااات

خونه آقا جون حیدر سوم فروردین

خونه آقا جون حیدر

ایام عید در اتاق خیاطی

خان زاده چطوریییییی؟

ای مادر به فداتون

این بالا خیلی خوش می گذرهاااااا

آماده خواب شدی هفت فروردین

سر شکم میشی ودستاتو می خوری

عکسهای فتو شاپی

 

از این به بعد خاطرات ماهگیتو مرور می کنیم همراه با

خاطراتسال وماه فاطمه گلی

 

ممنون از دوستان گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهداد
25 فروردین 92 17:53
سلام مامان زحمتکش خستگی ناپذیر.
مرسی از راهنمایی هاتون. خسته نباشید .
تولد 5 ماهگی گل پسرتون هم مبارک باشه.
ایشالا تولد50000 ماهگیش.
در کل با وصف این همه سختی و مراقبت. اما یه خنده و یه شیرین کاریشون خستگی رو از تن آدم در میاره. ما مامانها هم که دیگه خدا خودش بهمون قدرتی داده که با وجود همه خستگی ها و فشارها بازم از رو نمیریم و بازم همه جوره در خدمت بچه هامون هستیم.
همین که با این همه کار و با دو تا بچه بازم فرصت می کنید که همه ریزه کاریهای رشد و شکوفایی اونها رو می نویسید و بایگانی می کنید خسته نباشید داره. والا من با یه بچه وقت کم میارم که بیام و وبش و درست کنم. اما شما ما شا ا... خیلی پر کار هستید. تبریک می گم بهتون و خسته نباشید. خدا قوت.


سلام
ممنون گلم شنیدی که مردها به زنها میگن بی عارو دردن همینه دیگه همه بلا سرمون در میاد بازم بچه میخوایم زنده باشید عزیزم
مامان بهار وسحر
25 فروردین 92 17:54
سلام من قبلن توی بلاگفا واسه دخترام وبلاگ درست کردم من دوتا دختر دارم 2/2ماهه وسه سال و نه ماهه بیچاره شدم قبلن میخواستم ببینم احوالت چطوره؟من که روانی شدم اما شکر خدا هنوزنفس میکشم روزای خوش هم میاد


سلام من هم روانی شدم عزیزم زیاد خودتو ناراحت نکن
باز جای شکرش باقیه که هنوز نفسی هست
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 0:04
سلام خانمی. فاطمه جون رو تو مسابقمون شرکت بدید.


سلام عزیزم
ممنون خیلی دلم می خواد میام حتمآ
مامان امیر مهدی
27 فروردین 92 1:29
سلام عزیزم 5 ماهگی گل پسری مبارک ایشالا دامادیش
ماشالا به این همه پیشترفت


ممنون خاله جون امیر مهدی گل رو هم ببوسید
مریم--------❤
30 فروردین 92 11:15
مبارک عزیزم ایشالله همیشه سالم و سلامت و زیر سایه ماامن و بابا باشی