فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

بازم گلهای من...................

1392/2/1 17:37
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام به موش موشیهای خوبم

خدارا شکر سرما خوردگی دوتاییتون بهتر شده دیگه زیاد رو بیماریتون

حساسیت نشون نمی دم نتیجش هم اینه که زودتر خوب میشید


دیروز بعد مدت زیادی رفیم خونه یکی از دوستان قدیمیم خاله حمیده 

خیلی خوش گذشت اونم یه دختر 9ساله داره هم اسم خودت با

عروسکاش کلی بازی کردی بعد هم توراه برگشت به خونه تو یه کوچه

تاب وسرسره دیدی این بود که به میل خانم کوچیک ویسادیم وکمی بازی

کردی شکلک های جالب محمدکه همین یه کم هم بهت خیلی خوش گذشت


امروز هم زن دایی مرضیه اومد خونمون کلی با هم بازی کردیدوقتی زندایی

داشت با دادشت بازی می کرد درس بچه داری بهش می دادی می گفتی

داداشی رو اینجوری نگیر میاره بالا

سرشو بالا بگیر بذارش رو پام ببینم تا بخوابونمش منم تو آشپزخونه از

خنده داشتم روده بر می شدم زن دایی می گفت نکات بچه داری

رو خوب یاد گرفتیاااااااااااااابعد دید من خسته ام کلی تو کارهای

خونه کمکم کرد دستش درد نکنه همیشه از این کارها می کنه حالا هم

که دایی اومد دنبالش می خواست بره دنبالش راه افتادی رفتی تعجب کردم

آخه بدون من جایی نمی رفتی قربونت برم می دونم تو خونه چقدر

تنهایی بهت سخت می گذره که تازگیها بدون من هم که شده می پری میری

یه نیم ساعت دیگه خودم میرم دنبالت  بووووووووووووووس

عاشقتونم

Valentine smiley 178Valentine smiley 178Valentine smiley 178Valentine smiley 178Valentine smiley 178Valentine smiley 178Valentine smiley 178Valentine smiley 178

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم--------❤
2 اردیبهشت 92 21:53
خیلی دوستون داریممممممم
مریم--------❤
2 اردیبهشت 92 21:55
امیدوارم گلهای ما همیشه بهار و شاد و سرحال باشن
مریم--------❤
2 اردیبهشت 92 21:55
میشه لینکم رو مثل عنوان وبلاگم بزاری؟
مریم--------❤


سلام حتمآعزیزم
الهه مامان یسنا
3 اردیبهشت 92 0:30
سلام. خوبید؟ فاطمه گلی مهربون من که این همه مواظب داداش کوچیکه است.. خوب زندایی حتما بلد نبوده خوب همیشه خوب و خوش و سلامت باشید
f
4 اردیبهشت 92 16:05
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...................؟؟؟؟؟
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 16:07
___-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان ریحان عسلی
7 اردیبهشت 92 18:34
سلام
امان از سرما خوردگی اونم با دو تا بچه خدا قوت


سلام چه عجب مامان ریحانه کجایی خوبید؟
ما که مرتبآسر می زنیم به هر حال خوشحال شدم
مامان نسترن
9 اردیبهشت 92 14:33
مامان مهربون وگل , فرشته ای که عشقت مثال نزدنیه.روزت پیشاپیش مبارک. الهی همیشه سالم و پرانرژی باشی


گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت شما هم مبارکعزیزم.