فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

مهربو نیهاتون منو اسیر خودتون کرده

1392/3/11 23:42
937 بازدید
اشتراک گذاری

托芽猪0003

سلام مامانی

من هر روز با شما زندگی می کنم وباز سیر نمی شم چرا که عشق

شما آنقدر در من نفوذ کرده که توصیفش غیر ممکن است وهیچ کس

جز خودم درک آن را ندارد托芽猪0010

عزیز دلم گاهی هم خسته وخشمگین می شوم واگر با تندی برخورد

می کنم مرا ببخشید چون دست خودم نیست وبعضی وقتها هم لازم

است چشم غره بروم چون نمی خواهم ترحمم باعث بی بند باری

وسرکشی شما شود می خواهم بهترینها باشید托芽猪0011

امیدوارم بتوانم وظیفه مادری خود را به جا بیاورم آن طوری که خودم دلم

می خواهد

مامان جان فاطمه گلی دیشب آخر شبی که از خونه آقا جون برگشتیم

هم زمان با ما بابایی هم از سر کار رسیدخیلی هم خسته بود موقع

خواب کلی بهانه گرفتی که همه باید تو یه اتاق پیش هم بخوابیم ولی

نمی شد آخه ماسه نفر گرمایی هستیم وباید مستقیم زیر کولر بخوابیم

و بابایی سرمایی از باد کولر بدش میاد تو یه اتاق جدا می خوابه در واقع

از باد کولر آلرژی داره سردرد میگیره از بس گریه کردی که بابایی

حرصش دراومد منم سردرد گرفتم از این موضوع خودم هم ناراحتم ولی

چکار میشه کرد عزیزم قربونت برم می دونم این از حس مهربونیت هست

واینکه دوست داری همیشه در هر حال کنار هم باشیم

موقعهایی که همه باهمیم خود به خود می خندی میگی من خیلی

خوشحالم میگم چرا مامان میگی چون همه مون پیش همیم تو بغل

می گیرمت ومی بوسمت که چقدر فکرت بزرگه ومی فهمی

totalgifs.com joaninhas gif gif jo14.giftotalgifs.com joaninhas gif gif jo14.giftotalgifs.com joaninhas gif gif jo14.giftotalgifs.com joaninhas gif gif jo14.giftotalgifs.com joaninhas gif gif jo14.gif

برای دیدن عکسها

 

بالاخره شما هم سوار روروک شدید смайлик

قربونت برم

بعضی وقتها که خسته میشی یا دنبال من گریه می کنی

ونق می زنیсмайлик که بغلم کن این روروک میشه

حلال مشکل من بدت هم نمیاد تازه غذا خوردن تو روروک

هم خیلی آسونه راه فراری نداری عزیزکمсмайлик

77ماهگی محمد رضا

دیروز رفته بودیم فروشگاه چون بغل کردن شما وخرید کلی

وسایل کار بسیار مشکلیه ،خدابهشون ببخشه اونایی که

چنین چرخ دستیها یا سبدخرید رو این شکلی طراحی کردن

نمی دونی چقدرراحت بودم شما هم اذیت نشدی به همه

طرف تاب می خوردیсмайлик همه چیزو ورنداز می کردی

خلاصه دیگه خرید باشما تو فروشگاه خیلی آسونه смайлик

محمدر رضا در فروشگاه

ببین سرتو 180درجه می چرخوندی نمی ذاشتی یه چیز

از دستت بره فدات بشم مامانی که خودت هم خیلی پسر

آروم وخوبی هستی ماشاللهсмайлик

اون پشت هم سایه آبجی خانم هست که به همه

قفسه ها سرک می زد جای نگشته نذاشته بود

خوب بعد هم که رفتیم خونه آقا جون حیدر اینجا دست بند

خاله فاطمه رو می خواستی

حالا یاد گرفتی گریه کنی تا اون چیزو بدست بیاریсмайлик

کار خوبی نیستا پسرمсмайлик

آخ جون از دست خاله گرفتمشсмайлик

خیلی خوشگله نمی دونم بخورمش یا تو دستم کنم

یه نمونه دیگه گریه واسی به دست آوردن شیشه آبсмайлик

خاله فاطمه اینقدر عذابم نده دیگهсмайлик

هورااااااااااااااااااااااااااااااا

دیدی من بازم برنده شدم من همیشه برنده امсмайлик

اینم سوپیه که مامانم امروز برام درست کرده هنوز بهش

عادت نکردم

مامانی توش برنج جعفری شبت گشنیز سینه مرغ کره

وکدو وسیب زمینی کرده آخه شما هم بودید می خوردید

من لثه هامو رو هم فشار میدم مامانم به زور می ده بخورم

میگه بخور تا تپلو شی ویتامین به بدنت برسه

من عاشق رفتن به حیاطم امروز مامانم منو آبجی رو برد

تو حیاط کیف کردم منم گذاشتم مامانم چندتا عکس خوشگل

ازمون بگیره _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

قربونت برم عزیز دلم

فدای دختر خوشگلم هم برم که چقدر مهربونی مامانی

خیلی حرفهای شیرین می زنی همینکه می خوام

بنویسمش یادم میره من دارم آلزایمر می گیرم زود چیزی

یادم میره سعی می کنم یادم بیارم تو پستهای بعدی بذارم

عاشق داداشتی

نازش می کنی میگی پسر گلم ،عشقم، نفشم،زندگیم

چیه ؟منو دوست داری ؟می خوای بوسم کنی؟ تو عشق

منی؟ تو نفس منی ؟..........؟

ای فدات برم که چه لذت بخشه وقتی با داداشت حرف می زنی

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

ای مادر به قربونت جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

توت فرنگی مامان 7عاشقتم راستی شماعاشق کارتون

توت فرنگی کوچولو هستی هرروز میگی مامان توت فرنگی

رو برام بذار می خوام نگاه کنم

بابا اسفنجی رو هم خیلی دوست داری 海绵宝宝0009

جام شراب منی تو عزیز دلم

کلاه قرمزی مامان ای جااااااااااااااانم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پرنسس فاطمه گلی جون تو دلمی فداااااااااااااااااااااااااااااات

من با شما عشق های درونیم چه کنم

عاشقتوووووووووووووووووووووووووونم

پیش مرگتون میشم نازگلای من

خنده هات به من جان می دهند


رویای منین شکوفه های من

همیشه بخنید شکر شکر

محمد رضا به اصرار فاطمه گلی دختر می شود

عاشقتوووووووووووووووووووووووووووووونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 18:11
وای این آلرژی خیلی بده
متاسفانه علیرضا به بهار آلرژی داره


آخی بمیرم انشالله که خوب شه
مامان ملينا
14 خرداد 92 12:21
ممنون عزيزم به ما سر زدين . چه بچه هاي گلي دارين خدا براتون حفظش كنه. منم شما رو لينكيدم


ممنون عزیزم
مامان رومینا
14 خرداد 92 12:21
سلام خانمی.مرسی که به ما سر زدید.منم بوشهری هستم خوشحالم از آشناییتون ایشالا که از نزدیک ببینمتون.خدا فرشته هاتونو بهتون ببخشه.خیلی شیریتنند ماشالا


چقدر خوشحال شدم مرسی که اومدیدبوووووووووووووووووس
زهرامامانه ایلیا جون
14 خرداد 92 17:56
عزیزم


عزیزمی
مریم--------❤
14 خرداد 92 19:59
چه عکسها خوشگل
مریم--------❤
14 خرداد 92 19:59
سلام عزییزم بی زحمت آدرس وب من و تغییر بده بکنش:http://maryamz.fay.ir همونه فقط ادرس فرق کرده
مریم--------❤
14 خرداد 92 20:05
بیا وبم مسابقه وبلاگی دعوت شدیسوالا رو تو هم جواب بده


اومدم عزیزم
مریم--------❤
15 خرداد 92 12:33
سلام
من کاری نکردم فقط رفتم تو یه سایت و ازش دامنه رایگان گرفتمسایتfay.ir
اگر میخوای بگو برات درست کنم
فقط بگو چه آدرسی


ok مریم من منظورم تو نی نی وبلاگ بود می خوام تو همین سایت وبلاگ داشته باشم میشه انتقال داد به یه وبلاگ دیگه که تاریخ پستها تغیر نکنه
مریم--------❤
15 خرداد 92 12:33
تو وب خودت باید جواب بدی




سلام مریم جون ممنون عزیزم
مریم--------❤
15 خرداد 92 19:11
سلام عزیزم
خوب حالا اشکالی نداره که...بزار با آدرس قبلی هم باز بشه
چیه مگه؟یه آدرس جدید و آدرس قبلی.تازه بهتره دو تا آدرس که چون یکی یاد بره قبلی رو بلده


ممنون گلم
مریم--------❤
16 خرداد 92 18:02
خصوصی