فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

نظر سنجی 2

1392/3/25 8:14
463 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیز از سوده جون ممنونم که منو به این

نظر سنجی دعوت کرد

اگر ماهی از سال بودم ...

 

دی ماه تولد فاطمه گلی که چقدر همه انتظارشو می کشیدیم چقدر خوب بود وپرخاطره

 

اگر روزی از هفته بودم ... 

جمعه شاید به خاطر اینکه همه دور همیم و زندگی برایم مفهوم دیگه ای پیدا می کنه اونوقته که احساس می کنم زندگی واقعی اینه

اگر عدد بودم ..

عدد یک ،دوست دارم همیشه یک باشم یگانگی  ، یک رنگی ، یک دلی ، یکی بودن.............. رو خیلی دوست دارم

 

اگر جهت بودم...

منم مشرق رو دوست دارم محل طلوع خورشید

 

اگر همراه بودم..

اگه قرار بود یه همراه باشم دوست دارم از همراهان واقعیه امام زمان بودم

 

اگر نوشیدنی بودم...

شربت توت فرنگی با مارمالاد

 

اگر ثواب بودم...

به همه فقیران کمک می کردم کمک می کردم همه دختر خانمها وآقا پسرهای مجردازدواج کنند


 

اگر درخت بودم..

درخت گیلاس خیلی خوشگله

 

اگر میوه بودم...

هلو خیلی خوش بو ویه لطافت خاصی داره انگار داره نوازشت می کنه هروقت می خوام بخورمش اول چشمامو می بندم خوب که بوش کردم باهاش صورتمو نوازش می دم واین لطافتو خوب حس می کنم

 

اگر گل بودم...

 یاس سفید وخوشبو

 

اگر اب و هوا بودم...

بهار سرسبز ومعتدل البته نه بهار ما که تابستونه ، زمستونمون بهاره

 

اگر رنگ بودم...

اکثر رنگها رو دوست دارم

 

اگر پرنده بودم...

قناری ماچ

 

اگر صدا بودم...

صدای امواج دریاقلب

 

اگر فعل بودم...

عاشقتونم(بچه های گلم)

 

اگر ساز بودم...

سنتور( سنتور منو به یاد پسر عمه عزیزم می ندازه چه خوب برامون می نواخت روحت شاد اصغر عزیز)ناراحت

 

اگر عضوی از بدن بودم..

مغز، خوب میشدا اگه مغز بودم  خنده

 

اگر بخشی از طبیعت بودم...

یه رودخونه که زیر درختان سبز ودر محیطی آرام ودلنشین جاری میشد واونوقت به دریا می رسید

 

اگر یک حس بودم...

ارامش!قلب

منم

مریم جون والهام جون مامان علیرضا ومامان نرگس رو دعوت می کنم به این نظر سنجی


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
25 خرداد 92 20:17
یک دنیا ممنون از لطفتون بابت دعوت
چشم در اولین فرصت پاسخ میدم



خواهش می کنم
مریم--------❤
25 خرداد 92 21:55
سلام
باورت میشه الان 4-5 روزیه که دعوت شدم به این سابقه یعنی خود طراح مسابقه من و دعوت نمودن
ولی اصلا حوصله شرکت ندارم
حالا شما هم دعوت کردی خوب شد


ای واااااااااااااااااااااااااای چه بد شد
خاله نرگس
26 خرداد 92 7:53
ممنون از دعوتت عزیزم

خواهش می کنم عزیزم
مامان امیر مهدی(سوده)
29 خرداد 92 23:11
عزیزمیییییییییییییییییییی


مرسییییییییییییییییییی فدات بشم گلم
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:03
ایشالله جمعه هاتون همیشه پایدار و شاد و کنار هم خوش باشیناینم برا فاطمه جون دی ماهی

مرسی گلم ممنون بیشتر نظرات مال شما بودا یادم نمی ره مرسییییییییییییییییییییییییی
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:04
ای ول چه فکر بکری حتما که یک یکی


ایسان سعی می کنم یک باشم ولی نمیشه
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:06
قربون این فعلت که عاشقانه هاش برا ناز گلات هست


مرسی گلم چیکار کنیم ماییم دیگه با دو بچه بابای بچه هم که جای خود داره
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:07
خدا رحمتش کنه پسر عمتونو ،،روحشون شاد


ممنون آیسان جون خدارفتگان شمارو هم بیامرزه داغش برامون خیلی سخت بود آخه شخصییت مهمی داشت