فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

7ماهگیت مبارک محمد رضا جان

1392/3/26 21:03
864 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام عزیز دلم فاطمه جونOPPO千寻0006

قربونت برم که این روزا فقط اگه کسی باهات کار نداشته

باشه فقط کارتون می بینیOPPO千寻0008 وتا یه کارتون تموم شد

اگه تبلیغات باشه ویا مجری یا هرچی غیر کارتون میای میگی

مامان بیا برام کارتون بذار من بیچاره از بس میام ومیرم وکانال

عوض می کنم که پاهام خسته وخودم کلافه ،OPPO千寻0009

غذا هم که نمی خوری نمی دونم چه جوری زنده ای OPPO千寻0030

امروز بابایی گفت دیگه هرچی تنقلات ومیوه هست تعطیل

بهش ندهCUTELOVERS0008 که قبلآ خودم هم همین کارو کردم

 ولی فایده ندارهOPPO千寻0007 حالا بذارم یه چیزی نخوری ببین

گشنه نمی شی؟OPPO千寻0030

واما محمدم می دونی امروز چه روزیه؟امروز روزیه که boom_7.gif

ماهت تموم شده وشما شدی ماهه امروز اولین

روزیه که پا تو ماه گذاشتی وااااااااااااای خدای من چه

زود گذشت انگار همین دیروز بود که شما پسر گلم متولد

شدی CUTELOVERS0006

خدایا سالم وسربلند باشندکوچولوهای من واااااااای چه کنم

که وقتی انشاالله بزرگ شدید دلم برای الآنتون تنگ میشهOPPO千寻0007

دیروز که 25 خرداد بود مهمان داشتیم پسر عمه بابایی آقای

آتشی با خانواده وآقا جون مرتضی با مادر جون خونمون بودند

وشما نوبت بهداشت داشتی ولی من نتونستم ببرمت شما

هم چون دوروبرت شلوغ بود اصلآ بهانه نگرفتی وخوشحال بودی CUTELOVERS0004

همه هم دوستت داشتن CUTELOVERS0002وسرگرم شما بودن

وباهات بازی می کردن امروز ساعت یازده از خواب بیدارتون کردم

ورفتیم بهداشت واسی چکاو که خوشبختانه همه چیز نرمال بود

 

ایییییییییییییییییی جاااااااااانمOPPO千寻0013

وزن:900/8 گرم

قد:68

دور سر:5/43 بود


7ماهگیت مبارک عزیز دلم هزارتا گل رز

تقدیمت باد Flowers Animation _ dinamobomb

اینجا فاطمه به گفته خودش اتاق درست کرده

داداششو به خونش دعوت کردهOPPO千寻0001

داریم دالی بازی می کنیم خیلی خوش می گذرهOPPO千寻0016

روز جمعه فاطمه جونم از من خواستی که به خاله زهره زنگ

بزنم اجازه بده صالحه بیاد خونمون باهات بازی کنه که شماره

گرفتم خودت از خاله خواستی وخاله هم قبول کرد OPPO千寻0008

وقتی صالحه اومدکمی رفتید اتاق بالایی بازی کردیدOPPO千寻0005

منم مشغول کارام بودم که صداتو شنیدم که می گفتی

صالحه من برم به مامانم بگم که تو حمومیم اول باور نکردم

فکر کردم تو تخیلات کودکانه سیر می کنید بعد که به خودم

اومدم رفت حمام با این صحنه ها روبه رو شدم استخری که

اصلآ باد نداشت گذاشته بودید زیر آب وتوش نشسته بودید

با تعدادی اسباب بازی منو که دیدید زل زدید به من

OPPO千寻0014OPPO千寻0014

منم تعجب کردم آخه این اولین باری بود که این کارهارو

می کردیدOPPO千寻0030

نتونسته بودید بلوزتونو در بیارید با بلوز رفته بودید زیر آبOPPO千寻0019

اینم از خواب که دیر موقع به زور باید بخوابیدCUTELOVERS0005

ای شیطونCUTELOVERS0004

می دونی اینجا داشتی چکار می کردی؟ داشتی

چک وچونه منو داغون می کردی CUTELOVERS0010

اینم از سوپ امروز که خداراشکر دوست داشتی林小徐0012

عاشق عکسهای نیم رختم عزیزم

 

با خنده هات خیلی خوشگلتر میشی

عاشقانه های من در حال نگاه کردن تلویزیون

فدای تعجب کردنت برم مامان جان

بذار ببینم چه جوری شماره بگیرم

خوب چیکار کنم نتونستم دیگه منم می خورم مزه مزه ش می کنم این کار همیشگیمه

راه آشپزخونه رو هم خوب یاد گرفتم تا مامانمو نمی بینم می رم

تو آشپزخونهbaby idea icon

 من اومدم مامانیbaby laughing icon

خوبیییییییییییییییید؟baby laughing icon

OPPO千寻0023OPPO千寻0023OPPO千寻0023OPPO千寻0023OPPO千寻0023

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 16:02
مریم--------❤
29 خرداد 92 16:10
سلام عزیزم
مبارک باشه آقای مهربون
ایشالله همیشه تو وبتون خبر های خوبــــــــــــــــــ باشهـــــــــــــــ
چه خونه خوشگلی داری فاطمه کوچولوبه به معلومه مهمونداری هم خوب بلدی


مرسی خاله مریم جون
مریم--------❤
29 خرداد 92 16:11
عکسها خیلی خوشگل بودنظراستی من بوشهرم
منتظر
30 خرداد 92 12:36
سلام عیدتتون مبارک..و همچنین روز جوان.. خداقوت مسابقه شعباینه....تشریف بیارید شرکت کنید یا علی
حانیه
3 تیر 92 2:25
سلام نینی خوشگلی داری به وبلاگ گل پسرما سر بزن و نظر بذار ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 16:18
ماهگردت مبارک عزیزم



مرسی گلم
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 9:32
محمد رضا جونم ورود به هشت ماهگیت مبارک عزیز دلمالهی قربون اون ژست خوشگلت



مرسی خاله جون خدا نکنه منم فداتون










آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 9:37
ای جونم فاطمه جون منم دعوتم کن خونت کبابم بپز بیام دوتایی خاله بازیوای چقدم شیطونی خاله با بلوز رفتی آب تنی




چشم خاله جون دوستتون دارم








الهام مامان محیا
1 مرداد 92 10:28
سلاااااااااااااااامماشالله به نی نی ناز خانوم
مبارک باشه
راستی تو وبلاگ محیا جون منتظرتونیم


سلام گلم چشم میام ممنون