فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

قصه من وموش موشیها

1392/3/31 23:49
528 بازدید
اشتراک گذاری

thank-you-017.gif

سلام به خوشگلهای خودم ناز نازیهای مامانی فرشته بابایی

فاطمه گلی خودت میگی من فرشته باباییم

فدات بشم بعضی وقتها لج ولجبازیت اونقدر حرصمو در

میاره که دلم می خواد سرمو بکوبم به دیوار ولی با یه بوسه

خودتو تو دلم جا می کنی میای بوسم می کنی میگی مامان

من حواسم نبوداااااا ببخشید 麦拉风0003

آخه نازیلا جون من با شما چکار کنم یه با رمیشید نق نقو ولجباز麦拉风0007

یهو میشی فرشته ودوست داشتنی麦拉风0010

همین امشب داشتم

از دستت دیوانه می شدم麦拉风0013

.....................................................

می گفتم: بیا شام بخور

شما: نمی خوام گرسنم نیست شما بخور من فقط میگوشو

می خورم پلوشو شما بخورید麦拉风0006

من: نمیشه باید پلو هم بخوری

شما: دوست ندارم خوب麦拉风0002

تازه بابایی رو هم در حیاط برگردوندید گفتید نرو سر کار

بیا با هم باشیم قول میدم شاممو بخورم ولی به قولت

عمل نکردیاااااااااا麦拉风0013 ولی آخرشب که خاموشی

زدیم بابایی وداداشی

خواب رفت بهانه گرفتی 麦拉风0008که اول قصه، خوب گفتم

بعدگفتی برو برام پلو بیار من گشنمه

داشتم از دستت دق می کردم آخه این وقت شب موقع خوردن

پلو هست من که هر چی بهت گفتم شام بخور نخوردی که

حالااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!麦拉风0009

اول گفتم باید تنبیه بشی گرسنگی بکشی تا وقتی من یه

چیزی بهت گفتم نه نگی؟ولی قربونت برم دلم که راضی

نمی شه گرسنت باشه خواب بری اگه این کارو می کردم

تاصبح خوابم نمی برد 麦拉风0013 وبه خودم لعنت می کردم

خوب داشتی خواب می رفتی بلندت کردم بردم آشپزخونه بهت

شام یا همون سحری دادم 麦拉风0011

اموروز عمو حاج نصرالله عموی بنده با خانواده اومده بودن

خونمون می دونی چند وقت میشه که خونمون نیومده بودن

آخه مدیر کلها وقت کم میارن فقط شاهکار کنن خونه بزرگ

فامیل برن اونوقت ما همگی اونجا جمع میشیم ولی امروز

که اومده بودن ولایتمون خونه همه فامیل سرک زدن ولی حیف

که کم بود麦拉风0002

دیشب هم که با مادر جون وخاله فاطمه ملیکا وخاله ریحانه

رفتیم پارک شما هم خاله ریحانه رو خیلی دوست داشتید 麦拉风0001خونه آقا جون همگی نشسته بودن رفتی مقابل

خاله ریحانه با یه حس عجیبی گفتی من خیلی دوست دارم麦拉风0001 واییییییییی داشتم نماز می خوندم وگرنه

می خوردمت عزیزم麦拉风0002 چه خوب راحت وقاطع حستو

می گی خاله ریحانه کم مونده بود از ابراز احساساتی که بهش

کردی بخورت 麦拉风0010

امروز هم که می خواستن بیان خونمون لحظه شماری می کردی

ومخ منو خوردی تا اومدن 麦拉风0005

خوب محمد رضا شاهزاده کوچولو شما هم خیلی شیطون شدید 得乐笨0020

چهاردست وپا راه می رید وهمه جا سرک می زنید وهی به

خودت آسیب می زنی 得乐笨0025تو آشپزخونه که پاتقته وای

که چقدر می ترسم بلایی سرت بیاد得乐笨0031

چند روزیه که بعدظهرها می برمت پیش خاله فاطمه می ذارم

ومیام به کارام می رسم غروب هم میام دنبالت خوب هم من

به کارم می رسم هم شما اونجا کیف بازی می کنید得乐笨0026

دیگه مجبور نیستید نق بزنید得乐笨0018

مادر جون وآقا جون حیدر وخاله فاطمه کلی باهات بازی می کنند

تازه قراره همه آموزشهای این دوره رو خاله فاطمه بهت بده با

وسایل آموزشی ای جاااااان کار من راحت میشه خیلی تو فکرش

بودم 得乐笨0006

با دیدن بابایی خیلی ذوق زده میشی امشب بابا بعد مدتها

خونه موند وشما حالشو بردید得乐笨0006

امیدوارم همیشه شاد باشید عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
4 تیر 92 0:31
از دست این فرشته های بازیگوش. خدا حفظشون کنه
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 16:17
بوس برای خاله های ناز خودم
محمدرضا و فاطمه جون


مرسی عزیزم

ایران پخش
8 تیر 92 9:25
فروشگاه اینترنتی ایران پخش راه اندازی شد. انواع بدلیجات, ساعت باب اسفنجی , قاب های سه تکه ی اتاق کودک , تابلو ها و قاب های ویترا در این فروشگاه با نازلترین قیمت ها به فروش گذاشته شده است. منتظر حضور گرم شما و نظرات و پیشنهاداتتون هستیم.
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:36
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای

سلام امدم ولی تا حالا اسب سوار نشدم