فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

هم عیدتون وهم مروارید سفیدت مبارک عزیزم

1392/4/2 23:50
613 بازدید
اشتراک گذاری

nimeshaban2 aftab98.ir 3 جملات تبریک نیمه شعبان 92

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب انتظار فرج توست

                پس بیا و آسمان و زمین را گلستان کن که این خانه ، خانه توست

قبل از هر چیز ولادت حضرت ولی عصر مهدی صاحب الزمان

(عج)رو به همه شیعیان جهان تبریک عرض می کنم

        عید همه مبارک

امروز عید همه شیعیان جهان بود چقدر همه خوشحال بودن

اصلآ بوی خوشش همه جا بود همه رومست می کرد همه

می دونستن امروز چه روزیه  خوشحالی تو  چهره همه نمایان

بود فکر نکنم کسی که دلش با امام زمان بوده امروزو عیدی

نگرفته وای خدای من همین امروز  یه عیدی با ارزش گرفتم

روزی که مدتها انتظارشو می کشیدم البته محمد رضای مامانی

این عیدی رو گرفت و خوشحالیش برای ما صدچندان بودپسر گلم

جون دلم امروز عصر نگاه کردم به لثه های نازت ومروارید سفیدی

رو تو دهانت دیدم خدای من انگار تمام دنیا رو بهم

دادن نمی دونی چه ذوقی کردم داشتم پرواز می کردم خنده هام

بی اختیار شده بود دست خودم نبود _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عزیزم، ناز گلم ،شاهپرکم ،میوه دلم، قلبم ،نفسم  گل پسرم مرواریدها خوشگلت مبارک _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اینم یه عکس که به زور تونستم بگیرم هنوز خیلی

کوچلو هستن وقتی کاسه چینی رو به دهانت دادم چنان

خوشت اومده بود ودندونتو بهش می زدی وصدادر میاوردی

می خواستم بخورمت از بس بوست کردم که لپات مثل لبو قرمز شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
4 تیر 92 0:28
عزیزم عیدتون مبارک. شادی به کامتون


مرسی گلم عید شما هم مبارک ممنون که سر زدید
محمد81
4 تیر 92 15:46
سلام آپم.به من هم سربزنید.


سلام محمد جان چشم
علي خوشتيپ
6 تیر 92 0:25
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


رای دادم عزیزم
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 16:20
منم با تاخیر عید و بهتون تبریک میگم
عذرخواهی منو واسه تاخیرم بپذیرید این چند وقته همش مهمون داشتم نرسیدم بیام



عزیزم الهام جون خوبید اتفاقا منم داشتم بهتون فکر می کردم هلال زاده اید خوبید آخییییی انشالله همیشه شاد باشید