فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

هشت ماهت تموم شد نخود فرنگی مامان

1392/4/24 18:24
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نخودیهای گلم小左小右0271

مامان به خدا این روزها وقت برای من طلاست از دست شما وروجکها小左小右0177 آخه دیروز با هزار مشکل اومدم آپ کنم رفتم محمدرضارو شیر بدم小左小右0049 اومدم دیدم شمافاطمه گلی شیطون

زدید کامپیوترو خاموش کردید همه زحماتم به باد رفت小左小右0269 دوباره از

اول باید بنویسم ولی تا کی وقت مناسب گیر بیارم خداداند小左小右0154

شما محمد رضای مامانی امروز فردا دیگه هشت ماهت تمومه میری تو

ماه نهم小左小右0169 انشالله به سلامتی باشه اومدم خبر بدم بعد

همه جزئیات رو می نویسم

میبوسمتون گلهای باغ زندگیم小左小右0102

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نرگس
25 تیر 92 0:02
نه ماهگیت مبارک عزیزم.
ناهید جون خدایی خیلی فعالی با دو تا کوچولوی شیطون خاطرات رو هم می نویسی واقعا آفرین داره. بااینهمه کار خیاطی. خدا قوت عزیزم.
ناهید جون چیزهایی رو که فاطمه جونم دوست داره و نداره برام بنویس. انشاله که یه برنامه خوب براش بنویسم. روی ماهشونو ببوس


سلام عزیزم ممنون وای چقدر شرمنده کردید چشم میام پیشت
ساینا رو ببوس
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 9:28
سلام خانومی، ماهم افتخار میکنیم که با دوستان دوستامون رفاقت کنیم،شما در مورد وبمون لطف دارین منم با افتخار لینکتون میکنم ،،چشم پیامتونو به حباب جونی میدم،، اما در مورد مشکلتون برا منم بعضی وقتها این مشکل پیش مییاد کافیه کامنتتونو کپی کنید و صفحه نظرات رو ببندید و دوباره وارد بشید و PAST کنید یا یه کلمه اضافه کرده دوباره پاکش کنین حتما کد رو مییاره...

سلام گلم ممنون به این دوست خوب چقدر ادمهای با معرفت زیادن خوشبختانه تا حالا خیلی دوستای خوبی داشتم به خودم افتخار می کنم باداشتن دوستای خوبی چون شما عزیزم من همین کارو که گفتید انجام دادم کپی پیس کردم ولی فایده نداشت ممنون که درخواستمو پذیرفتید بوووووووووووووووووس
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 9:40
ناهید جونم ایشالله خبر مدرسه رفتنشونو،دانشگاهشون،دکتراشون و ازدواجشون رو بشنویم ،،محمد رضا جونم نه ماهگیتم پیش پیش مبارک
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 9:40
با افتخار لینک شدید بازم پیشمون بیاین خوشحال میشیم




سلام ممنون خوشحالم کردید



الهام مامان علیرضا
26 تیر 92 19:07
من قبلا برای این پست نظر گذاشته بودم ولی نمی دونم چرا نیست
ثبت نشده؟ یا تایید نشده هنوز؟
در هر صورت
هشت ماهگیت مبارک محمدرضا جونم
مامانی چه حرصی خوردی همه چی پریده


سلام الهام جون خوبید
الهام جون من که ندیدم شاید تو پستهای قبلی باشه به هر حال ممنون که سرزدید دلم خیلی برات تنگ شده بود
علیرضا جونو ببوس