فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

دورون دورون

1392/4/29 13:29
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پرنسسم وشاهزاده

وسلامی گرم به دوستای جون جونیم  خوبید که انشالله؟

خوب ما همچنان صبح که بلند میشیم خواب آلود خواب آلود اول میایم نت ای بابا

بعد این همه خواب房租婆0007

مدتیه حس خیاطی رو هم نداشته بیدم چرا؟چون خیاطی باید آدم ریلکس وبا

اعصاب راحت房租婆0082 واینکه صدای بچه ای رو نشنو ه که یا جیغ میکشن 房租婆0018

یا مامان مامان می کنن ویا اینو می خوان اونو می خوان房租婆0066 وصدالبته که

جیش میش فاطمه وگل پسملی مرتب به راهه房租婆0022 وما هم بدو که یه وقت نزنن

همه جارو به گند بکشن باور کنیدهمین الانشم کلی از فرشهارو زده فاطمه نجس کرده

همه روجمع کردیم وتو صف قالی شوییه یاد روزهایی که چه زندگیه مرتبی داشتم房租婆0053

وقتی از بیرون میومدم تو لذت میبردم ولی این حس زیاد طولی نکشید وبیشتر اوقات

همه چیز تو هواست房租婆0085 به امید اینکه یه روز دیگه همه چیزو سر جای خود با

نظم ببینم房租婆0114

تو خونه مثل سربازهای نیروهای مصلح همیشه باید رژه برم اونم از نوع تندش 房租婆0092

گاهی وقتها هم یا می خورم به چیزی ناکار میشم ویا پا پشت پا می خورم زمین 房租婆0080خلاصش که همچنان خونه ما بدو بدو ودورون دورونه房租婆0099 اینکه گفتم اول میام نت

که این موش موشیها خوابن ومن با خیال راحت بشینم ویه استفاده ای بکنم وهی房租婆0127

 

 

مجبورنشم با دستپاچگی بلند شم واین سیستم که تنهاسرگرمیه منه بزنم ناکارش کنم房租婆0116 البته تو ماه مبارک این برنامه منه بعدش که دیگه اول باید رفت سراغ تدارک

برانهار房租婆0074وبعد هم بچه داری خانه داری 房租婆0045ونت آخر شب که اونم با نق نق

همسری روبه رو میشیم که زود بخواب زود بیدارشو نمازت دیر نشه 房租婆0054واینکه

همیشه دلم تو بیم وتکونه房租婆0061

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

از محمد آقای گل بگم قرررررررررررررررررربونت برم که صدای دددددددد گفتنت小男孩0003

دلمو آب می کنه باهات که حرف می زنم باهام بازبون خودت حرف می زنی小男孩0001

عاااااااااااااشق اون نگاتم که ذل می زنی تو چشمام می گی ها ها ها ومی خندی小男孩0015 قررررررررررررررربون دندوای صدفیت بشم که تازه یاد گرفتی منو گاز بگیری小男孩0008 که مجبور بشم می می رو بر شماحرام کنم پس نکن گلم نکن همچین

که روزیت می پرهااااااااا 房租婆0064 دست من می مکی که کبود میشه 小男孩0002

هر کی نفهمه میگه کی این بلا رو سرت درآورده بعضیها نمی فهمن که شمای

شیطون انو به سرم آوردید مجبورم قایم کنم房租婆0014 خوب دیگه روز چندبار سرت

می خوره زمین 小男孩0010فدات بشم تاکنارتم این اتفاق هرگز نمی افته ولی

یه قدم دورتر که بشم یا خودت میگیری زمین یا از جانب آبجی خانم که هنوز بلد نیست

چه جور باهات بازی کنه小破孩0045 میگم مامان درست باهاش بازی کن میگه

مامان چه جوری ؟房租婆0058小破孩0051می خوام که بلندبلند برام بخنده ببین آبجی

خانمت هم عاشق اون خنده هاته小男孩0003小男孩0014

راستی گلاب به روی همه اونایی که دارن این قسمتو می خونن محمدم شما چهارروزی

بود که شمخ مبارکت کارنکرده بودوکلی اذیت شدی小男孩0016 ومامانو

کلللللللللللللللی نگران کردی 房租婆0086می خواستم ببرم دکتر که پناه به دوستان

عزیزم آوردم که بهار جون مامان برسام مهربون را ه حلشو به من گفت 房租婆0083

وصبح اول وقت دوتا زردآلو نوش جان کردید小男孩0019و2ساعت بعد کارو تموم

کردید وخودت سبک وخیال مامانو هم راحت کردید小男孩0014 کلی خوشحال شدم

 فاطمه گلی شما هم همچنان بد غذایی می کنید ولی یه دیروزی یه کم بیشتر از

همیشه غذا میل کردید房租婆0121 ومن امیدوار کردید قراره یکی از دوستان گلم نرگس

خانم مامان ساینای گل وبلبل یه برنامه غذایی برات تنظیم کنه房租婆0100 ولی من هنوز

وقت نکردم لیست چیزهایی که دوست داری ونداری در اختیارش بذارم از همینجا از

ایشون ممنونم وتشکر می کنم房租婆0103

 

بابایی هم کمی حالش خوب نیست ماه مبارک یه کم معده شو عصبی کرده رو

معده ش اثر سوء گذاشته وهمچنان درگیره熊猫仔仔0004 سحر که بلندشدیم پکر بود

با غذا بازی می کرد مرغ بریانو که اینقدر دوست داشت نمی خورد熊猫仔仔0002 میوه

اصلآ،تازه خرما که جزء برنامه اصلیه غذاییش بودنگاه هم بهش نکرد تنها ماست با پلو

وکمی سیب زمینی گفتم خدایا چی شده房租婆0058 تواین مواقع من چیزی ازش سوآل

نمی کنم ولی وقتی پاشد رفت همش فکر می کردم ای خدااین شوی مادیشب دیر

موقع اومده وحالا این شکلیه手机少年0012 چی شده گفتم احمدجون چی شده در

حالی که بی ریخت وسرشو بین دودستش گرفته بود گفت خسته ام روش نشد

بگه اس ه ا ل دارم 房租婆0082بیچاره بابایی دلم براش سوخت چقدر من به خودم گرفته

بودم手机少年0006

فعلآ عکس هم تعطیله موبایلم که باطریش نقص پیدا کرده باید عوض شه ودوربین

دایی هم که فرمت شده تمام عکسها حذف شده تازمان ریکاوریش از عکس گرفتن

معذوریم وعکسی نداریم که بذاریم房租婆0085

فک کنم یه چندروزی نت تعطیل باشه یعنی بنده نمی تونم بیام نت 房租婆0027امروز

قطع میشه وباید چندروزی سروسامانی به خونه وکاشانه بدم پس وصل نمیشه که  

مجبورنشم بیام房租婆0086 وکمی به کارام برسم بیشتر کار خیاطی مونده باید انجام

بدم پس دلم کلی برادوستان عزیزم تنگ میشه سعی می کنم زود بیام房租婆0126

二丫0010二丫0010二丫0010二丫0010二丫0010

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

هدا مامان ماهور
29 تیر 92 14:38
چه دختر نازی لبانش همیشه خندان .منم اهل جم از استان بوشهرم شما رو با اجازه لینک کردم

سلام به دوست خوب وتازه وارد چه خوب خوشحال شدم خیلی خیلی زیاد منم لینکتون می کنم از این به بعد با هم دوست می مانیم میام پیشتون
عزیزم من اومدم ادرس نذاشته بودید میشه ادرستونو بذارید ممنون

الهام مامان علیرضا
29 تیر 92 23:06
سلام ناهید جونم
می بینم که لباس وبتون رو هم عوض کردید
قشنگ شده مبارک باشه
وای منم اصلا نمی تونم نخ سوزن دستم بگیرم چه برسه به خیاطی
البته خواهرم خیلی علاقه داره
شما خیلی هنر می کنی با دو تا بچه خیاطی هم می کنی
خسته نباشید



سلام ممنون گلم اره کار سختیه باید حوصله وتمرکز داشته باشید که من این روزها ندارمانشالله همه چیز درست میشه گلم
الهام مامان علیرضا
29 تیر 92 23:07
راستی ناهید عزیزم
موقعیت علیرضا تو جدول اعلام نتایج مسابقه خیلی حساس شده
بازم اگه دوستی، آشنایی داری که باهاشون راحتی ممنون میشم کمک کنی و رای بدی
179 305 به 20008080200
ایشالا برای نی نی های نازت جبران می کنم
یک دنیا ممنون

(305کد پرهام هست که با علیرضا ائتلاف داره، با یک فاصله باید بزنی بدون هیچ علامت خاصی بین دو عدد)


سلام آبجی جون ببخشید من دیر رسیدم فکر کنم دیگه زمان مسلبقه تموم شده سر می زنم اگه تموم نشده چشم
آیسان مامان ماهان
30 تیر 92 11:15
سلام ناهید جونم ،آره واقعا یادش بخیر اون روزایی که هر چی رو هر جا می ذاشتی از همونجام ورش میداشتی و نه ساعت نباید دنبالش میگشتیامان از دست این وروجکا،،ولی خدارو شکر که این وروجکا رو داریم و خونه زندگیمونو بهم میزنن بازم شکر و دستشونم درد نکنه


اره والا ولی شما راست میگید اگه اونارو نداشتیم ارزو می کردیم که زندگیمون زندگی نباشه ولی بچه باشه خدارو شکر
آیسان مامان ماهان
30 تیر 92 11:17
ناهید جونی فاطمه جونم که بزرگ بشه هم فرشاتو میشوره هم به حساب بلد نبودن اینروزای بازی با داداشی بیشتر مراقبش میشه و تو عروسیش حسابی میرقصه

یعنی دخترای این دوره زمونه برامون فرش میشورن خدا کنه اینطور که شما میگید باشه


آیسان مامان ماهان
30 تیر 92 11:20
آقای پدری چطورن،مشکلشون حل شد ایشالله یه کاسه کته (برنجشو نشسته باشه) با ماست بدین خوب میشه ایشالله...ای بابا شمام یکیتون کلا تعطیل یکیتونم که جبرانی...شوخیدما ببخشید


خوبن خدارا شکر می دونی این مردها بادمجون بم ن هیچشون نیست ما که تعطیل میشم اونم یه هفته خوشحال میشیم اونا هم........... خوب جبرانی هم براشون لازمه آیسان جون مگه نه؟
آیسان مامان ماهان
30 تیر 92 11:21
ناهید جون دلتنگ میشیم زود بیا ها تا کی نیستی؟؟؟؟؟کمک نمی خوای؟؟؟


ممنون آیسان گلم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود حالا اومدم

ممنون از کمک ویاریتون
حباب
31 تیر 92 10:46
سلام عزیز دردونه...خوبی خانومی...ای که گفتی من هنوز بچه ندارم و همیشه 1 عالمه کارام میمونه ...وای به حال تو ...حق داری نتونی خیاطی کنی...ایشالا بچه ها بزرگ بشن دیگه راحتی


سلام حباب جون خوبی راستش وقت کم میارم خیاطی هم که نمیشه گفت خیاطی یه لباس که 3 ساعته شایدم زمان کمتر تموم می کردم حالا 3روز تا یه هفته طول میکشه
مریم
31 تیر 92 18:02
به به عجب بچه های منظم و مرتبی
نماز روزه ها قبولراستی روزه هم میگیری؟بالاخره آپ کردم


سلام به مریم جون خوبی خوش اومدی باهات قهرم اومدی بوشهر یه سر به ما نزدی بی معرفت
اره بابا روزه هم می گیرم این همه روزه بدهکارم دیگه نمیشه بیشتر بشن 61 روز روزه بدهکارم بابت بارداریهام دیگه چه خبرهببخید دیر اومدم
آیسان مامان ماهان
1 مرداد 92 9:58
سلام ناهید جونم ،خوب و خوشی کارای شستن فرشها و رفت و روبت تموم نشده؟؟؟

معلومه بد خرابکاری کردن فاطمه جونو و محمد رضا جونمخدا قووووووووووووت عزیزم




سلام به روی ماهات نه بابا تمومی که نداره همینکه قصد کردم ببرم قالی شویی یه جیش گنده زد تو وسط نشیمن زدم تو سر خودم گفتم مرد نیستم اگه فرشهارو ببرم بشورم


آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 11:55
سلام عزیزم،،ولادت حضرت امام حسن مجتبی بر شما و خانواده محترم مبارک،،در روز قیامت از شفاعت ایشان بینصیب نمانیم انشالله


وااااااااااااااااااای آیسان جون سلام گلم به تآخیر عید شما هم مبارک ببخشید دیر اومدم آخه نتم قطع بود می دونستی که حالا هرروز میام پیشت
حباب
2 مرداد 92 19:01
کجایی


سلام حباب جونی من اومدم نتم قطع بود گلم
مامان عبدالرحمن واویس
4 مرداد 92 20:10
سلام عزیزم ممنون ازاینکه جزروخوندی عزیزم ختم فقط سه دوربود که جزهای هرسه دورتموم شد


من سعادت نداشتم ممنون گلم انشالله خدا اجرو ثوابتونو میده
مامان گلی
5 مرداد 92 12:52
سلام مامانی.
حسابی خسته نباشی.از روزه داری و نگهداری دوتا بچه.ددلم برات کباب شد.یعنی اینقدر سرت شلوغ شده.وای بدی بچه همین خرابی خونه هاست.منم اینقدر حساسم رو تمییزی.غصه بعدنم رو دارم میخورم.
پس پسر زلا حسابی دلبری میکنه.یه خندش به کل دنیا می ارزه
بدغذایی هم که نگو.دختر طلا غذا بخور دیگه
دوست داشتم عکس جدیدشون رو ببینم.


سلام گلم خوبی ممنون که سر زدید ببخشید تاخیر داشتم اخه نتم قطع بود بعد که وصل شد با کلی مشکل روبه روشدیم هن.زم اساسآ همه مشکلات سیستم حل نشده
ممنون که همدردم بودی انشاالله همیشه شاد باشید تا باشه از این جور ریخته پاشها خوب می گذره میام پیشت گلم.
ژالــــــــه
23 مرداد 92 12:01
میشه لینکتون کنم
ایشاالله بهتون خوش بگذره


سلام ژاله جون چرا نشه خوشحال میشم
مریم--------❤
7 شهریور 92 18:45
سلام عزیزم
ببخش نت نداشتم بیام.سر فرصت میام پیشتون
فعلا دارم آپ میکنم


سلام ممنون که اومدید خبر دادید همین که ازتون خبری شد برام کافیه
مریم--------❤
8 شهریور 92 22:06
اون عکس و خودم گرفته بودم.بعدشم فتوشاپ کردم

آفرین به مریم خانم عالی بود

مریم--------❤
16 شهریور 92 15:44
روز دختر مبارک فاطمه گلی


روز خودت عزیز دلم هم مبارک
مریم--------❤
16 شهریور 92 16:23
منم برای شما بهترینها رو آرزو دارمـ


مرسی گلم همچنین ما هم همین آرزو رو براتون داریم زنده باشی عزیزم
مریم--------❤
17 شهریور 92 20:45
سلام
آخه من نمیدونستم پست و دیده بودین


سلام ای وای من نظر براتون گذاشته بودم