فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

محمدرضا :شاید که مخترع شدم

1392/6/10 17:31
1,763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام三国杀0017

اینبارمامانم چندتا عکس گذاشته از شیطنتهای من که نشان

دهنده پیشرفت من وشاید که من مخترع وبعدش دانشمند ویا

پروفسورشوم ودیگر نمی گویم زیراکه من مرد متواضع ای هستم

نباید زیاد از خودم تعریف وتمجید کنماز خود راضینیشخند蜜蜂0012

من محمدرضا مخترع خواهم شدچون به کارهای الکتریکی ومکانیکی وامثال آنهادر

کل علاقه شدید دارم淘桃0021

چونکه هرچی را که یافتم بی دریغ دست به کار خواهم شد یابازش می کنم ویا اگر باز

است می بندم حالا بماند که یادرستش می کنم ویا خراب 淘桃0005

این گوشی رو که مشاهده می فرمایید گوشی خاله جان فاطمه هست که چندروزپیش

اومده بود خونمون وگوشیش رو باز کرده بود که کارت ممریشو دربیاره منم دیدم تمام دل

ورودش ریخته بیرون داشتم می بستمعاشق این کارام 淘桃0016

انگارخاله متوجه شده داره ازم عکس میگیره بهتره سرمو بلندنکنم به کارم ادامه بدم淘桃0001

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ فکر میکنه من نمی دونم داره چیکارمیکنه ولی

این بار مدرک جرم مال خودشه ومن دارم درست می کنم淘桃0018

این که باطریشو اره اول اینو جا می ندازم

خوبه دارم موفق میشم

خوب حالادرشو هم که بذارم دیگه درست میشه蜜蜂0013

اهااااااااااا  درست شد هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا蜜蜂0013

حالا یه زنگ بزنم به مامانم که منو باز اینجا گذاشته رفته بازار نمی دونم بچه

برای چیش بود که هرجا میره منو دک می کنه蜜蜂0007

این تولد سینا پسر عمه شهربانو که شب جمعه بود وفکرکنم چهارمین تولدی بود که

من می رفتم وبه من وبچه ها خیلی خوش گذشت蜜蜂0001

اینم سیناوآبجی نازم واون عقبی هم ابوالفضل پسر عمه سکینه که داره براصندلی

گریه می کنه واینو بگم که همیشه برابه دست آوردن یه چیزی اینقدر گریه می کنه

که همه کلافه میشن وباید براش محیا کنن蜜蜂0011

واینم یه نی نی هم سن وسال من که پسر پسر عمه سیناهست واینم بابای سینا蜜蜂0016

 

همه عکسهالرزش دارن این یکی بهتراز بقیه بود چون من بغل مامانم بودم واز بس

می رقصیدم مامانم نتونست عکس خوب بندازه蜜蜂0002

اینم من بغل آقارضا پسر عموم هستم

حسین پسر عموداداش آقارضا که پیش هیچ کس نمی رفت که آخر

مراسم داشت خودمونی میشد 蜜蜂0003

خداراشکر بالاخره ما خنده خوشگل آقاحسین رو هم دیدیم蜜蜂0002

 

اینم از ژشتهای فاطمه که مامانم بهش گفت برو برقص گفت نچچچچچچچچچ

ولی بعدچنددقیقه اومدوگفت مامان من ژست می گیرم شما عکس بنداز蜜蜂0009

قهقههقهقههقهقهه蜜蜂0017蜜蜂0017

فدای آبجی با اون دلبریهاش蜜蜂0009

منم این شکلی شدم 蜜蜂0014

متعجب از دست دخترهای این زمونه蜜蜂0014

وبعد مراسم جشن بادکنکها که هرکی دوتا بادکنک سهممون شد وهمه

بچه هابه جنگ هم افتادند ومنم که نمی تونستم برم وسط این گوشه نشستم

بادکنکمو فشار میدم ولی همینکه تو حیاط خودمون رسیدیم مامان باسوئچ تو دستش

زد ترکند ولی نفهمید که قلبمو ازجا کندنگرانافسوس蜜蜂0006

اینجاهم که دوشب پیش یعنی شب شنبه بود که آبجی دلش هوس کرد بره

خونه دایی روح الله بانرجس بازی کنه وواسی منم بد نشد اون دوتا دخترارفتن

تو اتاق نرجس وباهم بازی کنن منم تنهاموندم این بود که ماشین نرجس رو کش

رفتم وکلی بازی کردم تازه خیلی هم بهم خوش گذشت مامانم به زور منو پایین

آورد蜜蜂0004

مامان :بیا پایین عزیزم محمدم بیا می می بخور

من:نچچچچچچچچچچچچچچچ

راحتم 蜜蜂0016

ا

نرجس وفاطمه که کلی با هم بازی کردن وموقع رفتن دوست نداشتن از هم جداشن

اخلاق این آبجی اینه که وقتی بر خلاف میلش می خواد از کسی که دوسش داره جداشه

نمی دونه چه جوری بیان کنه که من دوست ندارم ازش جداشم با بدخلقی با طرف مقابلش

برخورد می کنه انگار اون بهش گفته برو ولی کافیه بهش بگن خوب می مونیم یابا خومون

می بریمش چنان براش مزه می ریزه وتو بغل میگیرش که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده蜜蜂0002

مامانم بالشت می زاره جلو تلویزیون که من نرم تو میز که خدایی ناکرده جاییم

زخمی شه ولی من بالشتهارو می ندازم وهمینطور که مشاهده می کنید蜜蜂0018

مامانی:فدای اون نگاهت蜜蜂0009

این حرکت من مامان وبابامو خیلی سر ذوق میاره

دارم میگم بیا بیا بیا.................蜜蜂0013

به زبون خودم ددددددددددددددددددددددد

همتونو دوست دارم蜜蜂0012

اهاااااااااا اینم بگم که همیش من زیر کابینت دنبال یه چیزایی می گردم که

ممکنه رفته باشه اون زیر

وحالا یه چیزی دیدم ودارم سعی می کنم بردارم蜜蜂0018

وحالا هم من وآبجی خانم اسهال داریم ومامانم قراره ببرمون پیش دکتر البته اسهال

ما یه جورایی مشکوکه یعنی یه نصفه روز اسهال داریم یه نصف روز نداریم یه روز داریم

یه روز نداریم نمی دونم این دیگه چه جور اسهالی هست بریم ببینیم دکتر چی میگه蜜蜂0010

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

S♥gAnD
11 شهریور 92 10:56
ایول یه فاطمه جون
بععععععععععععله پس از دست دختر های این زمونی چه چیز دیگه ای توقع داشتی
همیشه خوش بگره و تولد باشه


سلام مرسی سوگند جون همین طوره دیگه
S♥gAnD
11 شهریور 92 10:58
ایول اقای مخترع
خداییی ولش کنی رو دست ادیسون رفته ها
اینقدم اون بچه رو تنها نزار بیچاره ناراحت میشه

ای جان خاله جون رفیقتم
S♥gAnD
11 شهریور 92 10:59
سینا هم دقیقا اینجوری فردا پس فردا اخر این تلوزیونمو رو میاره پایین


فدای سینا جون که همشون مثل همن
علیرضا
11 شهریور 92 17:04
محمد رضای عزیزم
همکار خودمی دوست خوبم
خوب دمار از روزگار گوشی در بیار!!
منم همه اش فکر می کنم ما مخترعیم؟!
خاله جون خیلی قشنگ نوشتید


ممنون عزیزم پس شماها همه مثل هم هستید مامانی همه از شما میگه می دونم شما هم مخترع خواهید شد از اینکه اومدید پیشمون خیلی خوشحال شدیم
بهار مامانه برسام
11 شهریور 92 23:37
سلام دوست مهربون و عزیزم
ممنون از لطف و محبتت
انشاالله دامادی گل پسر ناز شما
عروسی دخمل عسلی شما
البته قبل عروسی انشاالله فارغ التحصیلی دانشگاه تویه رشته ی پزشکی یا مهندسی
خدا دوتا فرشته ی نازتون رو در پناه خودش حفظ کنه
من هیچ وقت دوستای گلم رو فراموش نمیکنم و میدونم هر مامانی به اندازه ی خودش گرفتاری داره و شاید واقعا فرصت نکنه بیاد به ما سر بزنه ولی همینکه گه گاه به ما سر میزنید برای من خیلی لذت بخشه چون میدونم با تمام گرفتاری هاتون باز یه سرم به ما زدین و ازتون واقعا ممنونم کارتون برای من واقعا ارزشمنده
این شاخه گل هم از طرف منو برسام تقدیم به شما و دوتا فرشته ی نازتون


__████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

سلام عزیزم از اینکه شما هم تشریف آوردید ممنونم واز اینکه درکمون کردید ممنونم ومن همیشه سعی داشتم بهتون سر بزنم از شاخه گل زیباتون هم یه دنیا تشکر می کنم انشالله موفقیت عالیه برسام جون در تمام مراحل زندگی
بهار مامانه برسام
11 شهریور 92 23:39
اینم از طرف برسام برای دوتا نازدار عسلی خوشمل شما



____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$

مرسی خاله جان

آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 8:57
سلام و صدتا سلام به روی ماهت..ماهم فدا مداتیم،،دمت گرم گررررررررررررررررررم ،،ممنون از لطفت ایشالله به شادیها و موفقیتهای نازدونه هات


سلاااااام
وای عزیزم فدات بشم
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 9:01
نه آبجی نگران نشو این توحفه ها تق و لگن همین روزاست که دمشونو بزارن رو کولشون برن..برا همینم هست که خودم زیاد به بچه گیر نمیدم و آزادش گذاشتم..تلافی روزایی که حسابی ازش حساب میبردم


اره جونم این امریکاییهافقط بلدن بلانسبت غلت اضافی کنن
سحر(آبجی محمد طاها)
12 شهریور 92 11:22
ای پرفسور کلک... دست همه ی پرفسور ها رو از پشت بستی هاااا


پس چی فکرکردی خاله سحر شما هم هرچی امرکنید براتون می سازم ولی الان نه هااااا چون خرج داره منم که می خوام رو پای خودم وایستم
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 11:29
باریکلله محمد رضا جونم ،شاید نداره این مدل که پیش بری حتمی مخترع میشی عزیز دلم حالا تلفنت وصل شد یه زنگی هم به من بزن حالمو بپرس عزیزم


چشم شما شماره بدید حتمآدرنگ نمی کنم
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 11:30
وای بچه ها خوشبحالتون چه جشن تولدی رفتین و حسابی بهتون خوش گذشته ،با اون عگکسهای دلبری دخملی و تعجب داداشی


اره یه جشن کوچک خانوادگی که هرچی باشه به ما بچه ها خوش می گذره بزرگترهارو نمی دونم وای خاله نبودی این ادا واطفار این دخترارو
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 11:31
ای محمد رضای شیطون اون از دور زدن آبجی و نرجس و کیف کردن با ماشین دختر دایی اینم بوس وعشوه برا دخترا حتی از پشت تلویزیون


اره حالا کجاشو دیدی فکر می کنی این دخترهای قرطی چرا میان پشت تلویزیو خوب برا همین کاراست دیگه ما هم که دوست نداریم دل کسی رو بشکنیم یه بوس هم کفایت میکنه
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 11:32
خاله ،فدات اگه چیز قیمتی زیر کابینت بود مال منه ها برام بفرستش باشه


خاله جون ساده ایاااااااااا چیز قیمتی کجا بود این مامانم مگه چیز قیمتیشو میشه اینجاها پیدا کرد نمی دونم کجا قایمشون میکنه ولی اگه یه وقت پیدا کردم باید اول فکرشو کنم بعد ببینم چی میشه ولی چون خاله با حالی هستید شاید که تقسیماتی صورت گرفت
مامان مبينا
12 شهریور 92 14:45
سلام دوست عزيز
وبلاگ جالبي داري
شما هم به ما سزن خوشحال ميشيم


سلام ممنون چشم حتمآ
مامان مبينا
12 شهریور 92 14:46
ماشالا به اين دختر و پسر ناز، ايشالا خدا نگهشون داره برات.


ممنون عزیزم از آشناییتون خوشبختم
مریم--------❤
13 شهریور 92 15:36
سلام بر محمد کوچولوی مخترع والبته گوینده ی وبلاگ
به به درست کردن وسایل البته معلوم نیست نتیجه چی میشه...
رقاص هم ک شدیجالبه همین الان دارم اهنگ برقص محسن چاووشی گوش میدم میگه ای شاهپسر برقصاای خوش کمر برقصا
چ میکنه این مخترع رقاص


ای ول خاله مریم دارمت چه خوبه مناسبت داشت با مادوست دارم
مریم--------❤
13 شهریور 92 15:39
بلهههه ناهید خانم به بادکنک هم رحم نمیکنه
به فاطمه خانومی هم ک خوش گذشته
جشن تولدمنم دلم خواست مخصوصا کیک
مبارکشون باشه


انشالله تولد خودم کیک اینترنتی تقدیمت می کنم اگه هم تشریف بیارید خونه که عالی میشه
مریم--------❤
13 شهریور 92 15:42
مثل همیشه فاطمه گلی هم گرفتار ژست گرفتن
دوستت هم خیلی خوشگله فاطمه گلی


ممنون خاله جون مریم
مریم--------❤
13 شهریور 92 15:42
میشه لینک این شکلک زنبوری رو بدی؟

http://mohamadreza91.niniweblog.com/post421.php


اینم لینکش
سحر(آبجی محمد طاها)
14 شهریور 92 21:55
پرفسور پیش ما هم بیا


حتمآ ولی این پروفسور اسهال گرفته حسابی مارو گرفتار خودش کرده نهتر که شد حتمآ میایم که وقت بیشتر داشته باشیم
S♥gAnD
15 شهریور 92 20:56
دخمل مهتابی فاطم گلی
روز دخمل مبارک خوشملم
.................
ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم
دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم
با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم
عزیزم روزت مبارک

سلام ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
آیسان مامان ماهان
16 شهریور 92 13:11
تولد حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر به گل دخملمون و مامان خانوم مهربون مبارک


سلام عزیزم
ممنون گلم همچنین این روز بزرگ رو به شما هم تبریک می گیم
چقدر تو فکرت بودم آخی یه کم دیرتر اومده بودی پست جدیدو می دیدی برا دخترم نوشته بودم من که چند روزی گرفتار مریضی محمدرضا بودم نتونستم بیام بهتون سر بزنم حسابس گرفتارودرب وداغون بودیو حالااگه وقت کردی بیا جانم خوشحال میشم
☆☆ژاله ★★
16 شهریور 92 13:21
سلام به مامان دختر مهتابی فاطمه گلی
روز فاطمه خانوم وخودت هم مبارکــــــــ


سلام زاله جون عزیزم روز شما هم مبارک ببخشید من دیگه نیومدم پیشت آخه محمدرضا اسهال شدید داشت ومن گرفتارش بودم تا یه کم سرم خلوت بشه زیاد میام پیشت که خسته بشی