فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

دخترم روزت مبارک

1392/6/16 15:58
3,066 بازدید
اشتراک گذاری

سلام韩国娃娃0004

سلام به توت فرنگی خودم وبه همه دختران نجیب و

خوب ایران ومخصوصآ همه دخترهای سایت نی نی

وبلاگ韩国娃娃0004

روزتون مبارک


 

روز دختر را به همتون تبریک می گم نی نی های خوشگلامیدوارم از بهترین

دخترهای خوب دنیا بشید وهمچنین برای مامانهای خوبتون افتخاربیافرینید

خوش به حالم که دختری مثل شما دارم عزیز مامان توت فرنگی نازم

همیشه در رویاهم بود که دختری داشته باشم با موهای بلند وچهره ای

بشاش وخنده رو وخوشگل ودیری نپایید که خداوند بزرگ این افتخار را

نصیبم ساخت که دختری با چهره معصوم ودوست داشتنی خندان وجذاب

واز هم مهمتراز همدل ومونس روزهاوشبهای تنهاییم...........韩国娃娃0009

خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ

مامان جان ............

مامان جان از وقتی که وجودت رادر درونم حس کردم تورا در آغوش خود یافتم وچه

روزهاولحظه هایی را با تو سخن می گفتم وقلبم سرشار بود از عشق تو ولبم خندان بود

از اینکه بالاخره خدابه من این عشق با تو بودن را نصیبم ساختPinky Ribbon Girl وقتی چشم

به جهان گشودی تمام دنیا روشن شد واز آسمان ستاره باران شد اون شب،

شب تاسوعا بود وهمه تا صبح بیدار بودن وفردای آن روز باران بارید وهوارا از هر

دودو دمی وهر کثیفی شست وپاک ساخت اون روز همه خوشحال بودیم چون تو فرشته

عزیزم زمینی شدیPinky Ribbon Girl

عزیزم زمان را با هم سپری کردیم تا اینکه بزرگترشدی در اوایل 7ماهگی مرواریدهای

سفیدت پیداشد وشیطنتهات رنگ روی تازه ای به خودش گرفت وشلوغ تر شدی

وبعد هم نشستن را آغاز کردی وبعد هم گفتن کلمه های زیبا که چه شیرین بودی落鸟0011

وقندتوی دلمان آب میشد یک سال و2ماهگیت که تمام شد راه رفتی در همون موقعها بود

که شروع کردی به بیمارشدن که تا اون لحظه جز یه سرماخوردگی ساده بیماری دیگه

نداشتید گل نازم ،واون موقع یه بیماری کوچک سرماخوردگی تبدیل شد به یه حساسیت و

نفس تنگی وحشتناک که سه بار در بیمارستان بستری شدی وتو همون بیمارستان اسهال به

بدترین شکل تا جایی که رمقی برات نموند 落鸟0001واز همه گذشته له شدن وسوختن

پاهات بر اثر اسهال بمیرم که چقدر سختی کشیدی تااینکه خوب خوب شدی

ولی روزهای خیلی خوبی را هم با هم داشتیم فرشته آسمانی من落鸟0012

روزهایی که باباپیش مانبود من از دلتنگی بابا می گریستم韩国娃娃0003 شما با چهره

معصومت منواز این دلتنگی بیرون می اوردی وعشق وشادی رو به کلبه دلم هدیه

می دادی落鸟0012

 

 

 

 این چندتامتن وبیت شعرزیبارو تقدیو می کنم به دختر گلم

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم     ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد    نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام    تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم

کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر    دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا    پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم

 

دخترم

 دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند  . . .

 

 

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت   میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید  میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

 دخترم روزت مبارک

 


مامانی ببخش یه کم دیر شد که این پست رو گذاشتم یعنی از دیروز مشغول بودم ولی کارم زیاد بود نمی تونستم تمومش کنم

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 9:54
فاطمه جونم عزیز دلم روزت مباااااااااااااااااااااااااااارک


ممنون عزیزم ]


آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 9:55
وای خدای من چه ادبیات زیبایی خوشبحال فاطمه جون با این مامان مهربون و صبور


ای بابا آیسان جون ما که به شمانمی رسیم یه زمانی دست قلم داشتیم می نوشتیم از بس نوشتیم دیگه تموم شد همی جوری انرژی مثبت می دید چقدر خوش به حالمه
آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 9:56
الهی بمیرم برا روزای بیماری و تنهاییتون ،،ایشالله بعد از این سراسر عشق و شادی باشه


ممنون آیسان جون خدانکنه]


آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 9:56
دختری نباش که به مردی نیاز داره
دختری باش که مردی به اون نیاز داره
و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .
چه جمله معرکه ای بود...کیف کردم


آره جونم ای کاش این یه شعار میشد که همه بهش عمل می کردن فعلا که تو کشور ما میگن همش باید زن به مرد وابسته باشه وتکیه کنه به مرد نیاز داره ولی من این روشو اصلآدوست ندارم

آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 12:11
ناهیدی جونم نترس آیسانت که نمرده،،خودم تنهایی فعلا از پس دو تا مرد (بابایی و پسملی))برمییام هیچم تکیه نمیزنم بهشون..اندک اندک جمع شود وانگهی دریا شود


ایییییییییییییی جان خداازخواهری کم تون نکنه

انشالله صد سال زنده باشی برا همسری صدسال هم برا گل پسملی ویه چند سالی که میذارم خودتون تعدادسالشو تعیین کنیدبرای ما زنده باشی اون وقت عصا زنان ماهم به دنبالتون[قهقهه
آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 12:23
نه ناهیدم خدایی جنس نوشتنت خیلی به دل میشینه،تعارف نمیکنم ،فقط اگه کمی از شکلکها رو کم کنی خیلی خیلی زیباتر میشه ..ببخشیدا اینو گفتم چون هم سرعت وبتو پایین آورده هم پستاتو طولانی میکنه


ای به چشم ولی نمی دونم چرا عین بچه ها از این شکلکها وگل ومنگلا خوشم میاد دوست دارم وب بچه ها یه حالت شاد وبچه گونه داشته باشه ولی چشم اطاعت امر آیسان جون یه چندتایی کمتر می زارم
آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 12:31
سلام عزیز دلم خدا رو شکر که بهتره پسرمون،،خوشحال شدم


ممنون فکر کنم پست قبلی رو اصلآ ندیدید مگه نه
آیسان مامان ماهان
17 شهریور 92 12:32
ناهید جونم با پست جدید آپم بدو بیا


چشم اومدم بلاخره که آپیدید به سلامتی
مامانه ملیکا
17 شهریور 92 12:50
سلام عزیزه دلم

خیلی زیبا می نویسی و ادبیات زیبایی داری
عزیزم وبت خیلی نازه
خدا بچه هایه نازت رو حفظ کنه
منم می خوام واسه دومین بچه اقدام کنم عزیزم خیلی دوست دارم پسر بشه البته اگه خدا بخواد عزیزم اگه ممکنه بهم بگو ببینم رزیم خاصی واسه پسر داشتی؟
حتما دوباره به وب من سر بزن
روزت مبارک دخمل ناز

سلام عزیزم ممنون این نظر لطف شماست چقدر خوشحالم کردید که تشریف آوردید

به سلامتی باشه چشم میام پیشتون
عزیزم شما ادرس نذاشتید که منم ادرستونو ندارم میشه برام ادرستونو بذارید اگه اومدید؟
S♥gAnD
18 شهریور 92 18:56
ببخشید نبودم روز دخمل خیلی خوشملت مبارک
الهه مامان یسنا
19 شهریور 92 12:11
سلام روزت مبارک خوشگل خانم


سلام خوبید ؟به به الهه خانم چه خوب که اومدید پیشمون
ممنون
مامان ریحانه جون
19 شهریور 92 20:33
سلام .. تبریک میگیم روز دختر رو به فاطمه گلی ناز ناز ناز


سلام ممنون عزیزم همچنین به ریحانه جون
خاله نرگس
20 شهریور 92 12:57
روزت مبارک فاطمه جونم.


ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 شهریور 92 17:55
مامان مهربون ممنونم که پیشمون اومدید نظر لطفتونه که تو نظر سنجیمون شرکت کردید الاهی چه فرشته های نازی دارید خدا براتون نگهشون داره
مامان جون با اجازه لینگتون کردم


سلام عزیزم چقدر خوشحالم کردید عزیزم خواهش می کنم منم لینکتون می کنم
مامانی تنها
21 شهریور 92 1:25
عزیز خاله روزت مبارک گلم
راستی مامان ناهید خیلی خوشحالم که حال گل پسری هم داره یواش یواش خوب میشه خدارو شکر


سلام ممنون هدیه خانم عزیز دلم
راستی چند وقت پیش تو پرسش وپاسخ یکی از مامانها دنبال مامان تنها می گشت از دیگران کمک می خواست که ادرسشو براش پیدا کنن نمی دونم با شما بوده یا یه مامان تنهای دیگه هست؟
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:42
سلام عزیزم
ببخش متوجه پستت نشدم
بازم روز دختر و به فاطمه گلی مهربون تبریک میگم
عجب مامانی خوبی داره


مرسی شما لطف دارید گلم
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:44
آخی فاطمه کوچولو
امیدوارم همیشه سلامت باشی عزیزم


ممنون جانم مریم
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:48



مامانی تنها
22 شهریور 92 20:21
سلام
ممنون که بهم سرزدی اگه دوست داشتی عکسهای کوپولوتو بده برات با فتوشاپ درستش کنم
و ببخشید این سئوالو ازتون می پرسم اون مامانی که دنبال آدرس وب من بود خاطرتون هست که چه تاریخی بود و اسمش چی بود ممنون میشم بهم بگین اگه یادتون مونده بود تو سئوالا کلی گشتم ولی پیدا نکردم



ممنون عزیزم حلا تو چت جوابتون که گرفتید دیگه لازم نیست بگم که؟نه؟