فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

چهارمین مرواریدت مبارک عزیزم محمد رضا جون

1392/6/20 18:15
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان菌菇村0018

وسلام به دوستان گلم

عزیزم اسهالت خوب شده با اینکه هنوز گلاب به روی همه پی پیت

هنوز یه کم شل هست ولی در مقایسه با اون روزهای خییییییییلی

بد خوبه زخمت پاهات هم خوب شده نمی دونی چه کارا برات کردم

وچه زجرها رو تحمل کردم تا زود خوب شدی بدتر از همه باز کردن پاهات

که مراقب زیادی داره تا اینکه یه وقت آخخخخخخخخخخخخخخخ جیش میشی وووووووووووووووووف پی پی نکنی 菌菇村0088

با این حال این روزها زیاد شستم وطاهر کردم وهنوز هم چیزهای دیگه

دارم که در یه وقت مناسب باید شسته بشن

الان هم کلی سفارش خیاطی دارم که خیییییییییییییلی تو فکرشم

مانتو وشلوار مدرسه تا 28 شهریور همه باید آماده باشن تازه دارم

تدارک تولد شمارو هم می بینم菌菇村0092 البته الان فقط تو فکرشم

ببینم می تونم موفق بشم جشن خوبی بگیرم یادست تنها نه؟菌菇村0016

راستی اون دندون چهارمیت菌菇村0010 هم دیگه کامل زده بیرون هوراااااااااااااااااااااا

مبارک باشه نخود فرنگی مامان

ومطمئنم اسهالت به خاطردراومدن مروارید خوشگلت بود قربونت

برم مامان که چه سختیهایی کشیدی وچقدر لاغر شدی菌菇村0068

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

S♥gAnD
20 شهریور 92 23:08
دندون قشنگت مبارک عزیزم.
یه پست جدید گذاشتم.شر بزنی خوشحال میشم


سلام ممنون باشه چشم حتمآ
zahra
21 شهریور 92 12:05
سلام عزیزدلم وب خیلی زیبایی داری


سلام ممنون اونوقت شما زهرا یعنی زن دایی هستید؟
S♥gAnD
21 شهریور 92 15:09
ایول به شما خانوم هنر مند.
یه وبلاگ داری فقط شکلک و اونم چه شکلک های خوشملی.
یه وبلاگ داری که توش خاطرات بچه هاتو مینویسی.
فرم مدرسه هم میدوزی.
ایول بابا !
مامانم باید از شما الگئ برداری کنه.
همشم میگه سینا نمیزاره نمیزاره.
باید رو مخش کار کنم


سوگندجون این لطف شماست منم دلم به این چیزا خوش هست مطمئنم مامان شما از من بهتره وخانومتره ماباید از ایشئن یاد بگیریم که این چنین دخمل خوبی رو تربیت کرده
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 شهریور 92 19:53
مبارک باشه عزیز دلم ایشالاه به سلامتی


سلام ممنون خاله جون
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:29
سلامــــــــــــــ
خدا رو شکر ک محمدرضا کوچولو حالش خوب شده
به به خیاطی هم ک میکنینعجب هنرمندی


ممنون انرژی مثبت
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:30
4 دندون نخودی مبارک


مرسی گلم
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:30
خصوصی
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:31
ای وای تیک خصوصی یادم رفتتایید نشه


چیز بدی ننوشته بودی من تاییدش کردم بعد که دیدم نوشتی تایید نکنی خوب حذفش کردم
مریم--------❤
21 شهریور 92 21:32
تولدت و پیشاپیش تبریک میگم عزیزم


ممنون
مامان امیر مهدی(سوده)
21 شهریور 92 23:38
الهییییییییییییی بمیرم خاله ناهید جون مطمین باش فقط برای دندوناش بوده لثه هاشون میخاره چیزهای کثیف میبرن دهنشون اسهال میشن امیر تو 8 ماهگی 10 روز بستری شد بیمارستان 25 بار در روز شکمش کار میکردبعدش من به ناچار شیرخشکیش کردم و شیر بدون لاکتوز خورد و خوب شد البته عرق اترج جوشیده پوست انار (همون پوسته های سفید داخلش) عرق کلپوره و ...از کارهایی بود که کردم و معجزه کردند مخصوصا اترج و پوست انار.این طبابت یادت باشه انشاالله هیچ وقت بیمار نشه گل پسر ولی هر وقت شکمش میبینی کمی شل شده امتحان کن بی ضرره اما معجزه اسا!امیر مهدی رو از مرگ حتمی نجات دادند...

سلام وای عزیزم خدانکنه
وای عزییییییییزم 25 بار در روز شکم یه بچه کار کنه چی کشیدی عزیزمامیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشه این گل پسملی ما
چه اطلاعات مفیدی کاش زودتر می فهمیدم باور کن چه بلایی سرش اومد تا خوب شد بعدش هم خودم از خستگس مریض شدم همین الان هم هنوز سرم گیج میره وبدنم بی حس میشه ولی انشالله هیچ کس مریض نشه بچه شما ومنهم مریض نشه ولی اگه یه روز مریض شد اونم اسهال حتمآ این کارو می کنم ولی من تاحالا اسم عرق کلپوره واترج رونشنیدم چی هست؟از کجا میشه خرید؟
مامان مهرزاد جان
23 شهریور 92 11:31
سلام ان شاله دندون کوچولوش مبارک باشه
دخملی خوشکلتون هم سن مهرزاد منه با 2-3 روز اختلاف


سلامعزیزم خوشحالم که اومدید پیشمون
ممنون گلم چه خوب پس مهرزاد جون هم همسن فاطمه منه؟
چه خوب میام پیشتون
مامان امیر مهدی(سوده)
23 شهریور 92 12:32
سلام عزیزم کلپوره یک گیاهی است که همه کرمان میشناسنش بینهایت تلخه اسم دیگرش اصلیش مریم گلی است برای اسهال فوق العاده مفیده .هم کلپوره هم اترج با تلفظ ضمه روی الف ..در عطاریها به صورت عرق وجود دارند مثل عرق نعنا .برای درمان اسهال بینهایت ثمر بخش هستند


سلام عزیزم ممنون من می پرسم ببینم اینجا می شناسن اصلآ اینجا هست یا نه ولی فکر کنم اسم مریم گلی به گوشم خورده به هر حال ممنونم
مامان امیر مهدی(سوده)
23 شهریور 92 12:34
بمیرم برات ناهید گلم خیلی دوستت دارم خدا نکنه مریض باشی عزیز دلم.


خدانکنه گلم منم دوستت دارم به هر حال من میگم بیمار باشم بیمارپرست نباشم انشالله همه سلامت باشن شما هم در سلامتی وشادابی کامل باشید
مریم
23 شهریور 92 16:18
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین اگه افتخار بدین مارو لینک کنید خوشحال میشم


سلام ممنون این افتخاری برا ما لینک میشید
حباب
23 شهریور 92 17:34
سلام عزیزم...باور کن کامنت نیومده...هر چی اومده رو تایید کردم ...بلاگفاااااااااااااااااا قاط زده


سلااااااه جانم آخی از بد شانسی من بود چندتا هم کامنت گذاشته بودم
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 10:32
سلام ناهید جونم ،،خوبه که همه مناطق کشورمون جاهای دیدنی و تفریحی زیادی داره ،،مخصوصا شهرما که پر از این جور مراکز برا تفریح و گردشه..


سلام آیسان جونم خوبید؟
اره عزیز دلم خداوند نعمتهای وافر وطبیعت زیبایش را شامل حال همه بنده گانش کرده وخوش به حالتون که این قدر شهرتون طبیعت زیبایی دارهواین بسیار عالیه همیشه بهتون خوش بگذره عزیزم
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 10:34
خدا رو شکر که بهترین لحظات زندگیتون تو بهترین و زیباترین دل طبیعت بوده انشالله همیشه شاد باشین و به شادی گردش برین


مرسی دوست بسیار خوب ونازنینم
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 10:57
اوخی جون دلم محمد رضا جونم که یه ذره حالت خوب یست بخاطر اسهال و سوزش پاهات..الهی دورت بگردم خاله جون طبیعیه ایشالله زود زود خوب میشی


ممنون خاله جون خدا نکنه
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 10:57
محمد جونم دندون چهرمیتم مبارک عشقم


بازم ممنون خاله خوب ونازنین
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 10:58
آفرین به مامان ناهید مهربون که این همه برا دخمل پسمل نازش زحمت میکشه و همش میشوره و میسابه بازم یه دنیا دوسشون داره ای ول مامان مهربون


ممنون من هم عین شما وظیفه مو انجام می دیم عزیزم قربونت
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:00
به به چه دوست هنرمندی شمام که خیاطین،خوش بحالتون..جونم یه تولدم که پیش روتونه..ایشالله یه تولد خیلی ناز و بیاد موندنی برا بچه ها میگیری

تا ببینم چی میشه می تونم به تنهایی ازعهدش بر بیام یا نه

مامان مهرزاد جان
24 شهریور 92 12:45
سلام خانم خوشحالم از آشناییتون با افتخار لینک شدید دخمل نازتونم ببوسید

سلام
ممنون دوست خوبم این باعث افتخار ماست

سحر(آبجی محمد طاها)
24 شهریور 92 14:58
مبارکه داداشی من 2 تا دندون داره....پیش ما هم بیاید


ممنون
دندون داداشیت هم مبارک گلم
عمو روحانی
24 شهریور 92 15:33
سلام. منظورتونو متوجه نشدم . تشکر بود یا گلایه ؟ اگه مشکلی بود میتونید تماس بگیرید 09151131786
مریم--------❤
25 شهریور 92 19:30
جوابم ک ندادی


آخی ببخش مریم جون
ما
27 شهریور 92 2:19
مبارک باشه عزیزم امیدوارم باقی دندونات به راحتی در بیاد


شما؟