فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

محمدرضا عزیزم 10 ماهگیت مبارک

1392/6/25 19:23
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام

امیدوارم مثل همین الان که خوب وسرحالید همیشه خوب وخوش

وسلامت باشید تا منم با خوشی شما نفس بکشم

مامان جان قربونت برم که با یه چشو بهم زدن هی بزرگ وبزرگ تر

میشی

عزیزم می دونی امروز چه روزیه ؟امروز پایان 10 ماهگیت هست دیگه 10

ماهت تموم شد انگار همین دیروز داشتم می نوشتم 9ماهگیت تموم ش

وامروز وارد ماه 11شدی

10 ماهگیت مبارگ نفسم

ورودت به 11 مبارک عشقم

نمی دونی چه بلایی شدی خوب صداهارو تقلید می کنی مخصوصآ

صدای جیغ زدن فاطمه ویا هر بچه دیگه رو

یه بلبل داریم وقتی میگم محمدرضا کو جوجو ؟سرتو برمی گردونی نگاش

می کنی وقتی می گم جوجو چه جور سوت می زنه لباتو می زاری رو هم

وفوت می کنی ایییییی جووووووونم که می خوام درسته قورتت بدم اگه اون

لحظه بخورمت نمی فهمم

..............

لطفآ برید به ادامه مطلب

وقتی یه چیزی بر می داری بذاری تو دهنت میگم

نههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا میشنوی که می خوام بیام ازت بگیرم می دوی اونم چه دویدنی تند تند

ویه کم می ری دوباره بر می گردی پشتتو نگاه می کنی ومنم همینجور که

دنبالت میام می خندی وفرار می کنی  عششششششششششششششق

می کنم بااین اداهاتقلبماچقهقهه

راه پله های خونه رو که چه به سرعت طی می کنی تا حالا به پله 6 هم رسیدی

که اگه نرسیده بودم شاید سقوط آزاداسترس

عزیزم زیاد وقت ندارم امشب یه عروسی دعوتیم البته مراسم عقد هست

عقد رضا پسر عمه عطیه میرم که آماده شیم تو یه فرصت مناسبتر میام که بنویسم

یه دنیا دوستتون دارمقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

S♥gAnD
26 شهریور 92 12:28
اره بابا بچه ها همینن داداش منم وقتی هم سن پسر خوشملتون بود.از پله های خونه بالا میرفت.یه بارم داست سقوط میکرد.
یازده ماهگیت مبارک پسر خوشمل فضول!


وای که ترس ولرز افتادن این گل پسملی تو تنم هست می ترسم یه روز کاردستم بده وبیفته
آخی پس آقاسینا هم مثل محمدرضای من شیطون بوده
S♥gAnD
26 شهریور 92 17:21
من واسه کنگانم.

عکس اتاقمم بعد از اینکه بخاری رو اوردمو و گلیممو پهن کردم میندازم.
اخه اتاق من سنگ کاری شده.تابستوناکه فرشه ولی زمستونا دیوارا عرق میکنن گند میزنن به فرشم.
الام هی داره تغیییر تو اتاقم ایجاد میشه تموم که شد حتما میزارم.
مرسی از نظرتون دوست مهربونم.

انشالله عزیزم
خواهش می کنم