فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

دوستان من میرم وخصی

1392/6/28 22:44
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم

من چندروزی حالم خوب نبود نتونستم بیام بهتون

 سر بزنم عذر منو بپذیرید ولی گه گاهی که یه

 کوچولو وقت می کردم وکار داشتم میومدم می دیدم

هیچ نظری ندارم یه کم دلم می گرفت امیدوارم شما

هم مثل من بد حال نباشید حالا هم اینترنتم فردا

قطع میشه معلموم نیست کی وصل کنم شاید یه کم

گرفتاریهایی که دارم سروسامان بدم مشکلات کمتر

بشه بیام تا اون موقع دلم خیلی براتون تنگ میشه

شاید هم رفتم خونه بابا جونم از نتشون استفاده

کردم اومدم یه سر زدم 嘿莉猫0045

امیدوارم تو این مدت فراموش نشم برامون دعا

 کنیددوستتون دارم嘿莉猫0009

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمو روحانی
28 شهریور 92 23:58
سلام
کتاب بهشت خانواده مصطفی زمانی
کتابهای نسیم مهر آقای دهنوی
موفق باشید


سلام حاج آقا ازتون خیلی ممنونم این مدت خیلی بهم کمک کردید در جستجو هستم کتابهارو پیدا کنم
مامان نسترن
30 شهریور 92 2:38
بازآمد بوی ماه مهر
قدم گذاشتن به حال وهوای مدرسه مبارک.
منکه عاشق این بو هستم .توچی دوست خوبم


منم مثل شما دیونشم براستی هنوز مدرسه شروع نشده من همیشه بوشو از دور احساس می کنم حسرت گذشته رو می خورم همیشه یه صحنه جلوم ظاهر میشه که در اتاق توی ایون خونمون با داداشام نشستم وکتاب ودفترامونودور بر خودمون گذاشتیم وداریم اونارو جلد می گیریم و...........
قندتو دلم آب میشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 شهریور 92 2:52
مامان زود برگردید منتظرتونیم و دوستتون داریم


من اومدم گلم میام بهتون سر می زنم
مامان امیر مهدی(سوده)
30 شهریور 92 15:26
سلام عزیزم خدا مرگم بده...خدا نکنه حالت بد باشه عزیزم من شرمنده ات هستم به خدا هر وقت میام خونه یا بعد از ظهره یا شب شده که نمیتونم مزاحمت بشم عزیز دلم .دوستت دارم منو از حال خودت بی خبر نذار.


سلام گلم خدا نکنه می دونم شما خیلی گرفتارید توقع من بی جاست نه این که با کامناتون روحیه می گیرم اگه ببینم دوستان هن اومدن به دیدنم خوشحال میشم منو ببخشید
مریم--------❤
30 شهریور 92 16:43
سلام
امیدارم همیشه موفق باشین


مرسی مریم عزیزم
مریم--------❤
30 شهریور 92 16:43
نگران نباش فراموش نمیشی


ممنون می دونم با داشتن دوستای خوبی مثل شما من تنها نیستم
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 9:33
سلام ناهید جونم خوبی،با شیطنت های بچه ها چیکارا میکنی،،چرا نیستی عاخه........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام آیسان جون ازاین که به یادم بودی ممنون یه کم کسالت داشتم رفتم رفع کسالت کنم برگردم خیییییییلی دلم براتون تنگ شده بود

S♥gAnD
31 شهریور 92 13:49
خودم بهتون همیشه نظر میدم. ناراحت نباشید.



ممنون خوشگلم دوست نازنین من فدات بشم
S♥gAnD
31 شهریور 92 13:50
میتونم بپرسم کجای بوشهرین؟؟؟


ما آبپخش بزرگ هستیم همونجا که شعبه همه آبهاست وبه مناطق اطرافش آب پخش می کنه عزیزم
مامان مهرزاد جان
7 مهر 92 10:30
چرا کامنت نیست خودم برات کامنت میذارم نگران نباش وو لبخند خوشکله رو بزن
فاطمه جون رو هم ببوس


سلام عزیزم
ممنون دوست خوبم از اینکه به یادم بودید ممنونم خیییییییییییلی زیاد خوشحالم کردید
الهام مامان علیرضا
12 مهر 92 9:09
خدا رو شکر که کسالت بر طرف شد و اومدید

بچه ها رو از طرف من ببوسید
به فاطمه خانم سلام برسونید


سلام ممنون عزیزم خوشحالم کردید که تشریف اوردید
ممنون چشم
مامان فاطمه کوچولو
14 مهر 92 17:24
راستی. ممنون خانومی. آره عکس پروفایله درست شده. همونیه که می خنده. متشکرم. خیلی لطف کردی. روی ماه دو تا گلای نازینت رو ببوس

اگر با تبادل لینک موافقی لطفا خبرم کن. متشکرم

خدارا شکر که درست شد
با افتخار لینک شدید