فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

دلم گرفته ...............

1392/7/10 3:07
1,406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم

دیشب قصد داشتم یه پست بذارم از شیرینکاریهای محمدرضا

 وفاطمه واینکه تو مهد چه حال و هوایی پیدا کرده وقتی کامنت

دوست خوبم آیسان رو دیدم رفتم تو وبش ووقتی با ماجراهای

سوزناکی که در چندسال قبل براش اتفاق افتاده بود تمام بدنم

لرزید از خود بی خود شدم نفسم بند اومد نتونستم چیزی بنویسم

 جز تآسف وحرص خوردن کاری ازم بر نیومدگریهاسترسدلم حسابی

 گرفته امروز فقط سرگردان وپکر دورخودم میگشتم نمی فمیدم

 چیکار کنم امیدوارم خدابه ایشون وخانواده محترمش صبر بده افسوسافسوسگریه

 

دیشب یه شب خاص بود انگار ناراحتی تمام شدنی نبود دیری

 نپایید که خبر مرگ عموی همسری داده شد وحدود یک ساعت

دیگه میریم برای کفن ودفن تنها عموی خانواده شوهرم خدا همه

رفتگان الخصوص رفتگان شمارا بیامرزد اگه این پست رو خواندید

 برای آمرزش گناه این مرحوم صلوات بفرستید بر محمد وآل محمد(ص)

پسندها (2)

نظرات (11)

حباب
11 مهر 92 9:55
سلام خداوند رحمت کنه ....اره غم ایسان خیلی بزرگ بوووود.....خدا صبر بده


سلام حباب جون خوبی ممنون عزیزم خدارفتگان شمارو هم بیامرزه آره بیچاره آیسان چه سختی هایی کشیده ولی ما نمی دونستیم پشت این خنده ها وشیطنتهای این دختر چی غم بزرگی پنهان بود
هدیه خداوند
12 مهر 92 8:36
سلام اجازه لینک میدید؟

سلام باعث افتخار هست منم میام پیشتون با تبادل لینک
من اومدم که بیام تو وبتون ولی ادرس نذاشته بودید لطفآ ادرس بدید ممنونم

الهام مامان علیرضا
12 مهر 92 9:07
سلام ناهید جون
من هم خوندم
واقعا غم انگیز بود
خدا همۀ رفتگان و قرین رحمت کنه



سلام اره خیلی زیاد دردناک بود
الهام مامانه امیرعلی جون
12 مهر 92 11:35
سلام عزیزم شما رد خواست آموزش فتوشاپ کرده بودید
بیا اینم لینک دانلود
فتوشاپ حرفه ای یاد میده
http://bigbest23.fileup.ir/d/2152205/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%BE.rar


ممنون عزیزن لطف کردید میام پیشتون
الهام مامانه امیرعلی جون
12 مهر 92 20:33
سلام عزیزم آره تمام گرافیک وبلاگ جیگرم کار دایی محمدشه
یکی از کاراش طراحی و طراح گرافیک وب ماست
صفحه وروردی هم اون طراحی کرده
آدرسش
http://8pic.ir/images/40125107364008278831.jpg


این عالییییییییییییییه دستش درد نکنه خوش به حال این امیر علی جیگر که همچی دایی داره
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:33
سلام ناهید مهربونم ،،خیلی شرمندم که اینجوری پکرت کردم،اصلا چنین قصدی نداشتم اما خوب پیش اومد،فدای دل مهربونت و اینکه این پست رو اختصاص دادی به من حقیر...عزیزمی


سلام عزیزم نه عزیزم چه شرمندگی ما همه خواهر یم باید همه جا با هم وهمدل وهمدرد هم باشیم من افسوس می خورم که نمی تونم اندکی از غصه هاتو کم کنم ابجی جون کاری نکردم این کوچکترین چیزی بود که می تونستم بازبان بیان کنم
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:34
الهم صل علی محمد و آل محمد روحشون شاد و شافیشون علی مرتضی....

ممنون همچنین صلوات به روح شاد رفتگان شما
در ضمن اسم خودش علی بود اسم برادرش مرتضی


الهام مامانه امیرعلی جون
13 مهر 92 15:39
سلام اگه میخوای بهش بگم تا برات یه صفحه ورودی طراحی کنه


وای عزیزم خجالت زدم کردید
مامان فاطمه کوچولو
14 مهر 92 17:22
آخییی. خدا رحمتش کنه. تسلیت می گم. اللهم صل علی محمد وآل محمد


ممنون عزیزم خدارفتگان شمارو هم بیامرزد
مریم--------❤
22 مهر 92 23:31


مریم--------❤
22 مهر 92 23:31
خدارحمت کنه......


مرسی