فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

اولین شعر فاطمه در مهد

1392/7/14 22:27
1,338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 水母头0029

فاطمه گلی امروز از بس ذوق داشتم که شما اولین شعر مهد رو که یادتون

دادن خوب یاد گرفتی که گفتم حیف هست اینو تو وب نذارم عزیزم水母头0049

خانم معلمت کلی تعریفت رو میده این جور که معلومه ومیگن با استعدادترین

 ومودب ترین شاگر کلاس هستی نمی دونی برای یه مادر چقدر شیرین ومایه

 افتخار هست که بگن چقدر بچه شما مودب وبا فهم ودرکه چقدر خوب یاد میگره

 همه چیز رو خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ水母头0099

 

دیروز که از مهد برگشتی اونم با صالحه دختر خاله ت که چقدر به هم وابسته اید

وچقدر صالحه هواتو داره وکیف وچیزهای دیگت رو برات نگه می داره بدون اینکه

بهش بگی تا شما یه دل سیر بازی کنید水母头0140 خلاصه گفتی مامان خانم معلم

 گفته اگه خدایی ناکرده یه جایی آتش گرفت باید سریع به پلیس قهقههآتش نشانی

 زنگ بزنید تا بیان آتش رو خاموش کنند عزیز دلم چقدر با ذوق تعریف می کردی وفردا

هم که دوشنبه ١٤مهر هست همایش آتش نشانی دارید وپس فردا هم همگی با مامانا

 میرید پارک همراه با کلی بادکنک به دست水母头0133

واما امروز که بردمت مهد نمی دونم چرا دلت نمی خواست من ازت جدا شم همیشه

 می گفتی مامان برو تو ماشین بشین تا من کلاسم تمام شه ولی امروز به زور جیم

 شدم خانم معلم می گفت بعد شما یه کم گریه کردیدیه وبعد آروم شدی 水母头0146

و وقتی اومدم ببرمت خونه داشتید بازی می کردید دویدی اومدی تو بغلم سلام کردی

وبوس وبعد هم گفتی مامان امروز خیلی به من خوش گذشت یه شعر هم یاد گرفتم

ومرتب امروز تو خونه می خوندی بابایی هم که اومد براش خوندی وقرار شدوقتی شب

از سر کار برگشت برات یه جایزه بگیره که چقدر عاشق این جور قولها هستی水母头0164

واما شعر جدید سلام هست

سلام

سلام سلام بچه ها          چطوره حال شما؟              

 خوب شد شمارو دیدم       به مدرسه رسیدم  

مدرسه جای درسه            بچه نباید بترسه水母头0030           

الان خودتو صدا زدم اومدی پیشم شما خوندید منم نوشتم آفرین به

دختر گلم نازو سنبلم فدات بشم 水母头0063

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان فاطمه کوچولو
14 مهر 92 23:10
سلام مامان ناهید جون. متشکرم عزیزم. شما رو با افتخار لینک کردم. آره بالاخره عکس جدیده رو هم دیدیم روی ماه دخترت رو ببوس


سلام عزیزم خوشحال شدم که دوست خوبی چون شما دارم ممنون گلم
مامان نسترن
15 مهر 92 10:31
آفرین به دختر خوب ومودب. موفق باشی عزیزم


منون خاله جون
مامان امیر مهدی(سوده)
15 مهر 92 10:37
فدای دختر شیرین زبونم بشم الهییییی.مامانی مگه در عزیز بودن و مودب بودن دخمل گلم شک داشتی؟فاطمه گلم بهترین دختر دنیاست.خدا حفظش کنه انشاالله.از اقا محمد رضای گل چه خبر؟بزرگ شده یا نه؟


سلام وای عزیزم این نظر لطف شماست ممنونم محمدرضا هم خوبه بزرگتر شده وشیطون الان هم که سرما خورده
محمد دایی امیرعلی جون
16 مهر 92 19:05
سلام صفحه ورودیت آمادس
اگه میخوای و میتونی ساعت9 بیا تو یاهو مسنجر
تا هم کد رو بهت بدم و هم کد عکس رو


سلام دست گلت درد نکنه ببخشید خونه نبودم دیر رسیم وقتی اومدم یاهو نبودی
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 11:47
فاطمه و محمد رضا جونم روز جهانی کودک مبارکتون باشه عزیززززززززززززززززززانم


سلام آبجی جون خوبید ممنون عزیزم همچنین بر ماهان جون هم مبارک
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 11:48
وای به به چقدر پست جدید و دبشی گذاشتین


وای خاله جون راست میگی پسندیدید ممنون]
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 11:48
فاطمه جونم خوشحالم که کلی بازی کردی و بهت خوش گذشته عزیزم


خاله جون مهد خیلی خوبه ولی من اول که مامانم پیشم هست یه کم ناز می کنم ولی بعد که رفت کلی بازی می کنماین یه ترفند بچه گونه هست برا اینکه مامانم بیشتر پیشم بمونه