فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

جشن جهانی کودک در پارک خضرا

1392/7/17 0:16
2,231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر وپسر گلم 我是白骨精0264

امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشید عزیز مامان

 روز جهانی کودک مبارک وهمچنین به همه بچه های

 نی نی وبلاگ هم این روز خوب وزیبا را تبریک می گم

عزیزم نمی دونی امروز چه روز خوبی بود همه بچه های

 مهد وپیش دبستانی از همه مهد کودکها به پارک دعوت

 بودن واین روز بزرگ را همرا با جشن بادبادکها جشن گرفتیم

 برای ما بزرگترها هم روز خیلی خوبی بود بعد مدتها بالاخره

این جشن خوب شامل حال ما شد وماهم کلی ذوق کردیم

واین از برکت وجود شما شکوفه های نازمون بود.............我是白骨精0388

عزیزم وقتی از مهد بهمون گفتن فردا ساعت سه ونیم همه بچه ها همراه

ماماناشون تو پارک باشن جشن بادبادک داریم بیشتراز شما ما خوشحال

شدیم واین بود که اومدم خونه وبا کمک هم به یاد بچگیهام یه بادبادک برات

 درست کردیم我是白骨精0323 وامروز هم که رفتیم دنبال عمه شهربانو وسینا

وعمه سکینه وابوالفضل ورفتیم پارک دیدیم اونجا بساط بادبادک فروشی چه رونقی

 داره این بود که ماهم بی نصیب نماندیم وبادبادک رو تو ماشین گذاشتیم ویه بادبادک

خوشگل وشکل دورا که عااااااااااشق دورایی برات خریدم وبا کمک عمه زبیده هوا کردی

چه شور وشوقی بین بچه ها بود یه جایزه گذاشته بودن برا اونایی که بادبادکهاشونو به

بالاترین اوج بردن ولی نمی دونم کی اول شدبیشتر بادبادکها تو هم گره خورده بودن واما

شمادختر گلم هر بار که بادبادکت به اوج میرسید یه داد وهواری راه انداخته بودی که بیا

وببین ومثل کارتون دورا مرتب می گفتی ما موفق میشیم بعد هم بین بچه های مهد

مسابقه طناب

کشی شد 我是白骨精0257ویه طرف که شما گل دخترم وپسر عمه ها وصالحه

دختر خاله هم بود داشتید می باختید ومن تقلبی کردم نشسته یه گوشه از طناب رو

گرفتم وکشیدم تا اینکه شما برنده شدید وجایزه رو بردی  我是白骨精0153خدا منو

ببخشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه حقتون بود اون طرف طناب بچه ها

 بزرگتر بودن وزورشون بیشتر تازه مرحله اول هم اونا برده بودن سهم شما گل دختری

 یه دفترچه یاداشت ویه کارت برنامه نویسی شد ویه توپ صورتی از طرف مهد خودتون

اینو هم بگم که به همه جایزه دادن یعنی این مسابقه فقط یه بهانه برا سرگرمی بود هدیه

 برا هموتون بود

我是白骨精0364

کلی عکس ازتون گرفتم که چون سیستم ممری موبایلمو نمی خونه نمی تونم بذارم

 انشالله بعدآ یه جوری عکسهارو وارد کامپیوتر می کنم وتو بتون می ذارم

از محمد رضا بگم که از این همه شوروهیاهو اونقدر ذوق زده شده بود که جیکش

در نیومد وکلی هم بهش خوش گذشت وکیف کرد淘桃0016

 

 

پسندها (3)

نظرات (15)

مامان امیر مهدی(سوده)
17 مهر 92 10:17
سلام خواهر گلم ممنون از تمام محبت هات .ناهید گلم لطفا اسم دارها رو برام کامنت کن اگه زحمتی نیست...روز گل دختر و پسر طلا هم با تاخیر مبارک

سلام سوده جون ممنون عزیزم

چشم برات کامنت می ذارم



عزیزم اومدم ولی قسمت نظراتتون باز نمیشد دوباره میام پیشتون
محمد دایی امیرعلی جون
18 مهر 92 19:28
سلام شرمنده صفحه ورویتون رو دور درست کردم سرم شلوغ بود
بیا کد عکس
http://up-is.ir/s4/138142065371.jpg
و راستی کد رو که بتونید صفحه ورودی رو تو وبتون قرار بدین به ایمیل تون فرستادم


سلام ممنون محمد جان وای که چقدر شما خوبید
مامان امیر مهدی(سوده)
19 مهر 92 2:06
سلام ناهید گلم خواهر عزیزم ممنون از این همه محبت بی اندازه تو عزیزم.خیلی دوستت دارم...قربون دل پاک و صافت برم...هر کی قدر تو رو ندونه واقعا گناه کرده....التماس دعا نازنینم.

سلام سوده جون تو خواهر عزیزمنی من که کاری نکردم این کمتر کاریه که میشه برا یه خواهر انجام داد اگه خدا دعای مارا قبول کنه عزیزم منم دوستتون دارم گلم

آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 8:58
سلام ناهید مهربونم
اووووووووووووووخی عزی دلم ،،شرمنده اینهمه تو زحمت افتادین ،،آره دیشب یه نمه بهم ریخته بود،،الان حس کنجکاویتون ارضااء شده یا نه هنووووووووووووو



اره پ چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی شده بود؟؟؟؟؟؟؟
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:01
مرسی گلم ممنون بابت لطفت ،فک کنم همه کامنتهای پر مهرت رسیدنوای از دست شیطنتهای محمد رضام اگه ببینمش تلافی این شیطنتهاش بیست تا لپشو گازش میگیرم..


خواهش می کنم عزیزم
خوبه ولی اومدم دیدم یکیشون نبود یعنی یکیشون ارسال نشده[زبان
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:06
آره عزیزم همچین بشری کل کره به خود تا حال ندیده بود ما اومدیم چشم همه کرات روشن شددو روز زمونست دیگه،، ما هوار هوار پول داریم اون طفلیها ها نشستن اونجا چشم دوختن به دست مشتری ،،همین از دستمون بر میومد انجام دادیماون شیرینیارم سه برابر قیمت بیرن ازشون خریدیم که یه نونی به زن و بچشون ببرن خخخخخخخخ


الهی فدای دوستای خوب ودست ودل وازم بشم چقدر که شما خوبید چه کار خوبی کردید این شیرینیهارو خریدید تا زن بچشون سیر بشن خخخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:12
وای خدا چه جشنی بوده با مسابقه بادبادک و طناب کشی فاطمه جونم درسته تو مسابقه بادبادک اول نشدی ولی با عمه ها و مامان و بچه های عمه حتما کلی بهت خوش گذشته

ممنون خاله جون
حسابی خوش گذشت یه روز خاص بود جاتون سبز حالا بعدآ عکسهارو می ذارم کلی عکس گرفتیم
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:13
ناهید جونم ای ول که به بچه ها تقلب رسوندی و کممکشون کردی که برنده بشن


بله دوست خوبم ما حرفه ای کار می کنیم نمی ذاریم بچه هامون سرافکنده بشه ولی اگه فاطمه این پست رو بخونه باعث یه کم شرمندگی من میشه چرا که بهش گفتم خداآدم تقلب کارو دوست نداره
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:15
وااااااااااااااااااای خاله جونم جایزه هات مباااااااااارکگفته باش با دوست من ((ناهید جونم))شریکین جایزه ها رو هااااااااااااااااا....

اره مگه میشه بعد تقلبی یه چیزی عایدمون نشده باشه دفتر چه یادشت رو دادبه من گفت من خودم یکیشو دارم نمی خوام قربونش برم]
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:15
منتظر عکسها هم هستیم عزیز


چشم به روی چشم اگه مشکل ممری حل بشه
مامان فاطمه کوچولو
20 مهر 92 14:11
_____$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$



سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست عزیز.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
چند تا پست رو با هم زدم. خوشحااا میشم توی کلبه کوچک دخترم ببینمت


سلام چشم حتمآ
حباب
20 مهر 92 17:53
سلام عزیزم خوووووووووووووووبیببخشید نبودم مسافرت بودیم


به به سلام حباب جون خواهش می کنم سفر به خیر چه خوب حالا کجا رفته بودید انشالله که خوش گذشته الان میام ببینم کجاها رفته بودید دلم براتون یه ذره شده بود حباب جون
مریم--------❤
22 مهر 92 23:28
سلام
به به بادبادک بازی


جاتونو خالی گذاشتیم مریم جونم خیلی عالی بود
مریم--------❤
22 مهر 92 23:28
همیشه به خوشی


جاتون سبز
مامان امیر مهدی(سوده)
23 مهر 92 22:18
عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما و خانواده محترمتان مبارک


سلام عزیزم
همچنین بر شما وخانواده گرامی هم مبارکباد