فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

خبری خوش

1391/2/19 17:28
855 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم سلام

مامان جون امروز خبر خوشی شنیدم خبر وجود تو

تویی که انتظار بودنت مرا بی طاقت کرده بود

امروز رفتم آزمایش دادم وقتی جواب رو گرفتم

تمام وجودم سرشاراز عشق بود ولی یک لحظه نفسم بندشد

نتونستم طاقت بیارم که خودم رابه دکتربرسونم وجواب روبگیرم

همون جاازخانمه جواب روپرسیدم وقتی گفت

خانم مبارکه جواب مثبته روحم تازه شد

قلبم سرشاراز عشق تو به تپش افتاد

دراون موقع خدارو شکرکردم واحساس غرور کردم ووجودتورا

خیلی خیلی احساس کردم بابات خارج ازاستان سرکار بود

نمی دونستم خبر وجودتورو چه جوربهش می دادم

بایه پیام تقریبآگنگ که:

چه خوبه وقتی یه خبرخوشی می شنوی

بهترین یاروهمراهت کنارت باشه

شیرینی گرفتم ورفتم خونه آقاجونت مادرجون وعمه ها

داشتن ازخوشحالی بال درمی آوردن ببین کوچولوی من

چقدرهمه برای آمدنت خوشحال شدن

خاله زهره هم زنگ زدکلی خوشحال شدسفارشات

لازم روکردبابات هم که فقط شبا بهم زنگ می زد

تاشب سه بار زنگ زد ولی  یه کوچولو اذیتش کردم

اونم همش می گفت چه خبر؟

بهش نگفتم تا اینکه مادر جون ناقلا قبل ازمن بهش خبرداده بود

ولی دوست داشت اززبون خودم بشنوه

احساس کردم شنیده اون وقت

بدکه بهش گفتم بابایی توهم داری بابا میشی لبخنی بلندباتمام وجودش ........

واین بودکه خوشحالیم چندبرابرشد

وای سفارشات بابایی شروع شد که چکاربکن چی بخور و..........

تابچه نازم خوب پرورش بشه

وتوهم قول بده که خوب باشی

مقدمت سبزومیمنت گلم

الان 28روزت میشه   

                                                                        88/2/1

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نادیا و نلیا
7 اردیبهشت 91 13:28
سلام عزیزم متاسم من مشکل وبتو نمیدونم....یه پیام واسه مدیر سایت بزن و ازش سوال کن...جواب رو برات میل میکنن... در ضمن مبارک باشه که داری مامان میشی..... بارداری دومتونه دیگه....به فاطمه جون هم تبریک بگو...
مامان ساینا
7 اردیبهشت 91 18:00
سلام ناهید جون خوبه که داری خاطرات رو می نویسی. بر می گردی به اون زمان. حس قشنگیه برای فاطمه جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:43
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم ومامان مهربونش من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی