فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

شعر تلفن زنگ می خوره

1391/5/15 16:30
796 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دیگراز شعرهای قشنگ فاطمه گلی

که خیلی دوسش داره که هنوز تا هنوز ه بازی

می کنه وباصدای بلند می خونش


شعر باز تلفن زنگ می زنه

                       

باز تلفن زنگ می زنه       

تو گوشم آهنگ می زنه         

من گوشی رو برمی دارم

میگم الو سلام دارم      

                                            

مامان جونم صداش میاد         

صدای خنده هاش میاد

از پشت سیم بهم میگه                    

بزرگ شدی حالا دیگه            

صدافرین به دخترم

برات یه هدیه می خرم

   

                                        


بعدشم باصدای بلند داد می زنی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان میترا
4 خرداد 91 16:10
خدا حفظش کنه
فریبا مامان حسام
4 خرداد 91 16:23
فاطمه جونم خاله خیلی بامزه ای.خدا تو رو برای بابا و مامان حفظ کنه. پیش ما هم بیا.خوشحال میشیم.
مامان گلی از بهشت
4 خرداد 91 16:40
سلام ممنون که به من سر زدید خدا فاطمه کوچولو رو حفظ کنه
بابای آندیا
4 خرداد 91 19:51
سلام سلام بر فاطمه عزیز امیدوارم در این شب عزیز شب لیله الرغاعب پدر ومادرت هرچی از خدا میخان به اونا بده 4/3/1391
مامان کورش
6 خرداد 91 3:37
سلام عزیزم ممنون به کورش سر زدید وبلاگ زیبایی دارید : X راستی این شکلک های زیبا همه تو وبت هست یا جای دیگه تهیه میکنی
مامان آیهان
7 خرداد 91 1:04
ماشالادخمل نازم چه شعرهای قشنگی بلدی خاله جون مامانی عزیزبازم بهمون سربزنیدممنونم
فدای یکی یدونم بشم با این شعرهای قشنگش دلم برای خوندن شعرات خیلی تنگ شده بابای دوستت دارم
13 خرداد 91 16:30



ممنون بابای خوبم منم خیلی دلم برات تنگ شده از وقتی رفتی سر کار دلم یه عالمه گرفته می بوسمت