فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

صدای تپش قلبت

1391/2/19 17:28
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیست که با کوچولوی درونیم روی صفحات خاطرات روزانه ام

صحبتی نکردم واکنون می خواهم حرف بزنم ازاتفاقاتی بگویم

که باگامهای عاشقانه بسویش برداشتم

چندروزی صدای تپشهای بی امان قلبم تمام بدنم را به لرزه

انداخته بودآخرنمی دانی لحظات شنیدن صدای قلب

تونازنینم مرا دیوانه کرده بود

آن شب زودتراز همیشه خوابیدم تابه خیال خودم زودترصبح شود

من وعمه سکینه ات که تا آن روز اوهم در انتظار ورود نی نیش دراین دیارمثل من

لحظه شماری می کرد قدم برداشتیم به طرف مطب دکتر

بیچاره بابایی هروقت که نوبت دکتر میشه صبح زود بعداز اذان صبح

میره برازجان نوبت دکتر می گیره بعدمیاد مارو میبره

خلاصه گام برداشتیم به طرف مطب دکتر تابرای اولین بار

صدای قلب کوچکت که پراز عشق است بشنوم

وباشنیدن صدای تپش قلبت آرام بگیرم .تپش قلبم

لحظه به لحظه تندترمی شدباصدای خانم منشی

که مرا صدامی زد دستم راروی قلبم گذاشتم

وبارویاهای زیبایی که داشتم گام برداشتم به طرف آهنگی که

عشق رادرتمام وجودم فریاد می زدوآن چیزی نبودجز اهنگ صدای قلبت 

که می خواست شربت شیرین زندگی را به من هدیه کند

بابات نیز چون من عاشق توست وچقدردوست داشت

بودوصدای تپش قلبت را می شنید تنهاکاری که

می تونست انجام دهداین بود که به من

زنگ میزد تا خبری خوش بشنود

روی تخت که خوابیدم مکرفن صدای قلبت را در فضای

اتاق به گردش درآورد بااین آهنگ زیبا سرودم

عشق زیبای زندگی راهمرابا من وتووبابات

خانم دکترگفت خوب گوش کن صدای قلب بچه ات چقدرشاعرانه بود الهی قربون صدای قلب

کوچکت بشم باتپش قلبت آرامش مرا

به اوج هستی رساندی کاش بابات بودواونم صداشو می شنید

بااون قلب کوچکت درهمون یک دقیقه کلی با من حرف زدی

از بودنت از سلامتت واز احساست واکنون منتظرم

که تکانهای تورابه زودی دراتاقک کوچکت حس کنم

وباصدای تق تق دراتاقکت مراسرسفره دلت دعوت کنی

ودوباره به تو خواهم گفت دوستت داریم

خدایا شکر به خاطر این همه مهربانی                

 

الان 3ماه و18روزت میشه عزیزم                                        

مراحل تکاملت ازپنج هفته تا سیزده هفته

یعنی توالان شکل شماره ٣هستی

                                                

 

                                                                                                    ١٣٨٨/٤/٢١

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 17:15
خصوصی
مامان آیهان
15 اردیبهشت 91 15:56
شیرین ترین لحظات زندگی