فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

سه تای دیگه از شعرهای فاطمه گلی

1391/5/12 17:42
670 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


چوپان

چوپونه کجاست تو صحرا 

مواظب گله هاست

گله باید چراکنه

به به به صدا کنه

یونجه وشبدر بیاره

علفهای تر بیاره

چوپونه بایدزرنگ باشه

قوی واهل جنگ باشه

جنگ با کی با گرگها  شکلکهای جالب و متنوع آروین

صدآفرین ماشالله

 

 

 

مورچه ودوستش

giraf20goede20morgen.jpg
http://www.khavaranshop.com/

مورچه داره می بافه http://www.khavaranshop.com/

با نخ زرد پشمی

برای دوست خوبش

یه شال گرم پشمی

ریخته کناردستش

صدتا کلاف کاموا

مورچه میگه خدایا http://www.khavaranshop.com/

تموم میشه تا فردا

زرافه دوست مورچه 

                                                5.gif

فردا میشه سه سالش

هرچی براش می بافه

تموم نمیشه شالش

خرگوش نازم

یه خرگوشو یه خرگوش

یه خرگوش بازیگوش11.gif

خرگوش من سفیده   شکلک های جالب و متنوع آروین

بابام اونو خریده

گوشای اون درازه     شکلک های جالب و متنوع آروین

چشاش همیشه بازه

خرگوشکم چه نازه

بابچه ها می سازه   شکلک های جالب و متنوع آروین

نه نیش داره نه چنگول

می گرده شادوشنگول  شکلک های جالب و متنوع آروین 

 


  

 

 

 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی
11 مرداد 91 22:48
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
سپیده
12 مرداد 91 17:52
سلام. رای گیری روز شنبه است. خانمی اجازه هست شعرهای دختر گلت رو تو وبلاگ کودک من بزارم ؟
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 0:03
سلام چه شعرهای قشنگی می تونم از اونها توی کلاسم استفاده کنم و به بچه ها یاد بدم. ممنون. خاله جون آرمین من توی مسابقه دو روی سکه وبلاگ کودک من شرکت کرده. ممنون میشم اگه سری به وبلاگ ما بزنید. آدرس وبلاگ کودک من:http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
سپیده
15 مرداد 91 19:35
سلام خانمی. اولین شعر شو گذاشتم. ممنون


خواهش می کنم گلم چه خوب شد