فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

نخود چی مامانی در ماه هفتم

1391/5/24 17:33
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نخود چی من الان 4روزه که رفته تو ماه هفتم عزیزم تکونات بیشترشده وهروز که می گذره بیشتربامن حرف می زنی با اون جنب جوشهای دوست داشتنیت وهروز خودتو بیشتر توقلب مامانی

جای می دی وقتی تکونتو حس نمی کنم خیلی نگرانت میشم می رم یه دونه شکلات یا یه چیز شیرین می خورم واینقدر می خوابم تا بالاخره شیرجه هات شروع میشن می دونی گلم خیلی حس

قشنگیه احساس آرامش بهم دست می ده امروز رفتم بهداشت صدای قلب خوشگلتو شنیدم بهم زندگی داد

ولی سنورو که دیدن گفتن جفت پایینه باید خیلی مواظب باشم می ترسم انشالله که خداشمارو برام

نگه داره که حالا که بهت عادت کردم بدون شما گلهای من زندگی برام بی معناست

ابجی فاطمه مرتبا شکممو بغل می کنه وبه اصطلاح می بوستت دیشب تو رو توبغل گرفته بود می گفت مامانی من می خوام پیش داداشیم بخوابم خدا کنه همیشه با هم دوست باشید دیشب فاطمه خیلی

بی قراری می کرد دلتنگ باباشده بود گریه می کردقصه شماروبراش کشیدم اروم تر شد ولی مامانی رو ببخش این چندروز به خاطر یه سری مشکلاتی که داشتم خیلی اذیت شدی قربونت برم اگه دوستای گل

نی نی وبلاگ نبودن به این آسونی نمی تونستم روحیمو بهتر کنم از مامان امیر مهدی و مامان ریحانه ومامان یسنا گلی و همچنین مامان ساینا و دیگر دوستان خوبم ممنونم که منو تنها نذاشتن دوستتون دارم

راستی می دونی که اسمتو چی می خوام بذارم در واقع انتخاب شده بود یعنی خدا خواست که اسمت این باشه محمد رضا خودم این اسمو  خیلی دوست دارم قبل از اینکه وجودتو حس کنم خواب

دیدم که یه خانم بهم میگه برم روی یه صفحه بزرگ با خط درشت وزیبا بنویسم محمدرضا بعد بیا من برات گلدوزیش کنم وقتی بیدارشدم رفتم توفکر گفتم شاید این یه الهام باشه 20روز بعد متوجه شدم

شماروباردارم که گفتم اگه پسرید اسمتو بذارم محمدرضا یه جورایی منو به یاد امام رضا که عاشقش هستم می ندازه اسمت مبارک مامانی

راستی دیشب دایی روح الله کمددکوریتو با تخته خوابتو درست کرد آورد خونه خیلی خوشگل شدن فاطمه دست می زد ومی گفت مبالکه مبالک با اجازت خودش دیشب افتتاحش کرد فکر کنم صاحبش بشه  بعدآعکسشو می ذارم

                   سه شنبه 25 ماه رمضان  برابربا 91/5/24

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مریم--------❤
24 مرداد 91 17:35
مامان امیر مهدی(سوده)
24 مرداد 91 20:40
سلام عزیزم انشاالله خدا گل پسر و گل دخترتو برات نگه داره مواظب خودت باش استراحت کن خصوصی داری عزیزم
مامان امیر مهدی(سوده)
24 مرداد 91 20:49
اگر تنهاترین تنهایان شوم باز هم خدا هست او جانشین همه نداشتن های من است عزیزم این جمله همیشه شعار زندگی من بوده و هست شعار تو هم باشه به خدا توکل کن همین که خدا رو داری هیچی کم نداری پسر گلت هم که بدنیا بیاد مرد دوم زندگیت میشه بعد از همسرت.دختر هم که مونس مامانه بزرگ میشه از شیطنت هاش کم میشه کمک حالت میشه غصه هیچی نخور فقط به فکر خودت باش سعی کن حاملگی راحتی داشته باشی تا بچه ات از نظر روحی اروم باشه من همین غصه ها رو خوردم ضرر کردم تو این کارو نکن فقط به فکر سلامتی ات باش سلامتی تو سلامتی بچه ات است من یک پرستارم هر وقت هر سوالی داشتی و یا کمکی خواستی من همیشه اماده ام کمکت کنم عزیزم هیچ غصه ای نخور کاش پیشم بودی نمیذاشتم غصه بخوری یا احساس تنهایی کنی دخمل گلتو ببوس انشاالله کار شوهرت منتقل میشه شهر خودتان توکل به خدا.دوستت دارممممممم
مامان امیر مهدی(سوده)
24 مرداد 91 20:53
عزیزم امیر مهدی از بس اذیت کرد فکر کنم نظرمو خصوصی نذاشتم تاییدش نکنبذار پسرت بدنیا بیاد وایییی!خدا کنه به شیطونی امیر مهدی نباشه .منو کله پا کرد!
زينب عشق مامان و بابا
26 مرداد 91 13:20
http://zeynab.niniweblog.com/
مامان ریحان عسلی
28 مرداد 91 12:17
سلام 7 ماه شدنت مبارک ایشالا به سلامتی این دوران رو تموم کنی چیکار کردی با خواهر شوهرت تختو کمدتشم مبارک ایشالا به سلامتی استفاده کنه
مامان مارال فرفری
28 مرداد 91 14:44
اخی ناهید جون خوش بحالت منم اینقدر دوست دارم یکی دیگه بیارم
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:46
سلام با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم
مهسا
29 مرداد 91 12:00
عیدتان مبارک تقدیرتان نیکو وجودتان سلامت خداوند خوبی ها همیشه همراهتان.
مامان ساینا
31 مرداد 91 8:30
مواظب محمدرضا جون باشی ها. منم این اسم رو خیلی دوست می دارم. زیاد استراحت کن. آخه جفت پایینه. آفرین به فاطمه جون که اینقده داداشی رو دوست داره.
مامان صدرا
31 مرداد 91 14:08
سلام مامانی نی نی گولوها ، پسر منم همسن وساله فاطمه جونه منم دوست دارم به بچه دوم فکر کنم ، میشه لطفاً در این مورد نظرت رو بدونم ، به نظر شما خوبه برای دومی اقدام کنم یا نه ؟؟؟
زينب عشق مامان و بابا
1 شهریور 91 11:35
´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ******************************
مامان امیر مهدی(سوده)
1 شهریور 91 15:54
امیدوارم خوب باشی دوست گلم خیلی وقته ازت خبری ندارم
محمد81
2 شهریور 91 16:32
بیاین آپم
مامان امیرعلی
3 شهریور 91 4:35
مبارک باشه عزیزم.انشالله خوش قدم باشه
مامان آویسا
5 شهریور 91 16:31
سلام خانومی ان شاالله همیشه شاد باشی اسمش هم خیلی قشنگه مبارکش باشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 شهریور 91 14:41
سلام عزیزم چه پست قشنگی بود فاطمه جونو از طرف من ببوس ومواظب نی نی ناز ما باش
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 شهریور 91 14:42
ببخش که دیر بهت سر زدم خیلی گرفتار بودم چی شده بود ؟ رمز رو اگه لطف کنی ممنون میشم
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 شهریور 91 14:43
این ماجرای نامگذاری خیلی جالب بود انشاالله مثل نام نیکش برقرار و پاینده باشه این آقا محمدرضای عزیز ما
سپیده
12 شهریور 91 18:42
سلام . مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
خاله فروغ
18 شهریور 91 11:17
سلام بیا به علی پسر آجیم رای بده.خیلی ممنون http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان مارال فرفری
18 شهریور 91 15:24
سلام ناهید جون ممنون میشم به مارال تو مسابقه رویای زیبا با کد36 و نی نی با حجاب در کودک من با شماره 4 را یبدی ممنون از لطفت
زينب عشق مامان و بابا
18 شهریور 91 16:37
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪ ╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪ ╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪ ╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪ ╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪ ╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪ ╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪ ╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪ ╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪ ╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ سلام خوبيد ؟ گلتون در چه حاله ؟
مامان کوروش
19 شهریور 91 10:38
اسم قشنگیه انشا... نامدار باشه
مهدیس
19 شهریور 91 11:42
-----$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$-_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_-(▒)(█)(▒)
____$$__-_(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$-_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
فقط تا فردا وقت داریما!!!!
اببخشيدخاله جان من خيلي ديررسيدم موفق هم نشدم واردوبتون بشم

مامان پریسا
19 شهریور 91 12:58
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده . مهلت رای دادن تا فردا 2 شنبه هستش. ممنون میشم رای بدید. پریسا 30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
زهره ( مامان نازنین زهرا)
19 شهریور 91 13:58
سلام . ایشالله که همه چیز به خوبی و خوشی ادامه پیدا میکنه نگران مشکل جفت نباش. فاطمه کوچولو چقدر ذوق میکنه . ایشالله که همیشه باهم خوب باشند. آپیدم منتظرتونم.
محمد81
19 شهریور 91 20:38
بیاین آپم
الهه مامان یسنا
20 شهریور 91 10:41
امیدوارم که این 2 ماه باقیمونده هم به خوبی رد بشه و پسر کوچولوت رو توی بغلت بگیری
مامان کوروش
21 شهریور 91 14:22
چه اسم قشنگی مبارکش باشه امیدوارم سالم باشه وشما هم به سلامت زایمان کنید مبارک تخت وکمد به خوشی استفاده کنید

مرسي مامان كوروش گل ممنون ازلطفتون