فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

فاطمه گلي ماماني الان دوروزي ميشه كه به مهد ميره

1391/7/8 21:54
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم

فاطمه مامانی دو روز یه که بالاخره به مهد رفت راستش قصد نداشتم بزارمش مهد چون هم             سنش کمه وهم به خاطروابستگی شدیدی که به خودم داره فکر نمی کردم بدون من بمونه                 ولی برخلاف تصورم همین که وارد مهد شدو همین که بچه هارو دید اونقدر غرق بچه هاشده                بود که منو نمی دید منم یه گوشه ای وایستاده بودم که منو نبینه یه لحظه متوجه  شد من اونجا               نیستم یه کم ایستاده بادنبالم میگشت ولی منو نمی دید دیدم داره به یکی از مامانا میگه برو                   مامانمو پیدا کن ولی بعدش آروم شد مربی همه بچه هارو به کلاس راهنمایی کرد البته ازطرفی               خیالش راحت بود که نرجس دختردایی وصالحه دخترخاله هم پیشش بودن وگرنه محال بود واسته           منم یواشکی جیم شدم رفتم یه سری خرید داشتم که انجام دادم و برگشتم خونه که با کمک                همسری عزیزم نهار رو درست کردیم نهار مرغ مسما بود ساعت 11رفتم دنبال گلی خانم که               همسری بهم زنگ زد که برم سینا پسرعمه فاطمه رو هم که رفته بود به مهد وحالا پیش مامانش             تو شهرداری بود بیارم خونه این کار رو هم کردم خوب رفتم از مامانش تحویل گرفتم و دوتایی تو           ماشین دل    می دادن قلوه می گرفتن فاطمه می گفت چرا خونمون نمی یای سینا می گفت             بابام اجازه نمی ده  بعدسینا می گفت نازیلا من خیلی دلم برات تنگ شده بود فاطمه هم                  می گفت منم خیلی دلم برات تنگ شده بود خلاصه اونا می گفتن ومن می خندیدم  رسیدیم              خونه بعدازنماز نهار خوردیم فیلم حریم سلطان رو هم دیدیم وکمی چرت زدیم خلاصه روز خسته            کننده وپرانرژی بود               6/7/90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
6 مهر 91 18:57
به سلامتی گلم ابشالله خوش بگذره
مریم
6 مهر 91 19:00
راستش عزیزم نمیدونم
مامان ساینا
9 مهر 91 20:26
آفرین به فاطمه جونم معلومه حسابی دختر اجتماعی هستی. خیلی خوبه.