فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

ورود به ماه نهم مبارکه گل پسملم

1391/7/20 17:27
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممم

خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید؟

مامانای خوب و دوستان خوبم این روزها محتاجم به دعاتونم چون واقعا خیلی خسته شدم

احساس سنگینی تمام وجودمو گرفته که به زور کارامو می کنم وای سخت تراز همه دستشویی

بردن فاطمه وقتی می خوام خم شم یا حمومش بدم می خوام بترکم http://www.smileycodes.info/emo/beybeypig/41.gif

وای موقع مسواک زدنش ادا وا طفار زیاد داره که خسته میشم از بس سرپا وایمیسمBaby Soldier emoticon

 شبا یا خوابم نمی بره یا تو خواب ناله می کتم رو دست چپ نمی تونم بخوابم همش رو دست

راست می خوابم بالشت حاملگی را موفع خواب یه لحظه نمی تونم از خودم دور کنم اگه نباشه

بدنم خواب می ره ومور مور می کنه

                                                                                                    

امروز هشت  ماهگی تموم میشه فردا اگه خدا بخواد وارد ماه نهم میشم وبه زودی شمارش

معکوس شروع میشه وهی که نزدیکتر میشه دلشوره های من بیشتر میشه اخه یه بار تجربش

کردم بیشتر از بارداری اولم می ترسم خدای مهربون کمک همه مامانا کن کمک منم کن

                                                                                                     

این روزهایی که همسری عزیزم اومده بود مرخصی گفته بودم که چه اتفاقاتی برامون افتاده ولی

 می دونم همش مصلحت الاهیه اخه موقع دنیا اومدن نی نیمون بابایی شیفت کاریشه منم که

خیلی نگرانم که نیست با این ماموریتها ومرخصی پزشکی داره کم کم مرخصی به زمان

زایمان من نزدیک میشه پاهای بابایی خیلی درد می کنه هرچی فیزیوتراپی رفته فایده نداشت

اخه استراحت هم نداشت حالا دکترشو عوض کرده حالا رفته ببینه اگه شد دوباره یه استراحت

پزشکی دیگه بگیره که اگه شد عالی میشه بیشتر تو فکر اینه که موقع دنیا اومدن نخودچی

ما اینجا باشه                                                                         

                                                                                              

یه خبر بد

یکی از دوستام که تازه رفته بود تو ماه هشتم مشکلات دوران بارداری زیادی داشت فشار

وحتی عادت ماهانه هم داشت احساس مسکنه دو روزی بچه اش تکون نمی خوره سنو که

 انجام می ده می بینن اب دور بچه کم شده زود سزریان میشه اخه تو این دوروز اکسیزن به

 بدن ومغزش نرسیده بود سه روزی تو دستگاه بود ولی امید مامانشو نا امید میکنه ومیره پیش خدا

خدابه مامانش صبر بده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

حسينيه علي اصغر
20 مهر 91 18:13
قنداقه اش را بست، حالا اصغر آماده است سرباز آخر را خودش میدان فرستاده است از موج آغوش پدر تا اوج خواهد رفت از نسل ماهی های دریاهای آزاد است نه ضربت شمشیر می خواهد نه نعل اسب شش ماهه خیلی اربا اربا کردن اش ساده است تیر سه شعبه کار خنجر می کند اینجا سر، با همین یک تیر روی شانه افتاده است از رنگ سرخ آسمان پیداست اینجا هم سالار زینب امتحان را خوب پس داده است زینب که روی نیزه هفتاد و دو سر دیده است در کودکی تشییع مفقود الاثر دیده است شعر از زهرا بشري ======== سلام به ما هم سر بزنيد لطفا ياعلي اصغر
♥ مامان آینده ♥
22 مهر 91 0:12
سلام مامان ناهید خوبی؟! وااای عزیز دلم تبریک میگم...!! انشالله به زودی نی نی گل پسرتو بغل کنی...!! میدونم خیلی سخته دو تا بچه کوچولو داشتن انشالله همیشه موفق و پیروز باشی دوست گلم... از بابت دوستت هم خیلی ناراحت شدم... حتما حکمت خدا بوده....چه میشه کرد... ممنونم که به دیدنم اومدی خوشحالم کردی...
مامان امیر مهدی (سوده)
22 مهر 91 0:29
http://parsskin.com/این ادرس فونت زیبا سازه عزیزم به این ادرس برو .الهی قربون فاطمه گلم برم از طرف من و امیر ببوسش. انشاالله همیشه شاد باشید استراحت کن .الهی بمیرم برای مامان اون غنچه گلی که رفت پیش خدا .خدا بهشون صبر بده.انشاالله زود میگذره نی نیت سالم به دنیا میاد به سلامتی.مواظب خودت باش
مامان یسنا
22 مهر 91 0:38
این روزهای آخر حاملگی هم به امید خدا تموم میشه و به خوبی وخوشی زایمان میکنی نگران نباش عزیزم. همه چی همونی میشه که میخوای.
مریم--------❤
22 مهر 91 18:22
به سلااااااااااااااااااااااااامتی ایشالله یه نی نی سالم و سرحال به دنیا بیارین فاطی کوچولو رو فرموش نکنین
مریم--------❤
22 مهر 91 18:23
آخی نی نی کوچولو بیچاره ایشالله خدا به مامانیش صبر بده
مامان امیرعلی
24 مهر 91 22:54
وای عزیزم ماه آخرخیلی سخته بیشترم استرسش بدهپناه برخداانشالله زودی راحت میشی به اون لحظه ای فکرکن که گل پسروبغلش میکنی
مامان مارال فرفری
25 مهر 91 0:51
سلام ناهید جون خوبی خیلی نگرانت بودم خوشحالم که خوبی خوشحال برات امیدوارم این روزا هم به سلامتی بگذره تا پسر خوشگلت به دنیا بیاد
مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 15:49
سلام خودت چطوری؟ 9 ماهگیتون مبارک ایشالا حال همسری خوب بشه وای خدایا ایشالا که خدا صبرش بده خیلی سخته
مامان آویسا
26 مهر 91 12:37
سلام خانومی چه زود هشت ماه گزشت البته برای ما نگران نباش ان شاالله این یه ماه هم به سلامتی برای دوتاییتون می گزره
مامان امیر مهدی (سوده)
26 مهر 91 18:11
عزیزم خوبی دفعه پیش برات خصوصی گذاشتم دیدی؟
مامان امیر مهدی (سوده)
27 مهر 91 11:37
یک دنیا عشق یک دنیا مهربونی تقدیم به تو که هم گلی هم مهربونی
سپیده
29 مهر 91 8:52
سلام خانمی. من نمی دونستم شما بارداریت. فکر کردم فقط فاطمه گلی رو دارید. ایشالله به سلامتی زایمان کنید . برای دوستتون متاسف شدم. یهو لرزیدم. خدا بهش صبر بده. منو از خودت بی خبر نزار. امروز یه شعری بنام بســم الله تو وبلاگم گذاشتم. یهو یاد شما افتادم و نگران که چرا مدتی نیستت.
سپیده
29 مهر 91 8:53
ادرس یادم رفت http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان ساینا
30 مهر 91 10:44
انشاله به راحتی زایمان کنی ناهید جون. روی ماهتونو می بوسم.
مامان پریسا
3 آبان 91 19:17
سلام خانمی خوبید؟ خیییییلی وقته ازتون بی خبر بودم. خدا شکر که خوبید وای عزیزم نمیدونستم که یه پسمل ناز تو دلتون دارید خیییییییلی مراقب خودتون باشید و فکر بد نکنید امیدت به خدا باشه
مامان پریسا
3 آبان 91 19:18
راستی چشمم به لینکم افتاد دیدم شما اشتباهی یکی از پست های ما رو لینک کردید نه وبلاگمونو ...معلومه که دلمه خیلی دوست دارید
مائده(ني ني بوس)
6 آبان 91 18:02
سلام عزيزم حال خودت و نينيت چطوره؟حواست باشه ممكنه مثل من ٢٠ روز زودتر فارغ شيا