فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

نی نی هنوز نیومده توبغل مامانی

1391/8/20 2:29
428 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام به گلهای نی نی وبلاگ خوبید ؟

بازم عذر می خوام به خاطر تآخیرم اخه این روزااینترنت تو خونه ندارم وخیلی سختمه

که بیام خونه باباجونم  دلم برای همتون تنگ شده بود الان هم همسری رو تو خونه

 تنها گذاشتم امشب اومدم فقط برای اینکه بیام پیشتون

 

 

این روزها وضعیت خوبی ندارم خسته، سنگین ولگنم بسیار درد میکنه احساس

 میکنم که بند بند بدنم ازهم میخواد از هم باز بشن از بس شکمم صفت میشه

 که احساس می کنم همه رگهای تنم میخواد از هم بشکافه هروز میگم فردا نی نی

 میاد وشروع می کنم به تمام کردن کارهای نیمه تمام آخه دوست دارم با ورود نی نی

 همه چیز تمیز واماده باشه تقریبا میشه گفت همه کارها رو انجام دادم جز جارو کردن

 کل حیاط که چون کلیش هنوز خاکی است ومن توان جارو کردن رو ندارم آخه حیاط ما

 نو سازه وبزرگ وهنوز وقت نشده کفپوششو بزنیم به خاطر همین جارو کردنش برای

 من مشکله  گلهای باغچه رو هم نکاشتم

                 

 

 مامانی زود بیا دلم برات تنگ شده همه مرتبآ سراغتو میگیرن بابایی فقط به خاطر

توست که هی مرخصی میگیره دیگه بیشتر از این نمی تونه اینجا بمونه سه شنبه

می خواد بره اگه رفت دیگه نمی تونه بیاد تا 22 روز دیگه

فردا آخرین فرصت به دنیا اومدن نی نی هست البته از نظر بهداشت سنو گرافی که

 گفته می تونی تا یه هفته دیگه هم صبر کنی به سفارش بهداشت فردا می رم

 زایشگاه تا ببینم چی میشه از وقتی دکترم رفته توبلاتکلیفی موندم ناراحتم که

 چرا وقتی پرونده مو داد دستم  راستشو بهم نگفت بهش گفتم نکنه قصدداری برید

 گفت نه کجابرم دیگه پرونده تحویل نمی گیرم حالا من موندم که چیکار کنم تو این

 شرایط آخه اون از همه وضعییت من خبر داشت می تونست منو معرفی کنه به یه

دکتر دیگه

 

مامانای مهربون برام دعا کنید بتون زایمان خوب وراحتی داشته باشم اخه خیلی

 می ترسم از این به بعد که نی نی دنیا اومد اگه زنده موندم تا وضعییت خوبی پیدا

 نکردم آبجی فاطمه میاد سر می زنه ومطلب می زاره از شما می خوام تو این مدت

 هم مارا همراهی کنید اگه هم عمرم در این دنیا نبود بازم اگه تونستید برای دختر من

 هم مادری کنید وبا راهنماییهای خوبتون اونو همراه باشید ممنون می بوسمتون

از فاطمه گلی بگم که این روزا یه جورایی شده خودشو از من جدا نمی کنه حرفش

 با داداشیش هست شکممو تو بغل میگیره ومی بوسه  وباهاش حرف می زنه شعر

 نی نی رو براش می خونه

حلا شما فکر می کنید این شعر چیه فقط به خاطر اینکه اسم نی نی نی توش هست

یه روز بابای نی نی وقتی اومد به خونه             اورد برای نی نی یه چتر بچه گونه

حالا نی نی به چترش خیلی علاقمنده            گاهی اونو می بوسه باز میکنه می بنده

گاهی توی حیاطه میبره چتروبالا                   اماهنوزه بارون نیومده تاحالا

گاهی به ابرها میگن بارو بشین ببارین           فکر می کنم که اصلآ چترمو دوست ندارین

همین امشب پیش خاله فاطمه خوابیده بود براش مزه می ریخت می گفت نی نی که

دنیا اومد من پمپرس میارم میدم به مامان تا مامیش کنه آخه عیبه من مامیش کنم

 خاله فاطمه هم کلی ذوق زده میشد وهی ازش سوال می پرسید

قربونش برم که تحمل دوری منو نداره وقتی هم باباش می خواد بره بیرون موقع خداحافظی

 اول دست تکون میده میگه خداحافظ بابای کارنداری من زودی میام پیشت بعد بغضش

 می ترکه می دوه میاد تو بغلم گریه میکنه اونم چه جوری دلسوزانه ومظلوم میگه شما

هم با من بیاین منم گریم میگیره بعد ازم میپرسه چرا گریه می کنی نمی دونه که تو دلم

 چه غوغاییست آخه منم نمی خوام یه لحظه بدون اون باشم بعضی وقتها به مرگ فکر

می کنم که اگه بمیرم فاطمه مامانی چکار باید کرد به دست کی بسپارمش که مثل

خودم باشه براش ولی هیچ کس مثل مادر نمیشه فقط خدا .....................

 ولی دوست ندارم بمیرم که بچه هام سرگردون بشن خدایا کمکم کن

 

برای دختر گلم می نویسم

 

گفتم که این روزا فاطمه مامانی یه جورایی شده حرفهای بامزه وعجیب می زنه

 کلی دلبری میکنه از دلتنگی، تنهایی ومنو بیشتر تو فکر می بره این روزا دلم

آشوبه آخه بدون شما گلم نمی تونم، شما هم بدون من نمی تونید خدایا این

 لحظات زیبا با خانواده بودنم را از من نگیر تا اونها حسرت نبودن منو نخورند

 چندروزی هست که صبحها زودتر از همیشه از خواب پا میشی وبا لبخند زیبایت

 وسلام کردن وصبح به خیر گفتنت به من زندگی می دی بعدشم سراغ باباتو می گیری

 گاهی به ادامه خواب می پردازی گاهی وقتها هم میای تو بغلم من نازت می کنم وشما

ناز می کنید وصبحانتونو میل می کنید  

دخترم اگه زنده ماندم که با هم زیبایی زندگی را تجربه می کنیم ونمیذارم غبار غم به

 چهر ه ات  وبه زندگیت بنشیند اگر هم نبودم که افسوس ولی مواظب خود وداداشت باش

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

با هم دوست وهمرا ه وهمراز باشید حرف بابایی رو گوش کنید چون اون می تونه بهترین

 پشتوانه براتون باشه اون یه مرد ایده اله که من از همه لحاظ قبولش دارم  به دیگران

محبت کن ،دوست داشته باش تا دوستت بدارن، در مقابل حرفهای بی ارزش دیگران

 عکس العمل نشان نده بی تفاوت باش وبا رفتارت آنهارو شرمنده خود کن ،خانم باش یه

 خانم با تمام خصوصیات خوب ، خدارا فراموش نکن چون اگه تو زندگیت خدارا داشته

باشی همه چیز داری ، دوستان خوب اختیار کن، رازت را دردلت نگه دارد چون تازمانی

 که از دهانت بیرون نیامده در امانی ،به هیچ کس اعتماد نکن چون اعتماد کردن به

دیگران یه ریسکه که نمی دونی عاقبتش خوبه یا بد

 دوستتون دارم بچه های گلم

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر مهدی (سوده)
20 آبان 91 12:30
واییییییییییییییییییییییی گلم این چه حرفهایی که میزنی مرگ چیه این حرفها چیه خدا نکنه اینها به خاطر اینکه این روزها برات سخت میگذره امیدوارم زایمانت راحت بگذره ایه الکرسی بخون عزیزم انشاالله هزار سال سایه ات بالای سر بچه ها و شوهرت باشه نازنینم خدا تو خواهر گلو برام نگه داره عزیزم دلم گرفت از این حرفها نبینم دیگه از این حرفها بزنی هنوز تن صدات تو گوشمه یک صدای مهربون و پر از امید . حالا این حرفها از تو بعیده منم روزهای اخر همینطور بودم فکر میکردم وقتی بیهوشم کردند دیگه بهوش نمیام اینها بخاطر خستگی حاملگی است دیگه امروز بدنیا نیاد فردا میاد نگران نباش کاش پیشم بودی تا میتونستم کاری برات بکنم عزیزم توکلت بخدا باشه انشاالله به زودی نی نی گل میاد و چشمت به صصورت ماهش روشن میشه.
الهه مامان یسنا
20 آبان 91 13:00
سلام مامان فاطمه گلی. ازین حرفها نزن که آدم دلش میگیره. همیشه دم زایمان همینزوریه آدم دلش نازک میشه و به مرگ فکر میکنه ولی همش با زایمانت و شنیدن صدای گل پسرت محو میشه. منتظر خبرهای خوب و شاد از جانبت هستم . وقت زایمانت خیلی واسمون دعا کن که اونموقع دعات مستجابه. ببوس فاطمه گلی رو که اینقدر خانمه
مامان پریسا
20 آبان 91 16:20
ایشالله به سلامتی فرشتتون بیاد تو بغلتون. راستی عکس های تولد اماده شد. بفرمایید
مامان ساینا
20 آبان 91 23:40
عزیزم مرگ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو فاطمه جون رو داری یه نی نی خوشگل تو راه داری. انشاله سالم به دنیا می یاد. روی ماهت رو می بوسم. مواظب خودت باش