فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

روز از نو روزی از نو

1391/8/21 16:19
953 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام به همگی دوستان

امروز دوباره سعادت نصیبم شد که بیام توسایت نی نی ها

دیروز تا غروب مشغول نظافت بودم بعداز اذان مغرب هم نماز خوندیم وبا همسری

وآبجی فاطمه وفاطمه مامانی راهی بیمارستان شدیم اولش معاینه بعد هم خانم

پرستارفرمودند که بروم دوتا کیک ودوتا آبمیوه بخورم بعداز 45 دقیقه برگردم که نوار

قلب نی نی رو بگیرند بعدهم وضعییت منو تلفنی به دکتر کشیک گزارش دادند ودکتر

 دستوردادند که فردا یه سنو انجام بدم ودوباره نوار قلب بگیرم همون موقع سریع

خودمونو به سنو گرافی رسوندیم که نخوایم فردا زیادمعطل بشیم خوب دکتر داشت

می رفت آخه ساعت نزدیک 11 بود ولی لطف کردند سنو رو واسمون انجام دادند وقتی

 برگشتیم خونه اونقدر دلم وخصوصآزیر شکمم درد می کرد که نمی دونستم چکار کنم

گرفتم همونجا خونه بابام خوابیدم دیشب باز هم همسری رو تنها گذاشتیم صبح ساعت 8 

دوباره رفتیم بیمارستان وای خدای من بازم معاینه ونوار قلب مشکلی نبود حالا دکتر دوباره

حکم صادر کردن که اگر تا فردا دردت شروع نشد صبح اول وقت برم بیمارستان تا تشخیص

بدن باید بستری بشم یا دوباره بر ای زایمان بهم وقت می دن آخه تاریخی که خودم دادم

41 هفته و6روز هستش وسنو 39 هفته و2روز هست اگه فردا خبری نشد می ذارم طبق

تاریخ سنو ،ولیکن اگرکه دکتر منو از چیزی نترسونه

از همه شما تشکر می کنم که به من محبت دارید http://s17.rimg.info/8beefbde5a15c6f71986e195d6fd5c3e.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم--------❤
21 آبان 91 20:12
منتظر خبرای خوبیماااااااا
مامان امیر مهدی (سوده)
21 آبان 91 22:27
عجب نی نی شده .راستی ناهید جان این وبلاگ خودتونه؟انشاالله نی نی زودتر سالم بدنیا بیاد بزرگ بشه براش تعریف کنی و با هم بخندین عزیزم.منو بیخبر نذار عزیزم.دوستت دارم.
مامان مارال فرفری
23 آبان 91 23:38
ایشالله به سلامتی بدنیا میاد ناهید جون
مائده(ني ني بوس)
24 آبان 91 15:29
عزيزم ايشالا به سلامتي ني نيت به موقع مياد بغلت عجلللله نكن
مامان پریسا
24 آبان 91 16:52
برات دعا میکنم به سلامت برگردی. دست ابجی فاطمه هم درد نکنه. عزیزم بی خبر نذارمون.