فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

اتفاقاتی که بعداز زایمان اتفاق افتاد ومنو داغون کرد

1391/8/29 0:52
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

اکنون که اینجا هستم فقط برای خالی کردن عقده های درونیم

می دونید چه بلایی سرم امده محمد رضای من در هنگام تولد بهش

شک وارد شده بود بند ناف دور گردنش پیچ خورده بود داشت خفه می شد

بمیرم مامانی که نصف عمرم تو این چند روز از بین رفت صورتت کبود شده

 بود که شما رو تا ساعت ٣ بعداز ظهر زیراکسیژن نگه دارن حالا که این

 مسئله حل شد امروز که بردیمت برای ازمایش تیروئید وغربارگری سنجش

شنوایی یه سربریمت پیش دکتر متخصص اطفال برای چکاو یه کم یرقان

داشتی ولی بدتر از همه این که بعداز معاینه دکتر به صورت ارژانسی

فرستادمون که بریم از دست چپت عکس بگیریم بعد متوجه شدیم که

دست ظریفت در هنگام تولد شکسته ومن نمی دونستم اخه گریه

نمی کردی کمی هم اونا رو تکون می دادی که من متوجه این موضوع

نشدم خدا می دونه چقدر دلم شکسته است چه قدر گریه کردم که دکتر

 منو دلداری داد امروز همش اشک بود ناراحتی بود عذاب بود ولی خدایا

شکرم به خاطر اینکه اینقدر لطفت زیاده که بدتراز این به سرم نیومد شکرت

 که محمدرضارو به من بخشیدی خدایا من منو ببخش که اینقدر ناراحتی

کردم ومی دونی که هیچ وقت ناشکر نبودم ولی نمی تونم حس مادری که

تو در وجودم قرار دادی رو مخفی کنم پس باید گریست تا به ارامش روحی

رسید واکنون محمد رضای من که بیمه امام رضاست الان دستش به یقه

 لباسش اویزان است تا خوب جوش بخورد ومامانی مجبور شده قنداقت

کنه تا دست خوشگلتوتکون ندی

خدایا ازت می خوام که بقیه عمر گلای منو به من ببخشید وهمیشه

سالم باشن

واکنون که دارم می نویسم اشک مجال نوشتن رو از من گرفت پس ختم

 کلام واز دوستان عزیزم می خوام برای پسرم دعا کنید تا به زودی به

شرایط مطلوب برسه

وسلام دوستان التماس دعا

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیر مهدی (سوده)
29 آبان 91 0:17
با رمز قبلی باز نمیشهههههههه مگه تغیرش دادی عزیزم ؟من رمز ندارممممم


سلام عزيزم نه رمزشوبرداشتم گلم مبوسمت
مامان کوثری
29 آبان 91 0:18
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن
http://ninimod.niniweblog.com/
راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید

سلام ممنون كه بهمون خبرداديدعزيزم

مامان آویسا
29 آبان 91 10:36
سلام عزیزم تولد محمد رضا مبارک عزیزم نگران نباش ان شاالله زود خوب میشه خدا شکر که خطر اصلی رو پشت سر گزاشته حتما بیمه امام رضاست نگران نباش
مامان ساینا
29 آبان 91 10:53
الهی بگردم من. آخه خیلی کوچولوست. خیلی خیلی ناراحت شدم. حق داری مادر غصه بخوری. ولی انشاله به خوبی بگذره. دوستتون دارم و می بوسمتون
مریم--------❤
29 آبان 91 22:50
مبارک باشه پس عکس نی نی کوچولو کو؟؟؟؟ ایشاللهکه زور خوب میشه
مائده(ني ني بوس)
30 آبان 91 16:13
خداروشكر كه الان ني ني گلت پيشته.نگران دستشم نباش چيز مهمي نيست ايشالا زودي خوب ميشه

ممنون گلم شكركه پسرم زنده موند دوستت دارم بوس
زهره(مامان نازنین زهرا)
30 آبان 91 16:29
سلام اول از همه که تولدش مبارک. واقعا خیلی ناراحت شدم واقعا راست میگم اما شما غصه نخور باز هم خدارو شکر که هست. الآن شما باید به خودت و محمدرضا برسی معلومه که خیلی سختی کشیدید باید ازاین به بعد و جبران کنید. روحیه شما خیلی به روحیه محمد رضا کمک میکنه.مواظب دسته گلت باش...
آپیدم

ممنون عزيزم سختي كه چه عرض كنم روحيم خيلي خورد شد ازراهنمايتون ممنونم بوووس
مامان امیر مهدی (سوده)
1 آذر 91 13:00
عزیزم نگران نباش دست بچه خیلی زود جوش میخوره از این اتفاقات زیاد میافته فقط مواظب باش تکونش نده تا درست جوش بخوره انشاالله در پناه اقا علی ابن موسی الرضا باشه.

ممنون سوده عزيزم دكتراهم همينو گفتن
ازدعاي خير شماحتمأ خوب ميشه اميرگلمو ببوس
مامان ریحان عسلی
7 آذر 91 18:09
سلام
الهی دستای کوچولوش اوف شدن خوب درک میکنم حس زیبای ناب مادرانه ات رو
خداروشکر که تا همین حد بوده چطوری حین زایمان دستش شکسته آخه ؟
بیا برامون تعریف کن
ایشالا خدا حفظش کنه برات ناهید جون

چشم قربونت ريحانه جون رو ببوس ممنون عزيزم


سپیده
10 آذر 91 13:54
سلام ناهید جون. خیلی وقته ازت بی خبرم. الهی بمیرم. ایشالله که دیگه همچین اتفاقی نیفته. الان پسر گلت خوبه؟ از خودت بهم خبر بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/

سلام ممنون خدانكنه سپيده خانم به خدامنم خيلي توفكرتون هستم ولي خودم كه اينترنت ندارم براي سرزدن مشكل دارم محمد رضاهم خداراشكرخيلي بهتره
انشاالله مشكلم حل شه به زودي بيام بهتون سربزنم ميبوسمتون
مامان امیرعلی
16 آذر 91 23:32
آخی عزیزم چقدرسختانشالله زودخوب میشهواین روزای سخت یادت میره