فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

عروسک قشنگم

1391/5/15 16:48
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

اولین شعری که خیلی دوست داشتی

وزود یاد گرفتی این شعر بود:

عروسک قشنگم                         

    

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده              

تورختخواب مخمل آبیش خوابیده                

بابام یه روز رفته بازار اونو خریده           

 

قشنگ تراز عروسکم هیچ کس ندیده

 

عروسک من چشماتو وا کن

                                                      

وقتی که شب شد اون وقت لالا کن

                                          

بیا بریم توی حیاط بامن بازی کن

توپ بازی وشن بازی وطناب بازی کن  

 

                                                          91/2/17

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یسنا
17 اردیبهشت 91 18:20
عروسک خوشگل خیلی نازی
مامان ریحان عسلی
18 اردیبهشت 91 2:43
مثلا وب من هر پستی مربوط به خاطره ی زمانه خودش تنها با انتخاب موضوع مربوطه می تونم به اون خاطرات دسترسی داشته باشم یه سری به موضوعات وبم بزنید خودتون بیشتر متوجه می شید
مامان یسنا گلی
18 اردیبهشت 91 10:31
آفرین عزیزم.چه شعر نازی قربونت برم.حتما وقتی تو میخونیش کلی خوردنی میشی عزیزم
مامان ریحان عسلی
18 اردیبهشت 91 17:25
خصوصی
مامان آیهان
18 اردیبهشت 91 23:42
عزیزم فداش بشم
مامان ریحان عسلی
19 اردیبهشت 91 17:52
سلام مرسی از رمز و اعتمادتون زودی رمزتو عوض کن و سعی کن که اعداد تنها هم نباشه و یکی در میون هم حروف بذاری من ( با اجازه تون ) براتون موضوعات جدید انتخاب کردم میتونی سمت چپ وبتون ببینید با کلیک کردن روی خاطرات قبل ازتولد می بینید که همه ی خاطراتتون توی یه صفحه قرار میگیرن حتی اگه یکی در میون قبل و بعد از تولد مینوشتی کافیه فقط قبل از ارسال مطلبتون رو توی موضوع مربوطه اش قرار بدید امیدوارم متوجه منظورم شده باشد راستی واسه روز معلم هم موضوع مناسبت ها انتخاب کردم از این به بعد هر مناسبتی پیش اومد و خواستی توی وبتون بنویسد بازم کافیه توی موضوع مناسبتها قرارش بدید بازم سوالی داشتی بپرس
مامان ریحان عسلی
19 اردیبهشت 91 17:52
خصوصی
مهسا
20 اردیبهشت 91 3:06
الهی قربونت برم عزیزم