فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

روز مادر برهمه مادران عزیز مبارک باد

1392/2/9 16:07
945 بازدید
اشتراک گذاری

بشارت باد بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است!

نام تو، ریشه شر را خشکاند و آتش دوزخ را سر کرد بر پیروان

طریقه رستگاری. خانه وحی، با درخشش نام تو، روشن‏تر شد، تا

نشانه‏ای باشد بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره‏ها با شنیدن صدای

تولددختران،کبودنشود؛تادیگر....

ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دخت پیامبر اکرم (ص)بر همه

شیعیان جهان مبارک باد

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای

از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت

می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به

ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ،

مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای

وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه

فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت

همه خوبیهایت دوستت دارم

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از

صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی

بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت.

از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش

و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک.

 

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم،

همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش

گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطمه و ریحانه
10 اردیبهشت 92 16:52
روز میلاد بانوی پاکیها حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر حیا و پاکی بر زهمه زنان مسلمان وخدمت خواهر خودم تبریک عرض میکنم
این هم هدیه تو برای روز زن




مرسی خاله های مهربون
مائده(ني ني بوس)
10 اردیبهشت 92 22:49
ناهيد جان دوباره مادر شدنت مبارك


مرسییییییییییییییی عزیزم