فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

روز میلادشیر مرد جهان حضرت علی (ع) و روز مرد مبارک باد

1392/3/3 0:09
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

پدرم روزت مبارک

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

شوهر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش

روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت داریم بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهناز
3 خرداد 92 1:44
سلام مامان ناهيد ..من مامان رايانم ..به منم سر بزن ..اگه دوست داشتي لينك كن منم لينكت ميكنم..بيا عمر منو ببين...
مهدیه
4 خرداد 92 15:42
چه دخملیه نازی! عیدتون مبارک!
مامان آویسا
4 خرداد 92 17:48
سلام روز بابايي اين دوتا خوشگل ناز نازي هم مبارك
خاله نرگس
11 خرداد 92 23:27
روز بابایی مهربون مبارک.


ممنون عزیزم