فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دختر مهتابی فاطمه گلی

محمد رضاجونم مامان جان 9 ماهگیت مبارم

1392/5/27 18:31
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم

وبه فاطمه جونییییییییییییی توت فرنگی مامان ومحمدرضای نازوگل وبلبل

تآخیر من رو ببخشید یه مسافرت یهویی پیش اومد که بی خبر

رفتیم سه روز بیشتر نبود ولی خیلی خوش گذشت جای شما

سبز ولی اعصابم داغوووووووووووووووونه که دارم دیوانه میشم چرا؟

چون همه عکسهای دوربین فرمت شدن وفعلآ هیچ عکسی ندارم اونم

چه عکسهایی بود تنها یه امیدی هست که باز چشمم آب نمی خوره

که شاید بشه ریکاوری کرد وعکسهارو برگردوند شما دعا کنیدبرگردن

همه خاطرات تو اون عکسهاست درام دق می کنم که اصلا حوصله

نوشتم ندارم小时0007

 

عزیزم محمد رضا جان با دوروز تاخیر 9 ماهگیت مبارک旺旺狗0054

چون تو مسافرت بودیم ونتونستم زودتر بیام برات پست

بذارم ولی اونجا یه جشن کوچولو گرفتیم旺旺狗0183اونم به صرف

بستنی旺旺狗0178 که عمو محمود زحمتشو کشید وبه

جای اینکه ما همه رو مهمان کنیم ایشون این کاررو کردن دستش

درد نکنه ولی خیلی حال داد بستنی تو هوای آزاد واونم زیر قطرات

دل انگیز باران 聚龙宝贝0004

خیلی چسبید واین بهترین جشن وخاطره ای بود برای پسمل

گلم کلی هم برات دست زدیم وهورااااااااااااااااا کشیدیم聚龙宝贝0005وصد البته یه کم رقص که بیشتر

بابایی وعمو محمود ترتیبشو دادن وآبجی فاطمه هم کلی ذوق

کرد وشکلک در میورد旺旺狗0233 وخودتم دست می زدی ومی خندیدی旺旺狗0170

بعدآ میام خاطرات سفر رو می نویسم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

☆☆ژاله ★★
28 مرداد 92 16:12
بهتون درخواست دوستی دادم ولی این درخواستی که دادم از وبلاگ 2
مریم--------❤
28 مرداد 92 17:28
محمد کوچولو انتظار نداشته باش 9 ماهگیت و بهت تبریک بگمهمین دیروز دوست ما رو از صندلی نزدیک بود پرت کنی
شوخی کردم
مبارکـــــــــــــــــــــ باشه عزیزم


خاله جون این مامان خانمی حقشه خودش پای نت هست من بیچاره رو حیلون وویلون به امان خداول می کنه
مرسی
مریم--------❤
28 مرداد 92 17:35
کامپیوتر ما یه سال کلا یکی از درایو هاش داغون شد و عکسهای3-4 سالمون پرید
و فقط عکسهایی رو که چاپ کردیم داریم وگرنه همه چیز دیگه از بین رفت بخاطر همین هر سال عکسهامون وچاپ میکنیم
میدونم الان چه حسی داری از گم شدن عکسا
محمد کوچولو نقشی در ماجرا نداشته آخه معمولا همه چی زیر سر این کوچولوهه

نه خود دوربین پیام می داد که باید فرمت بشه منم از طریق کامپیوتر یه پیام دریافت کردم زدم وهمه عکساحذف شدن
مریم--------❤
28 مرداد 92 17:40
گفتیو کردی کبابمحالا بستنیه خوشمزه هم بود؟
واقعا تو این روزا بستنی خیلی میچسپه
من عاشق بستنی هستم
منتظر بقیه خاطرات هستم

جات خالی مریم جون چشم
مریم--------❤
28 مرداد 92 17:44
آهنگ وبم و گوش کردی؟


مریم خیلی کنجک7او شدم که صداشو بشنوم نمی دونم چرا برای من صدا نداره حتی آهنگ وب خودم هم خیلی کم شنیدم اونم خونه بابام اینا
☆☆ژاله ★★
28 مرداد 92 18:26
من حواسم نبود نظرو خصوصی فرستادم


اشکال نداره عزیزم میرم می خونم
مامان امیر مهدی(سوده)
28 مرداد 92 18:56
سلام عزیزم انشاالله همیشه به تفریح و گردش..اوضاع خوبه عزیزم؟منو ببخش فرصت ندارم احوالتو بپرسم تو چند روز اینده انشاالله بهت زنگ میزنم تا حرف بزنیم گلم دلم برات خیلی تنگ شده...
به خاطر عکسها غصه نخور انشاالله سالم باشید عکسو بازهم میشه گرفت..


سلام به روی ماهتون خوبید؟
وای چه کار خوبی کردید که بهمون سر زدید دلم واسی پیامت لک زده بود
منم خیلی دلتنگتم منظرتم گلم
آیسان مامان ماهان
29 مرداد 92 8:29
سلام ناهیدم فدا مداتم،منم امتحان دارم دوباره ، بیشتر به وب نمییامم ،منم همیشه بیادت هستم عزیزم تو و ناز گلا رو مخصوص میبوسم

سلام عزیزم موفق باشی گلم با خبرای خوب وبدون تک ماده بیای پیشمون گلم
آیسان مامان ماهان
29 مرداد 92 8:33
به به ناهید جونم همیشه به مسافرتهای خوب خوب و به شادی، فدای سرت که دوربین فرمت شد و عکس نداری،خاطره خوب و خوشگذرونی که به همراه خونواده داشتین


ممنون آیسان گلم
به اطلاع همه دوستان گلم مخصوصآ آیسان عزیزم که ارادت خاصی نسبت به مادارند برسانم که آبجی گلم که همچون آچار فرانسه هست همه عکسهارو ریکاوری کرد وبرگردوند به زودی عکسها در وب قرار خواهند گرفت
هوراااااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
29 مرداد 92 8:34
محمد رضا جونم ،عزیز دلم 9 ماهگیت یه عالمه مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک گلم


مرسی ما دیگه داریم مرد میشیم خاله زود یه دختر برام بیار دیگه
آیسان مامان ماهان
29 مرداد 92 8:35
شیرین کام باشین عزیزم از همون شکل بستنی که گذاشتین خوردم دهنم شیرین شد

شرمنده نمودید عزیزمولی جاتون خالی بود
انشالله همیشه کامتان شیرین باشه

آیسان مامان ماهان
29 مرداد 92 8:37
دست عمو محمود برا بستنی درد نکنه و دوباره دست و پای ایشون و بابایی برا رقص درد نکنه ،خسته نباشن که موجبات شادی شما رو فراهم نمودند


مرسییییییییییییییییییییییییی خاله جان
آیسان مامان ماهان
2 شهریور 92 12:32
سلام ناهید جونم،ممنونم گلم ما خوبیم ،دعا میکنیم شماهم خوب خوب باشید..اگه شلوغی و شیطنت ماهان و تب شعر خودم بذاره..یه هراز گاهی درسم میخونم..که ایشالله رفوزه نشم بیفتم تو کوزهدرس و امتحانم فعلا همون ادامه استخدام اداره هستش


سلام به روی ماهت
خدا راشکر که خوبید
انشالله که رفوزه نمیشید موفق باشید گلم
به به شاعری؟چه خوب
آیسان مامان ماهان
2 شهریور 92 12:34
ناهیدی جونم یه شعر برا ماهان گفتم ،ولی چون به عکسای پسملی ویروس افتاده بود نتونستم برا امروز کاملش کنم فردا بیا ببین ،کلی بهم افتخار کنبااااااااااااااااااااااااااااشــــــــــــــــــــه


چشم حتمآ خیلی شگفت زده شدم ببینم چه شعری؟
چه گونه چعری گفتیدبارک الله بابا شما همه فن حریفید
S♥gAnD
9 شهریور 92 14:31
همیشه بهتون خوش بگذره
منم خیلی خوشحالم


ممنون عزیزم
سحر(آبجی محمد طاها)
12 شهریور 92 11:18
9 ماهگیت مبارک عززززززززززززیزمایشالله همیشه بهتون خوش بگذره


ممنون سحر جون
مریم--------❤
16 شهریور 92 16:41
عزیزم ن از روستا آپ میشمهنوز نت پرسرعت نیومده اینجا .ما از طریق ایرانسل وصل میشیم،بعضی وقتا خوب بعضی وقتا بد!


اهااااااااااانشالله درست میشه